Oletteko rempanneet saunan tilalle jotain muuta eli purkaneet saunan?
Kommentit (29)
Miksi kylppärissä tulisi olla tilaa? Jos puratte saunan, ette ikinä saa sitä enää takaisin, ainakaan helpolla. Ja se karsii suurimman osan ostajista. Kuka haluaa kerrostalokoppiin, jossa ei ole edes saunaa? En ikinä purkaisi. Enkä olettaisi, että asuisin 20 vuotta siinä. Elämässä sattuu ja tapahtuu.
Ihmisiä on monenlaisia. Itse olen viimeksi käynyt kotona saunassa viime jouluaattona kun oli sukulaisia ulkomailta kylässä niin piti sauna lämmittää (puu). Nyt kesällä olen muutamilla mökkivierailuilla käynyt saunassa. Se on jotenkin eri kun pääsee järveen. Ja puusauna.
Tämä oli offtopic. En ole purkanut saunaa. As oyssä kannattaa ehkä ottaa hommaan joku firma ja se pitää varmaan isännöitsijä valvoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte purkaa. Ottaa vain lauteet pois ja vetää tuloveden ja pari sähköpistorasiaa, niin saa pyykkihuoneen.
Minä laitoin kuivausrummun saunaan, pesukoneelle oli jo liitäntä kylppärissä. Sähkökiukaan vein metallinkeräykseen ja vedin siitä sähköliitännästä johdon autokatokseen niin saa sähköauton ladattua isommalla teholla.
Yleensä saunan ovi on muutaman sentin kapeampi kuin edestä täytettävä pesukone eli karmit pitää poistaa siksi aikaa että saa pesukoneen saunan puolelle.
Eikö riitä että otatte vaan lauteet ja kiukaan pois,myyntiä varten säilyy optiona? Tuollakin tulee jo tilaa. Kiuaskin kerrostaloissa on taskukokoinen joten tarviiko sitäkään poistaa välttämättä,varokkeet pois vaan.
Sauna on sähkösauna ja haluaisin sinne tilan pyykinpesukoneelle ja kuivurille, jotka nyt vievät pienestä kylpyhuoneesta mahdottoman paljon tilaa. Asumme kerrostalossa joten taloyhtiön luvan tietenkin tarvitsemme, jos etenemme suunnitelman kanssa.