Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain anonyymi keskustelu on rehellistä

Vierailija
23.08.2025 |

Vain anonyymi keskustelu on rehellistä. Vain anonyymit keskustelupalstat ovat tärkeitä keskustelulle. Ilmaistaksemme rehellisen mielipiteemme meidän pitää voida saada pysyä anonyyminä.

Jotta ihmiset saadaan rohkaistumaan puhumaan aidosti, rehellisesti ja valehtelematta heidän pitää puhua anonyymisti. Meitä ohjaa kaikenlaiset sosiaaliset käytöstavat, odotusarvot, pomojen mielipiteet, ym. jotka kahlitsevat mielipiteenvaihtoa ja oikeata keskustelua. Keskustelua, jota ei voi käydä anonyymisti ei ole keskustelua, vaan jotain teatteria, jota kahlehtii sosiaaliset ympäristön paineet ym.

Sananvapauteen kuuluu mielipiteen esittäminen anonyyminä. Kadullakin saa esittää mielipiteensä anonyyminä ja nettikeskustelun tulee olla laajennettua modernia torikeskustelua. Keskustelussa, jossa voi kertoa aidosti oman mielipiteensä on ainoa hyödyllinen keskustelu. Muu keskustelu on ajanhukkaa eikä vie asiaa eteenpäin. Rehellinen mielipide on ainoa, tärkeä ja asiaa eteenpäin vievä mielipide. Muut mielipiteet ovat valehtelua.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos vaimo on pullukka,

ja sen sitten mies kertoo täällä

turhautuneena, kenties 

vaimonjättöaikeissa..

Mutta anopalstalla saattaa

kiusaamiskateuspäissä joku

nimittää sinua l#skiksi, vaikka 

et olisi kenenkään < v a i m o >

[etkä etenkään pullukka].

*En jatka enempää, jos joku vastaa/

trållaa. Tämä ketju poistunee.

Vierailija
22/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen rehellinen, puhuin sitten missä tahansa. On helppoa olla rehellinen kun ei ole mitään syytä valehdellakaan.

Elli sinulla on pokkaa juoruta ja selkäänpuukottaa päin naamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen rehellinen, puhuin sitten missä tahansa. On helppoa olla rehellinen kun ei ole mitään syytä valehdellakaan.

Elli sinulla on pokkaa juoruta ja selkäänpuukottaa päin naamaa. 

Ei ole.

Vierailija
24/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nimesi ja osoitteesi ja naamasi.

Tyhmä ei kannata olla.

Turvallisuus on tärkeä asia, yksityisasioista kannattaa pitää huolta kuitenkin.

Miksi haluat säilyä anonyyminä? Että pääset valehtelemaan vai kertomaan totuuden ilman seuraamuksia?

Vierailija
25/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Voin esim sanoa erään suuren yhtiön Pohjoismaisen johdon olleen homofobista vain ilman nimeä 

Vierailija
26/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymisti kaikilla miehillä on 25 cm vehkeet ja vähintää viiden tonnin liksa 😂

Ei minulla ainakaan. 17 cm ja vajaa neljä tonnia.

Vierailija
27/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä om helppo valehdella.

Vierailija
28/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mitalin vai laitammeko Stubbille kirjeen että sinulle hankitaan joku valtiollinen arvonimi?

Vierailija
29/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nimesi ja osoitteesi ja naamasi.

Tyhmä ei kannata olla.

Turvallisuus on tärkeä asia, yksityisasioista kannattaa pitää huolta kuitenkin.

Miksi haluat säilyä anonyyminä? Että pääset valehtelemaan vai kertomaan totuuden ilman seuraamuksia?

Palstalla on ymmärtääkseni kiellettyä jakaa yksityishenkilöiden henkilötietoja joihin nimikin lukeutuu. Anonyymius ei ole pakollista minulle muuten, pystyn olemaan rehellinen, se on minulle ihan normaalia.

Vierailija
30/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa naiset ovat omalla naamalla ja kenellekään ei kai ole epäselvää millaista teeskentelyä se on!

MOT

Vierailija
31/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joutunut psykoosiin. On ihan hyvä että omalla nimellä ja naamalla käydään keskustelua, kannetaan vastuu omista sanoista ja teoista.

Anonyymi keskustelu on toki myös antoisaa ja sille on paikkana, mutta katsokaa nyt vaikka tätä vauvapalstaa.. Aika iso osa viesteistä on kaikenlaisen tunnemoskan ja negaatioiden oksentamista tuntemattomien päälle. Myös paljon ihan tahallista kiusaamista ja provokaatiota.

Sellainen lisää epäluottamusta, turvattomuutta ja vihaa. Parempi keskustella sen vastuun kera minusta. Pimeän puolensa moskan jokainen voi työstää yksin omassa henkilökohtaisessa tilassaan.

Provokaatioon ei ole pakko mennä mukaan ja laittomuuksiin on helppo puuttua. Mikä on se ongelma?

Vierailija
32/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä oikeasta yläkulmasta itsellesi omalla nimelläsi profiilin ja kirjoittaa sillä koska tahansa. 

Vierailija
33/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mitalin vai laitammeko Stubbille kirjeen että sinulle hankitaan joku valtiollinen arvonimi?

En tarvitse mitalia kiitos, muuten voitte juoruta minusta mitä haluatte.

Vierailija
34/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia esim lasun tai huoli-ilmoituksen kohteena olevan pitää saada tietää kuka on ilmoituksen tehnyt!

Vierailija
35/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia esim lasun tai huoli-ilmoituksen kohteena olevan pitää saada tietää kuka on ilmoituksen tehnyt!

Tämähän on itsestäänselvyys.

Vierailija
36/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työnantajan pitää saada tietää naispuolisten työntekijöidensä mielenterveysongelmat. 

Vierailija
37/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä oikeasta yläkulmasta itsellesi omalla nimelläsi profiilin ja kirjoittaa sillä koska tahansa. 

Ja ko. kohdasta voi tehdä myös profiilin keksityillä tiedoilla. Kuten minä olen tehnyt. Nimettömänä tai väärän nimen takaa on helppo valehdella.

Vierailija
38/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimettömänä om helppo valehdella.

Siksi keskusteluihin liitetään se linkki. Eikä yksityisiä asioita oteta vakavasti. 

T. Astronautti

Vierailija
39/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijat:

'Aviomies ei voi sanoa vaimoaan lihavaksi ja rumaksi.'

'Anonyymissä keskustelussa vaimolle selviäisi miksi mies katselee toisia naisia. Vain anonyymi keskustelu on tärkeää.'

'Ei mies katsele muita naisia siksi että oma vaimo on lihava ja ruma vaan siksi että mies haluaa panna lähes kaikkia naisia.'

Langan viimeisessä on perää.

Moni naimisissa oleva käy

pråstituoidun luona,

vaikka rakastaa perhettään.

Koska liha ja säkkien tyhjennys

mekaanisesti ilman tunteita.

Naiset eivät yhtä yleisesti 

petä näin mekaanisesti, 

vaan mukana tunnetta ja ihastumista.

[Toki poikkeuksiakin on, esimerkiksi 

nymfomaani].

Vierailija
40/53 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ko. kohdasta voi tehdä myös profiilin keksityillä tiedoilla. Kuten minä olen tehnyt. Nimettömänä tai väärän nimen takaa on helppo valehdella.

Siksi keskusteluun liitetään todiste. 

Yksityisiä tietoja ei pidä noteerata ollenkaan. 

T. Astronautti 25 cm muna ja kesäasunto kuussa