Mulla tuli Elisan liittymään se pakollinen ja maksullinen mobiilivarmenne
Mitä sillä tehdään ja mihin tarvitaan? Ainoa ero on mulla nyt kalliimpi hinta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä voi tunnistaa oman henkilöllisyytensä netissä, samalla lailla kun pankkitunnuksilla.
Jos sulla on jo pankkitunnukset, niin silloin sä et tarvitse mobiilivarmennetta mihinkään. Jos sulla ei ole pankkitunnuksia, niin S-ryhmä antaa S-pankin kautta tunnukset ja sen palvelun ilmaiseksi. Tuossa tilanteessa kannattaa katsoa mihin hintaan Elisan kilpailijat antaisivat sulle puhelinliittymän, koska on aika tyhmä maksaa Elisalle kuukausittaista maksua palvelusta jota sä et todennäköisesti halua ostaa.
Paitsi että kun pankkitunnuksilla kirjaudut huijareiden sivuille voit heittää hyvästit tililläsi oleville rahoille tai ainakin osalle niistä. Mobiilivarmenteella ei käy samoin.
Tuolta välttyy jos ÄO on yli 90 eikä klikkaila teksiviestillä tai sähköpostiin tulleita linkkejä.
Tiedäthän, että melkoisen monen suomalaisen äly on alle tuon 90 ja heidänkin pitää elellä.
No voi itku. Minä kun tunnistaudun joka paikkaan vanhanaikaisesti pankkitunnuksilla. Jos käyttää vähänkään järkeään niin ei pitäisi mitään pahaa tapahtua. Tähän asti kaikki on mennyt hyvin. Enkä rupeaisi maksamaan ylimääräisiä mobiilivarmenteesta. Menisi operaattori vaihtoon. Tv.Telian asiakas