Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa viedä minut kahden yön lomalle. En halua mennä. Tyhmäkö?

Vierailija
22.09.2008 |

Mies siis haluaisi viedä minut kahden yön kylpylälomalle. Minä en halua lähteä, koska meillä on kaksi lasta, joista toinen olisi silloin vasta 9,5kk.

Yksi yö menisi ehkä jotenkin, mutta kaksi on minusta ehdottomasti liikaa. Minä imetän vielä sekä päivällä että yöllä.

Olenko tyhmä, kun sanoin, ettei onnistu?

Miehen mielestä asiassa ei ole ongelmaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua lähteä, en ymmärrä?? Kyllähän tuonikäinen jo pärjää pari yötä ilman äitiä, ja eikö muutenkin olisi jo hyvä aika luopua imettämisestä..??

Vierailija
2/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tosiaan imetät vielä ja lapsi on noin pieni, niin kaksi yötä on liikaa. Puolen vuoden päästä tilanne on ihan eri, menkää silloin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me ollaan erilaisia, toiset haluaa imettää lapsiaan pitkään.

Vierailija
4/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla tulee ainakin maitoa niin paljon, että rintani kerta kaikkiaan halkeaisivat ja edessä olisi kauhea maitoshow kumpanakin päivänä/iltana, joten se kyllä vähän pilaisi lomanautintoa. Sen takia ehkä vasta imetyksen loputtua...

Vierailija
5/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka iso osa ruokavaliosta on rintamaitoa? Onko tottunut pulloon? Saatko maitoa pakkaseen?

Onko ollut lyhyempiä aikoja muiden hoidossa, kuinka pitkään, miten se on sujunut?

Vierailija
6/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yhdeksi yöksi jättäisi alle vuoden ikäistä. Ei minun lomanvietostani tulisi mitään kun miettisin vain vauvaa. Tosin imetyskin olisi sen estänyt. 9kk ikäiseltä kun ei ole vielä mitään syytä lopettaa imetystä kun ei lehmänmaitoa kuitenkaan voi vielä antaa.

Jokainen tavallaan ,mutta itse en siis jättäisi nytkin yksi yö tekee tiukkaa kun nuorempi on 1v4kk.

Tosin meillä mies on ihan samoill alinjoilla kanssani joten ongelmaa ei asiasta synny.

Vierailija
7/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on noudatettu 1vrk/ikävuosi ohjetta, eli vasta 1-vuotias on yhden yön erossa ensisijaisesta hoitajastaan. Eikö reissua voi tehdä vasta imetyksen loppumisen ja 1v. synttäreiden jälkeen ja tosiaan yhden yön mittaisena? Mikä pakko sitä nyt just on lähteä, jos kummatkin vanhemmat ei ole samalla aaltopituudella asiasta?

Vierailija
8/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sujui ihan kivasti, vaikkei juurikaan silloin syönyt mitään. Oli tuolloin vasta vähän reilut 6kk ja vasta oltiin aloiteltu kiinteiden syönti.

Nyt syö kiinteitä ruokia useamman kerran päivässä vaihtelevalla menestyksellä. Syö rintaa lisäksi nelisen kertaa päivässä ja yöllä 1-3 kertaa. Osaa syödä myös pullosta.

Itse varmaan selviäisin tissieni(lue maidontuotannon) kanssa jotenkin, kun vaan lypsäisin.

En vaan usko, että pystyisin mitenkään rentoutumaan lomalla, jos pitäisi olla kaksi yötä.

Yritin miehelle sanoa, että se on maksimissaan yksi yö tai sitten mennään vasta ensi vuonna.

ap

Haluan imettää kunnes vauva on 1-vuotias, eli tammikuulle.

Vierailija
9/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että lykkäätte matkaa muutaman kuukauden, niin kaikkien lomasta tulee paljon mukavampi.

Vierailija
10/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys ei olisi se asia, vaan pienemmän ikä.

Meillä ei seurata noita "niin monta vuorokautta poissa, kun on ikävuosia"-ohjeita kovin tarkkaan, mutta suuntaa ne antaa.

Tuon ikäsen voisin tutulle hoitajalle viedä yöksi. Mutta jos hoitaja ois outo, en veisi sitäkään.

Vierailija
11/11 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi taitaa olla ikävä sua, siis vaimoaan. Joskus kannattaa otta nekin tunteet huomioon.

Eli voitteko olla yhden yön ja sä lypsät lapselle eväät ja helpotat oloa lypsämälla matkan aikana painetta pois?

Niin mä tekisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä