Minulla ei ole koskaan ollut naista. Haaveilen naisesta niin paljon.
Olen 37 vuotias ja en ole koskaan koskettanut naista millään tavalla seksuaalisesti. Se tuntuu musertavalta henkisesti enkä tiedä kuinka kauan kestän tätä. Tietenkin haaveilen myös oikeasta suhteesta enkä vain seksistä.
En ole vielä käynyt maksullisen naisen luona mutta harkitsen asiaa.
Kannattaako ensimmäinen kerta 37 vuotiaana kokea tuntemattoman Tinder naisen vai maksullisen naisen kanssa?
Kummankaan kanssa ei tietenkään mitään syvää henkistä yhteyttä voi saada mutta jostain se täytyy aloittaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei meille kilteille miehille ole naisia :( jännämiehet vievät kaikki ja sitten eron jälkeen naiset ottavat toisen jännämiehen :(
Kilttejä poikia ei kelpuutettu lukiossakaan poikaystäviksi :(
Sen siitä saa. Olisit lähestynyt niitä kilttejä tyttöjä, jotka eivät olleet suosittuja kaunokaisia. Nyt monet heistäkin ovat yhä yksin kun kukaan ei kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt ihmeessä siellä maksullisilla, niin jos löydät joskus puolison, niin et ole ihan uuvatti kun seksiä alatte harrastaa.
Ja mitä tulee "naisen saamiseen" jo tuolla tavalla sanominen ällöttää, tulee tunne että et pidä naisia ihmisinä ja omina yksilöinään, kuin jonain nukkeina joita jaetaan jostain varastolta onnekkaimmille pumpattavaksi. Yritä ymmärtää, että sun äitisi, siskosi, mummosi, tätisi jne. on kaikki naisia, eikä heistäkään kukaan puhu, että "saa naisen".
Samalla tavalla naisiin tutustutaan kuin miehiinkin, jutellaan mukavia, jos huumori sopii yhteen, tutustutaan paremmin, onko samoja kiinnostuksen kohteita, minkälainen elämäntilanne jne. Jos sitten romanttisia tunteita herää, niin sitten voi tulla se seurustelu ja rakkauskin. Ei se ole mitään saamista, se on antamista molemminpuolin.
Nainen voi sanoa "en saa miestä" mutta mies saa sanoa samaa ettei saa naista ilman että alkaa hirveä paheksunta vähintään et taas tätä kaksoismoralismia.
Minä ja mieheni tutustuttiin Tinderissä ja tavattiin ja nykyään asutaan yhdessä...
Molemmat ollaan ihan selväjärkisiä, työssäkäyviä ihmisiä.
Mun mies täytti 40 vuotta pari vuotta sitten, kun tavattiin. Hänen viimeisin suhde oli ollut joskus parikymppisenä. Kun kysyin milloin viimeksi on harrastanut seksiä ennen minua, sanoi että siitä on kauan, hänen on vaikea puhua siitä, mutta ymmärsin että piiiiitkä tauko ollut. En painostanut vastaamaan koska sillä ei ole väliä.
Mutta pointti on että toivoa on. Mutta itseään pitää laittaa esille, ei sieltä kotoa kukaan tule teitä hakemaan.
Ei me kaikki naiset siellä Tinderissä olla katkeria ja sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti paras ratkaisu näiden miespuolisten inceleiden ulinoihin olisi se, että pariutuisivat keskenään ja löytäisivät seuraa ihan toisistaan. Samalla voisivat jättää naiset rauhaan ja lopettaa naisten syyllistämisen ongelmistaan.
Kummasti kuitenkaan ei kelpaa sekään kun inkkeli kertoo naiskokemuksensa jälkeen olevansa tyytyväinen yksin loppuelämänsä.
Nainen ei voi sietää sitäkään ajatusta että inkkeli voisi muka elää hyvillä mielin ilman naista kun kokemus oli niin kauhea, ottaa liikaa egon päälle.
Inkkeli ei voi elää hyvillä mielin ilman naista tai miestä. Siitä se termi "incel" tulee. Hän on vastentahtoisesti yksin. Sinkku voi elää hyvillä mielin ilman kumppania.
Nainen ei voi sietää sitäkään ajatusta että inkkeli voisi muka elää hyvillä mielin ilman naista kun kokemus oli niin kauhea, ottaa liikaa egon päälle.