Käytätkö hajuvettä joka päivä?
Kommentit (21)
Hajustettua deodoranttia kyllä, hajuvettä en.
Käytän kyllä, joka päivä. Olen tuoksujen harrastaja, minulla on niitä kuutisenkymmentä kappaletta.
Kyllä käytän joka päivä. Minulla on niitä erilaisia n 30 pulloa. Toki vanhimmat ei enää varmaan kovin hehkeitä, mutta en raski niitä pois heittää missään nimessä. Esim. Talisman ja Montana.
Mökillä en käytä, joten koira tietää että jonnekin ollaan lähdössä, kun laitan parfyymia. Silloin hän ei päästä minua silmistään.
Tykkäsin käyttää hajuvesiä ennen sairastamaani koronaa ja olin jopa niiden keräilijä. Korona aiheutti minulle kuitenkin voimakkaan hajuvääristymän, minkä vuoksi hajuvedet sekä niiden käyttäjät haisevat nykyään joko eltaantuneelle hiensekaiselle sipulille tai vaihtoehtoisesti pelkästään tunkkaiselle:(
Kyllä käytän. Olen käyttänyt teini-ikäisestä asti aina hajuvettä ja olo on ihan alaston ilman sitä.
Aivastan estottomasti haisunäätien päälle, pärskis!
Jos en poistu kämpiltä niin en tietenkään. Jos poistun niin dödö ja hajuvesi koska en jaksa peseytyä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän. Olen käyttänyt teini-ikäisestä asti aina hajuvettä ja olo on ihan alaston ilman sitä.
Kuole
Vierailija kirjoitti:
Jos en poistu kämpiltä niin en tietenkään. Jos poistun niin dödö ja hajuvesi koska en jaksa peseytyä joka päivä.
Hikesi haisee läpi, hyi saasta! Elukka.
Käytän. Kevyitä tuoksuja maltillisesti. Tuoksusta aavistuksen saa vain jos tulee ns. iholle. Älä siis tule lähelle vaan pidä hajurako.
Itse olen tuoksuyliherkkä mutta haistelen silti sata kertaa mieluummin muiden hajuvesiä kuin tupakkaa, vanhan viinan löyhkää tai kaikkein pahin, pesemättömien ihmiskehojen ja likaisten vaatteitten kuvottavaa löyhkää.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Kevyitä tuoksuja maltillisesti. Tuoksusta aavistuksen saa vain jos tulee ns. iholle. Älä siis tule lähelle vaan pidä hajurako.
Itse olen tuoksuyliherkkä mutta haistelen silti sata kertaa mieluummin muiden hajuvesiä kuin tupakkaa, vanhan viinan löyhkää tai kaikkein pahin, pesemättömien ihmiskehojen ja likaisten vaatteitten kuvottavaa löyhkää.
Ai jaa? Mä haistelen mieluiten PUHTAITA ihmisiä :) En hajuvedessä itseään kylvettäneitä pissaliisoja joille kainaloiden pesu aamuisin on ylitsepääsemätöntä.
Hajuvesi ei peitä alleen kaikkea tuota paskaa. Se haisee sieltä läpi.
Rappukäytävässä ja avokonttorissa haisee parfyymit, vaikka ketään ei näy eikä kuulu. Takuuvarma yliannostelun merkki. Itse käytän vain ertyistilanteissa hillitysti.
Bodymistejä käytän päivittäin, hajuvedet juhliin tai ravintoillallisiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa? Mä haistelen mieluiten PUHTAITA ihmisiä :) En hajuvedessä itseään kylvettäneitä pissaliisoja joille kainaloiden pesu aamuisin on ylitsepääsemätöntä.
Hajuvesi ei peitä alleen kaikkea tuota paskaa. Se haisee sieltä läpi.
Ja et sitten ymmärtänyt lukemaasi! Minä olen aiemman kans samaa mieltä. Aiempi ei kertonut peittävänsä oman likaisen kehon hajuja hajuvedellä. Kyllä minulla tuli käsitys, että kevyt tuoksu sipaistaan puhtaalle iholle. Näin minäkin teen.
Vain silloin, kun pukeudun kesämekkoon.
Käytän uloslähtiessä ja nukkumaanmennessä. Alkutuoksun jälkeen en haista mitään.
Käytän ruskean talon hajuvettä. Se on niin tehokasta ainetta että haisee pari metriä vastatuuleenkin.
Kyllä mä laitan myös päivittäin, mutta hyvin maltillisesti. En läträä kun muuten saan itse päänsärkyä 😄