Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoitte lapsenne siivoamaan?

Vierailija
06.04.2007 |

Meillä on kolme lasta. Ekaluokkalainen, 5v ja 3v. Ovat koko ikänsä joutuneet osallistumaan kotitöihin ja siivoamiseen.

Silti aina siivoushetken koittaessa meille ilmaantuu kolme täysvätystä laiskimusta, jotka rupeavat tappelemaan ja uhittelemaan.

Varsinkin vanhimmalle tavaroiden keräys on todella hankalaa.

Miten teillä saadaan lapset siivoamaan? Käytetäänkö lahjontaa/huutamista/uhkailua vai mitä?

Koko perheen siivoushetki on yhtä valittamista ja komentamista meillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lähtevät ne siivoamattomat tavarat isoon mustaan jätesäkkiin ja määräämättömäksi ajaksi varastoon.

Vierailija
2/5 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia meillä, vaikkakin kyseessä on vain yksi lapsi. Nyt 7v (poika) ja on aina tottunut siivoamaan jälkensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(=Äiti tulee muovikassin kanssa siivoamaan lelut pois), Ei ole vielä tarvinnut kassin kanssa mennä kertaakaan.

Vierailija
4/5 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialta ja isommat roskiin.

Vierailija
5/5 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuopuksen kohdalla olin tyly ja ilmoitin siivouksen jälkeen kun lapsi meinasi alkaa leikkiä että " mä olen nyt sitä mieltä, että sä et ota yhtään lelua kun sä et niitä kuitenkaan sitten siivoa." Parkuhan siitä tuli, mutta meillä on aina sanottu leikin loppuvan lelujen siivoamiseen ja tasapuolisuuden vuoksi kaikki siihen osallistuvat. Jos ei siivoa, ei leiki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi