Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta pussia leipää teillä yksin asuvat kuluu viikossa?

Vierailija
25.08.2025 |

Mulla menee 4-5 pussia.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Subwayn naapurissa

Vierailija
22/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 pellillinen itse tehtyä leipää yleensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea vastata. Riippuu aika lailla siitä, minkä kokoisia pusseja ostaa. Mutta ehkä pari.

Vierailija
24/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinasuvat, mutta ainoa normileivän syöjä. Menee ehkä yksi pussi viikossa, joskus viimeiset palat menevät roskiin, kun ehtivät homehtua.

Vierailija
25/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yhden leivän päivässä eli riippuu ihan leipäpussista, riittääkö se viikoksi vai kahdeksi.

Vierailija
26/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään pussileipää.minun ruisleivät ovat paperilla päällystettyjä isoja pyöreitä. ja niitä menee viikossa kaksi.

Vierailija
27/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rieska

Vierailija
28/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 pussia, olen ollut toukokuun lopusta alkaen laihiksella. Näen unta kyllä ruisleivästä, lähes joka yö

Vierailija
29/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään koska en syö leipää. 

Tämä lähinnä säästösyistä. Nopeasti tottuu.

Vierailija
30/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 pellillinen itse tehtyä leipää yleensä. 

Itse tehty onkin oikein hyvää. Sämpylät myös, niitä voi myös pakastaa. Onneksi nykyisin yksiöissäkin on kunnollinen pakastin, tämä on kyllä kiitollista.

Vierailija
31/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 165 cm 59 kg ja syön päivittäin täysjyväruis- ja kauraleipiä 9- 10 siivua eli taitaa mennä viikossa leipäpakkauksina 4-5. 

Vierailija
32/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pussia keskimäärin. 

kylläpä täällä syödään vähän leipää. 

Vierailija
33/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2- 4 ohutta pienehköä ruisleipäpalaa päivässä, vaaleaa paahtoleipää pussillinen 2 kuukaudessa, sämpylöitä pussillinen 1 kuukaudessa. Panen tuoreet leivät aina viipaloituina pakastimeen ja otan kerrallaan syötävän annoksen suoraan paahtimeen tai sulamaan.

Vierailija
34/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei syö leipää ja päällysteitä niin saa vuokran ja laskut maksettua. Turha ihmetellä näillä hinnoilla kenenkään valintoja.

Vierailija
35/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinasuvat, mutta ainoa normileivän syöjä. Menee ehkä yksi pussi viikossa, joskus viimeiset palat menevät roskiin, kun ehtivät homehtua.

Miksi et pakasta leipää tuoreeltaan viipaloituna ja ota aina sen esille minkä syöt sillä kertaa?

Vierailija
36/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, en näe tarpeelliseksi syödä leipää 

Vierailija
37/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 pussia, olen ollut toukokuun lopusta alkaen laihiksella. Näen unta kyllä ruisleivästä, lähes joka yö

Miksei laihiksella saisi syödä ruisleipää? Tai mitä tahansa leipää?

Vierailija
38/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee kaksi pussia tummaa ruisleipää viikossa. Uunissa 250C 7min. Öljyä, tomaattia, sipulia ja juustoraastetta päälle. On kuin pieni pizza. Välillä en syö leipää ollenkaan. 

Vierailija
39/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei syö leipää ja päällysteitä niin saa vuokran ja laskut maksettua. Turha ihmetellä näillä hinnoilla kenenkään valintoja.

Kaikkialla Euroopassa ja Yhdysvalloissa elintarvikkeiden ja tuotteiden hinnat ovat nousseet paljon. Ilmiö ei ole sidoksissa Suomen hallitukseen, vaan se oln siis yleismaailmallinen. Esimerkiksi kahvi on kaikkialla kalista. Missään muualla ei kuitenkaan valiteta ja syytetä hallitusta niin kuin Suomessa. Suonessa tämäkin on pantu Riikka Purran syyksi. Vasemmisto manipuloi, ja kouluja käymättömät ihmiset uskovat tämän puheen Lindtmanilla tulee olemaan kusiset paikat, kun on pakko tuottaa äänestäjille pettymys: leikkauksia ei voidakaan perua. Maltan tuskin odottaa

Vierailija
40/64 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää yli viikon yksi pussi, riippuu tietty hieman mitä leipää.

Yleensä pistän leivän pakkaseen ja sulatan sielä palan tai pari per päivä, vaikka iik se on kamala synti että leivän laittaa pakkaseen (asiantuntijoiden mukaan,siitä oli juttua lehdessä).

Mikäs synti se pakkanen on?

Nimim. lähes täysin pakastettua "punalappuleipää" syövä.

Niin ja kulutus riippuu tietenkin leipäpaketin koosta, mutta keskimäärin 2-3 pakettia mennee viikossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi