Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko rempanneet saunan tilalle jotain muuta eli purkaneet saunan?

Vierailija
24.08.2025 |

Millainen projekti se oli? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen tuo sauna on, ja minkälaiseen käyttöön ajattelit sen muuttaa? Jäisikö kylpyhuone edelleen pesutilaksi vai muutettaisiinko myös se huonetilaksi? Jos vain löylyhuone muutetaan niin kuljettaisiinko sinne edelleen sen pesuhuoneen läpi vai mistä?

Ja pari teknistä kysymystä: sähkö- vai puusauna, minkälainen ilmanvaihto, onko tietoa seinien materiaalista (harkko, tiili, puu)?

Sauna on sähkösauna ja haluaisin sinne tilan pyykinpesukoneelle ja kuivurille, jotka nyt vievät pienestä kylpyhuoneesta mahdottoman paljon tilaa. Asumme kerrostalossa joten taloyhtiön luvan tietenkin tarvitsemme, jos etenemme suunnitelman kanssa.

Vierailija
22/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kylppärissä tulisi olla tilaa? Jos puratte saunan, ette ikinä saa sitä enää takaisin, ainakaan helpolla. Ja se karsii suurimman osan ostajista. Kuka haluaa kerrostalokoppiin, jossa ei ole edes saunaa? En ikinä purkaisi. Enkä olettaisi, että asuisin 20 vuotta siinä. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
24/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
25/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin päädyit?

Vierailija
26/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia. Itse olen viimeksi käynyt kotona saunassa viime jouluaattona kun oli sukulaisia ulkomailta kylässä niin piti sauna lämmittää (puu). Nyt kesällä olen muutamilla mökkivierailuilla käynyt saunassa. Se on jotenkin eri kun pääsee järveen. Ja puusauna.

Tämä oli offtopic. En ole purkanut saunaa. As oyssä kannattaa ehkä ottaa hommaan joku firma ja se pitää varmaan isännöitsijä valvoa?

Vierailija
27/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte purkaa. Ottaa vain lauteet pois ja vetää tuloveden ja pari sähköpistorasiaa, niin saa pyykkihuoneen. 

Minä laitoin kuivausrummun saunaan, pesukoneelle oli jo liitäntä kylppärissä. Sähkökiukaan vein metallinkeräykseen ja vedin siitä sähköliitännästä johdon autokatokseen niin saa sähköauton ladattua isommalla teholla.

Vierailija
28/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saunan ovi on muutaman sentin kapeampi kuin edestä täytettävä pesukone eli karmit pitää poistaa siksi aikaa että saa pesukoneen saunan puolelle.

Vierailija
29/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä että otatte vaan lauteet ja kiukaan pois,myyntiä varten säilyy optiona? Tuollakin tulee jo tilaa. Kiuaskin kerrostaloissa on taskukokoinen joten tarviiko sitäkään poistaa välttämättä,varokkeet pois vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä