Miksi maksamme veroja jos emme saa vanhuksina terveyspalveluja?! Tai työttöminä turvaa?
Mihin kaikki rahat ovat menneet Orpon hallituksen aikana? Yritysten veroparatiiseihin vai ukrainalaisille? OMA KANSA ENSIN!
Kommentit (405)
Omaiset (lue Naiset) hoitakoot vanhukset! T. Työeläkeyhtiön johtaja joka tienaa yli 900 000 euroa vuodessa!
Vierailija kirjoitti:
Verot pitää käyttää omien kansalaisten hyväksi. T. Demari-äiti
SAMAA MIELTÄ!
Ketku kokkarihallitus ohjannut verovarat terveysjäteille ja veroparatiisifirmoihin
Vierailija kirjoitti:
Verot pitää käyttää omien kansalaisten hyväksi. T. Demari-äiti
Sitten ei kannattaisi äänestää demareita. 10 000 uutta toimeentulotukiasukasta EU:n ulkopuolisten opiskelijoiden vanhemmista kiitos SDP:n.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa seuraavissa vaaleissa kenen märkä ja toteutunut päivä uni oli nämä sotealueet. Vastaus on keskusta.
Marinin hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa seuraavissa vaaleissa kenen märkä ja toteutunut päivä uni oli nämä sotealueet. Vastaus on keskusta.
Marinin hallitus.
SDP,KEPU,VIHREÄT,VASEMMISTOLIITTO,RKP,siinä ne.
Kaikki rahat menevät kulttuuriin ja urheiluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tämän hallituksen syy, vaan lukuisten edellisten.
Itse muotoilisin, ettei ole pelkästään tämän hallituksen vika, vaan edellistenkin, plus maailmantilanteen eli koronanjäänteitä, sotien ym vikaa.
Naiset saavat luvan hoitaa iäkkäät vanhempansa. Hoivatyö ei kuulu meille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat luvan hoitaa iäkkäät vanhempansa. Hoivatyö ei kuulu meille miehille.
Mun mies tykkää vanhuksista, heidän hoivaamisesta ja asioitten hoitamisesta. Hän hoivasi omat vanhempansa ja minun isääni paljon enemmän kuin minä. Nyt hän haalii muita hoivattavia, kaukaisiakin sukulaisia tai ei edes sukulaisia, tuttuja vaan, kun lähimmät vanhukset ovat kuolleet. Hän auttaa vieläpä täysin pyyteettömästi, mitä nyt bensakuluja jotkut maksavat. Mies on nuoresta asti ollut aina apuaan tarjoamassa ja nyt eläkkeellä hänellä on siihen hyvin aikaa. Olisi minullakin, mutta ei vaan ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Yritystukiin, pörriäisiin, hyvä veli verkostoille, hyvinvointialueiden pomojen ja pikkupomojen palkkoihin ja boonuksiin, kolmen pointin imagokonsulteille ja pupukurssien järjestäjille, sopeutumiseläkkeisiin lääkäreinä yms toimiville ex-kansanedustajille, kansanedustajien taksi- ja muihin matkoihin. Onhan näitä rahareikiä.
Hyvin kirjoitettu
Miten niin? Kaikillahan on oikeis niihin? Vai evätäänkö nuo jo rikollisesti joiltain Suomessa?
Kyllähän työtön saa turvaa, kokonaista 595 euroa kuukaudessa. Kannattas varmaan olla ma mu tai nee keri eikä 30 vuotta töitätehnyt suomalainen. En ole katkera, no olen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sössötät?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole lainkaan venäjämielinen, mutta en silti halua, että maksamani verot käytetään moraalittomasti. Haluan, että ihmiset saavat hyvää hoitoa julkisella sektorilla ja tukea, jos joutuu ilman omaa syytä työttömäksi!
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Miljardeja yritystukiin ja sotimiseen Ukrainassa. Kyllä tyhmä pieni Suomi maksaa. Rahaa on! T. Orpo
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän työtön saa turvaa, kokonaista 595 euroa kuukaudessa. Kannattas varmaan olla ma mu tai nee keri eikä 30 vuotta töitätehnyt suomalainen. En ole katkera, no olen!
Alkaako työtön saada ensi kuusta lähtien yleistuen kerran kuussa vai edelleen neljän viikon välein niin kuin työttömyyskorvauksen? Olen ymmärtänyt, että kerran kuussa, jolloin kertakorvaus nousee, mutta voin olla ymmärtänyt väärinkin. Itseäni asia ei koske.
Sietäis sunkin testata motä se on kun ei saa julkisia palveluita!
Häh? Mitä tapahtuu kun joudut menemään terveyskeskukseen ja lähetetään vaan pois? Entäs jos lapsesiki. käännytetään pois ja joudut ravaamaan useaan kertaan. että saa hoitoa?
Ettäs tiedät!
Entäs jos et voisi viedä päiväkotiin? Entäs jos et voi viedä kouluun tai koulutus on huonos?
Ettäs tiedät. Pitäis sunkin kokea kun tuollaisissa asioissa prakaa. että mitä se on!
Tajuat verojen tärkeyden prkeke!
Niisk Gamg stalking rikollinen.
Wink wink miettikääs jos jollekin halutaan vääntää rautalangasta edellämainittuja, niin tulisi kenties tehty rikoksua.
Pelkään pahoin?
En ymmärrä kysymystä. T. Orpo