Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut olettaa ei töissä=laiska?

Vierailija
23.08.2025 |

Viestitellessä kaverin kanssa tajusin että hän pitää minua 'laiskana'. Ei siis sanonut suoraan, mutta kuitenkin.

(JA EN edes elä tuilla, pärjään säästöillä ainakin jonkun aikaa mutta toivon että saisin työtä pian.)

Hän tietää että minulla on ollut aika haastava vuosi ja suht pahoja terveysongelmia myöskin, joista olen onneksi toipunut. Töitä haen päivittäin ja koitan pärjäillä... :D Mutta hemmetin masentava huomata että sellainenkin jota ajattelee suht läheiseksi kaveriksi ajatteleekin tuollaista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA varsinkin kun olen hänelle monia asioita kertonut, joita en esim. omalle äidilleni ole jakanut. Koen hyvin masentavaksi tämän

Vierailija
2/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se läheisyys sitä tarkoita, että tietäisi toisensa ajatukset tai että ajattelisi samalla tavoin.

Kysele töitä varamiespalvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se läheisyys sitä tarkoita, että tietäisi toisensa ajatukset tai että ajattelisi samalla tavoin.

Kysele töitä varamiespalvelusta.

Juu olen kyllä pistänyt hakemuksia vetämään vuokrafirmoihin :D 

Vierailija
4/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Olen huomannut saman! Se entinen kaveriporukka alkoi karsastamaan, ihan niinkuin olisin joku spitaalinen/paarialuokkaa!

Koitin selittää, et haen kyllä töitä, koko ajan - ns. ei mennyt jakeluun. Siinä huomasin, että ketkä niitä oikeita ystäviä on ja ketkä vain "baarituttuja".

...

Ent. kaveri oli pelihimoinen, pelasi baarissa kolikkopelejä ja - hävisi. Kilhati mulle jostain täysin käsittämättömästä syystä. Huusi kuin hinaaja. Jotenkin minua nauratti koko juttu ja olin kuulemma alkamaan nauramaan ääneen! :) Poistuin paikalta, kuulin tuon sitten myöhemmin. .... Kait sitten mun tapa "käsitellä" narsistia(?)

Vierailija
5/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettajat on yksinkertaisia.

Vierailija
6/9 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaisen ÄO:n ihmisillä on hyvin satukirjamaisen kaksijakoinen maailmankatsomus. Kaikissa asioissa on vain kaksi äärilaitaa: hyvä ja paha, laiska ja ahkera, rikas ja köyhä, aktiivinen kirkossa kävijä ja täysateisti, täysraitis ja rapa-alkoholisti, ilmastopyhimys ja maapallon tuhoamisen kannattaja jne jne.

Vierailija
7/9 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ystävä tuommonen on? 

Vierailija
8/9 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja toivottavasti löydät töitä! Olin itse vajaat 3 vuotta työttömänä, tiedän miltä se tuntuu. Koeta kovettaa nahkaasi noiden olettajien suuntaan ja pidä lippu korkealla! 

Vierailija
9/9 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se sopii useiden työttömien kohdalla paikalleen, kiitos yhteiskunnan tukijärjestelmän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi