Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (2266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko joku teinip'llu, kun et tiedä, että ihmisen tyyli voi muuttua miljoonaan kertaan elämän aikana. Hiukset voi värjätä vaikka joka kuukausi. Ei parisuhde aikuisten maailmassa siitä kiinni jää. Minun miehelläni oli meidän tutustumisvaiheessamme perseeseen asti ylettyvät rastat, mutta nykyisin hänellä on ihan tavallinen "miestukka". Ei ole vaikuttanut mitenkään tunteisiini, vaikka tyyli on muuttunut hippipojasta aikuiseksi "business casual" mieheksi."
Mitä helvettiä nyt taas? :D Eiköhän pitkät shokkivärjätyt hiukset miehellä ole isolle osalle naisista turn off.
Ohis
Nyt ei etsitä kumppania suurimmalle osalle naisista. Esimerkiksi punkkarille ei ole mikään ongelma, jos miehelle on sininen tukka,
Olen naimisissa ja pakko sanoa, etten voisi ikinä kuvitella mun miehelle esim. sinisiä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo ok ok, olen samaa mieltä, suurinta osaa naisista ei kiinnosta shokkivärimies, ihan sama joku marginaali joka on punkhenkinen, suurin osa naisista ei ole. Ja vaikka tyyli voisi muuttua teoriassa "miljoona kertaa", niin aika huono lähtökohta alkaa suhteeseen tavoitteena muuttaa miehen tyyliä. Lisäksi näyttää, että tuo eksentrisyys on vaan osa miestä, joka työskentelee/harrastaa luovalla alalla, eikä hän itseään (tyyliään) ole muuttamassa.
Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Hakijoille näytetään kuvia erilaisista ihmisistä. Jos sininen hiusväri olisi jollekin ehdoton ei, se olisi tullut ilmi jo tuossa kohtaa. Kuvissahan on mukana myös ne, jotka lopulta päätyvät ohjelmaan. Eli vähintään yhdelle näistä osallistujista sininen hiusväri ei ole mikään ongelma. Olettaisin, että se nainen on Julia.
Monet esittävät noissa kysymyksissä avarakatseisempaa kuin todellisuudessa ovat, se on tullut jo aiemmissa kausissa ilmi. Todellisuus on sitten toinen.
Ohjelman idea meni pilalle siinä kohtaa, kun päätettiin, että ei solmita oikeaa avioliittoa. Nyt tämä on vain perustreffailua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli aikuisille ihmisille hiustenvärillä ei ole väliä. Niin sinä sanoit. Ja minä sanon että todellakin on.
Ei, vaan sanoin, että aikuisille ihmisille hiusten väri ei ole ratkaiseva asia. Ei kukaan normaali aikuinen jätä miestään, jos tämä värjää hiuksensa sinisiksi. Eikä jätä tutustumatta mukavaan ihmiseen vain siksi, että hiukset ovat siniset. Ymmärrätkö?
Voit puhua vain omasta puolestasi. Minä en edes tutustuisi shokkivärimieheen. Enkä seurustelisi miehen kanssa joka on niin sekaisin että voi yhtäkkiä värjätä tukkansa siniseksi.
Monet esittävät noissa kysymyksissä avarakatseisempaa kuin todellisuudessa ovat, se on tullut jo aiemmissa kausissa ilmi. Todellisuus on sitten toinen.
Kaikki ei ole samanlaisia pentuja kuin sinä. Yllättikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli aikuisille ihmisille hiustenvärillä ei ole väliä. Niin sinä sanoit. Ja minä sanon että todellakin on.
Ei, vaan sanoin, että aikuisille ihmisille hiusten väri ei ole ratkaiseva asia. Ei kukaan normaali aikuinen jätä miestään, jos tämä värjää hiuksensa sinisiksi. Eikä jätä tutustumatta mukavaan ihmiseen vain siksi, että hiukset ovat siniset. Ymmärrätkö?
Voit puhua vain omasta puolestasi. Minä en edes tutustuisi shokkivärimieheen. Enkä seurustelisi miehen kanssa joka on niin sekaisin että voi yhtäkkiä värjätä tukkansa siniseksi.
Sinä oletkin pikkupentu, joka ei ymmärrä, että ulkonäkö ei ole elämässä tärkeintä. En puhunut sinusta, vaan puhuin normaaleista aikuisista ihmisistä.
Todella tympeää, että ohjelma on siirretty loppuviikolle, kun silloin on muutenkin tekemistä.
Lopettakaas jo hiuksista jankkaaminen. Jos se on jollekin ongelma, sitten ei varmasti hae tällaiseen ohjelmaan. Thats it.
Vierailija kirjoitti:
Todella tympeää, että ohjelma on siirretty loppuviikolle, kun silloin on muutenkin tekemistä.
Et osaa käyttää Katsomoa, josta ohjelman näkee silloin kun itse haluaa?
Puolet näistä selvästi mieskommentoijista on tekonokkelia saivartelijoita, älähtelijöitä, joihin jonkun naiskommentoijan mielipide on kalikkana kalahtanut. "Yllättikö", he lopettavat muka-älykkäät viimeiset totuutensa eli kommenttinsa. Heikon itsetunnon ilmentymä. Ns. viimeinen sana.
Heti huomaa, esim. kuka kommentoija on lihava itse ja kenen miehellä on tai on ollut outo tukka, mutta rouva on tietysti saanut ajan saatossa miehensä kampauksen ns. oikeanlaiseen kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Puolet näistä selvästi mieskommentoijista on tekonokkelia saivartelijoita, älähtelijöitä, joihin jonkun naiskommentoijan mielipide on kalikkana kalahtanut. "Yllättikö", he lopettavat muka-älykkäät viimeiset totuutensa eli kommenttinsa. Heikon itsetunnon ilmentymä. Ns. viimeinen sana.
Heti huomaa, esim. kuka kommentoija on lihava itse ja kenen miehellä on tai on ollut outo tukka, mutta rouva on tietysti saanut ajan saatossa miehensä kampauksen ns. oikeanlaiseen kuntoon.
Ihan nainen olen.
t. se, joka on kommentoinut "yllättikö"
Kyllä mä näkisin, että Elisa ja Matti paritetaan. Muut veikkaukset:
Julia ja Arttu
Katri ja Janne
Ilna ja Mikko
Odotukset ei kovin korkealla kauden suhteen.
En itsekään lähtökohtaisesti etsi sinihiuksista miestä, mutta jos paketti on muuten kunnossa, en ihan niin sekaisin ole, että jättäisin tutustumatta pelkän hiustenvärin takia. Ei ihme, jos ei parisuhdetta löydy, kun hiusten väristäkin tulee noin suuri haloo.
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Arttu
Katri ja Janne
Ilna ja Mikko
Jos Matti haluaa lapsia, Elisan kanssa on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin jos shokkuvärimiehen ikä alkaisi kakkosella ja myös oma. Nyt viiskybäsenä ajattelisin, että jotkut naamiaiset kyseessä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa käyttää Katsomoa, josta ohjelman näkee silloin kun itse haluaa?
Katson heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminä. Tässä ei nyt etsitä kumppani sinulle. Riittää, että yhdelle osallistujista sininen tukka on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Arttu
Katri ja Janne
Ilna ja Mikko
Jos Matti haluaa lapsia, Elisan kanssa on liian myöhäistä.
Matillahan on jo lapsia ja kuvailusta:
" Nyt edessä onkin uusi risteyskohta kun lapset ovat jo lentämässä pois pesästä, on hyvä hetki pysähtyä itsensä ääreen ja pohtia, olisiko juuri nyt otollinen aika tavata elämänsä rakkaus."
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mukana ei ole samaa sukupuolta olevaa paria. Ei minua ne kiinnosta enkä koe samaistumispintaa.
Klippien perusteella siellä on mukana joku sinitukkainen reteempi tyyppi, saa nähdä millainen hän on.
Missä on nähtävänä klippejä?