Sievinen vai Niemimen: kumpi eroaa ensin?
Kumpi eroaa ensin Jani vai Toni?
Suomen julkkiskenttä on taas siinä tilanteessa, että kansalla on tärkeämpää spekuloitavaa kuin hallitusohjelmalla tai bensan hinnalla: kumpi ehtii hoitaa avioeropaperit käräjille ensin, Jani Sievinen vai Toni Nieminen?
Jani on tunnettu altaiden valtias, mies joka ui aikanaan maailmanennätyksiä. Nyt hän tuntuu uivan lähinnä parisuhteessa ristiaallokossa. Toni taas on mäkimies, joka on hyppinyt niin K120-mäestä kuin parisuhteesta toiseen, välillä ilman alastuloa.
Mutta kumpi siis vie ykköspaikan avioerojen SM-kisassa?
Jani: voisi teoriassa ottaa ennätyksen, jos vain hakee avioeroa samalla vauhdilla kuin joskus kiersi altaan ympäri.
Toni: voi puolestaan liitää ohi, jos saa tuulta alleen ja uuden kohun lehtiin.
Ja jos ei tule eroa, voiko olla niin, että peliin astuu kolmas vaihtoehto? Nimittäin:
Vauva, aina yhtä varma tapa kääntää julkinen huomio.
Ulosottomies, vielä varmempi vieras, jolla on koputtamiseen oikea rytmitaju.
Suomalaisen viihdekansan jännitysnäytelmä on siis valmis. Kuka ottaa starttiviivalla etumatkan, kuka jää varikolle, ja kuka saa kotiovelle ensin kutsumattoman vieraan?
Vedonlyöntitoimistot varmaan jo hierovat käsiään ja me kansalaiset saamme taas seurata, kun kotimaan tabloideissa heiluu sekä sukelluspuku että mäkihyppypuku.
Kommentit (5)
Veikkaan että ulosottomies ehtii paikalle ennen kuin kumpikaan ehtii allekirjoittaa papereita. Vauva voi tulla bonuksena, mutta se ei pelasta siltä että Seiska ehtii kertoa kaiken ensin.
Kuka on Niemimen? Panosta siihen, että edes otsikko on oikein,
Ja kun raha-asioiden lisäksi ongelmia oli myös parisuhteessa, nukkui Nieminen välillä yönsä autossa marketin pihassa.
Eihän mulla ollut oikeasti rahaa. Jostain haalin sitä sen verran kasaan, että se riitti polttoaineeseen. Sitten mä tein niitä reissuja (Oulusta) että kävin Lahdessa hyppäämässä mäkeä. Mulla oli patja auton takakontissa, ja nukuin siinä. Vaikka siinä lähellä olisi ollut mun isä, veljet ja muut, niin en mä kehdannut soittaa niille.
Se patja auton takakontissa ajelin sitten joltain kommentaattorireissulta takaisin Oulua kohden, kun Ilta-Sanomat soitti mulle. Toimittaja oli saanut kuulla käräjäoikeudesta, että mulla avioeropaperit vireillä, ja kysyi kommenttia. Mutta eihän mulla ollut siitä asiasta mitään käsitystä, joten jouduin kysymään toimittajalta, että onko todellakin näin? Että eipä siinä, kiva kun kerroit. Tietääpä varautua, jos on vähän erikoinen ilmapiiri kotona.
Luulen että alkavat nussia hevosia ja eivät eroa enää koskaan.