Mikä on seksikästä nykypäivänä?
Kommentit (52)
Ulkomaiset naiset. Ovat iloisia ja luonnostaan naisellisia. Kotimaisilla on kaikenlaisia ihme vaatimuksia - ihan hyviä sohvaperunoiksi keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikästä on laittaa alastoman, kontallaan olevan hoikan naisen selän päälle iso, karvainen kaljamaha ja asettaa puolilöysä häppäreitten väliin ja sitten muljauttaa se sisään.
Selän päälle?
No kun se kaljamaha on iso.
Kävellä puhelin kädessä ja tuijottaa sitä. Kirpparilla oli päivällä tosi seksikäs nainen, käveli käytäviä ja katsoi jotakin videota kännykästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä puku päällä, ei ole enää pelkästään setävaate.
Sängyssä?
Yleensä, jos mies makaa sängyssä puku päällä, se on vainaja.
Vierailija kirjoitti:
Kävellä puhelin kädessä ja tuijottaa sitä. Kirpparilla oli päivällä tosi seksikäs nainen, käveli käytäviä ja katsoi jotakin videota kännykästään.
Katsoi todennäköisesti seksivideota.
Vierailija kirjoitti:
Mies tai nainen joka puhuu kunnioittavasti puolisostaan.
Olen samaa mieltä. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tai nainen joka puhuu kunnioittavasti puolisostaan.
Olen samaa mieltä. Kynis.mi
Minulla ei seiso.
Uskovainen mies
:))) Mistäs sitä voi kaikkien perv.... mielihaluista tietää? :)))
....
Asiaan: Isän avopuoliso kuoli syöpään, hautajaiset sitten. Isä oli niin paniikissa, että mun piti laittaa seppele ja lukea se muistovärssy 1.nä. Musta puku päällä. Jälkeenpäin tädit kertoi, että minä olin kuulemma ollut kaikista komein mies siinä porukassa.
Isän avopuolison äiti kuoli jo aiemmin, avokki sitten sanoi, (hänen) pojilla pitää olla musta puku ja musta paita. Isä siihen: just joo, musta paita ja valkoinen solmio, no eihän ne nyt mitkään mahvian (hv = f) hautajaiset ole! :)))
Vierailija kirjoitti:
Mulukku.
Minusta seksikkäin on sisko, joka avoimesti avaa ja näyttää vittuansa herrasmiehelle herttailusyistä. Kynis.mi
Ai jaa, miehet ovat kovasti kehuneet pitkiä hiuksiani (pidennykset), huoliteltuja rakennekynsiäni sekä kauniita ripsiäni (ripsiteknikon tekemät). Ei ne miehet huomaa kuulkaas eroa, paitsi viehättävän ja vähemmän viehättävän naisen eron.