Kaveriin ihastuminen ja särkynyt sydän
Mulla on miespuolinen kaveri, kaveruus on aika tuore ja meillä alkuun synkkasi tosi hyvin. Menin sitten ihastumaan häneen, ja vielä pahempaa kerroin sen hänelle. Hän ei vastannut tunteisiin, tiedän että en ole hänen tyyppinen, vaan vaatimattomampi. Silti hän on myös flirttaillut mulle. Aluksi pyysin etäisyyttä kaveruuteen, mutta päädyttiin jatkamaan kuitenkin hänen toiveesta ja oikeesti yritin kuunnella hänen muita naisjuttujaan, vaikka sattuihan se. Yritin olla hyvä kaveri kaikesta huolimatta, vaikka välillä koin taas että en pysty ja joskus se näkyi mun käytöksestä, harmittaa kun en vaan vetäytynyt sivuun.. Viimein tapahtui se että yhteisessä illanvietossa hän alkoi osoittamaan kiinnostusta mun hyvään ystävään mun silmien edessä. Tanssivat, suutelivat ym. Ja sekin on ok, heillä on oikeus siihen. Mutta sitten sanoin että en enää vaan pysty olemaan teidän kaveri jos teillä tulee jotain intiimiä tms, mutta teidän suhde on totta kai ok. Hän haukkui mut tosi rumasti mm narsisti sanalla ja sanoi kiristämisestä. Mulla meni vaan sydän rikki ja oikeesti yritin olla hyvä ystävä ja toivotin heille kaikkea hyvää. Teinkö tosi pahasti väärin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa pysyä, olisi kannattanut jo heti. Mutta hän nimenomaan on toivonut aina kaveruuden jatkumista, vaikka olen sanonut ottavani ainakin hetkeksi etäisyyttä miettiäkseni asioita. Ja välillä ollut mukavaa, mutta ehkä jumiutunut siihen kaveruuteen liikaa sitten, harmittaa
Mitä miettimistä teidän KAVERUUDESSA on? Sinä otit siihen ihastumisen ja romanssin mahdollisuuden, mies haluaa kaveruutta.
Miksi hän haluaa kaveruutta? Mitä hän saa ap:lta? Mahdollisuuden tavata uusia naisia? Ja mitä ap saa hänen kaveruudestaan?
Käännä vänisijät toisinpäin ja olisit edelleen haukkumassa miehet. Kuinka ystävyys on ystävyyttä, mutta miehet tekevät siitä aina jotain seksuaalista.
Taitaa asenteet ja ystävyyden konsept
Sinäkin miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvauli voisit vain kävellä pois täältä jankuttanatta samaa pasjaa joka ketjussa.
Kyllä mä nyt joo painun sinne helvettiin olin sitten narsisti tai en, harmillinen tapaus kyllä. Ihmissuhteet on joskus tosi vaikeita
Vierailija kirjoitti:
ap on narsku, mies väistää luodin jos ap painuu helvettiin.
Joo, parempi että on vain miespuolisia kavereita. Ja jos kaveri vaikka alkaa pokata omaa siskoa, exää tai ihastusta, niin sehän on hieno homma ja sulka hattuun. Vai eikö sittenkään? Ja miksi ei?
Niin ja se tunne että tultiin tosi hyvin toimeen ei ollut siis multa yksipuolista, olin hänelle kaiketi tosi tärkeä ihminen, kyllä hän siitä joskus puhuikin. Mutta se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, parempi että on vain miespuolisia kavereita. Ja jos kaveri vaikka alkaa pokata omaa siskoa, exää tai ihastusta, niin sehän on hieno homma ja sulka hattuun. Vai eikö sittenkään? Ja miksi ei?
Miten nainen pääsee hyötymään miehestä jos se on vain kaverina.
Täällä kyseltiin jo asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa pysyä, olisi kannattanut jo heti. Mutta hän nimenomaan on toivonut aina kaveruuden jatkumista, vaikka olen sanonut ottavani ainakin hetkeksi etäisyyttä miettiäkseni asioita. Ja välillä ollut mukavaa, mutta ehkä jumiutunut siihen kaveruuteen liikaa sitten, harmittaa
Mitä miettimistä teidän KAVERUUDESSA on? Sinä otit siihen ihastumisen ja romanssin mahdollisuuden, mies haluaa kaveruutta.
Miksi hän haluaa kaveruutta? Mitä hän saa ap:lta? Mahdollisuuden tavata uusia naisia? Ja mitä ap saa hänen kaveruudestaan?
Käännä vänisijät toisinpäin ja olisit edelleen haukkumassa miehet. Kuinka ystävyys on ystävyyttä, mutta miehet tekevät siitä aina jotain seksuaalis
Sinäkin miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvauli voisit vain kävellä pois täältä jankuttanatta samaa pasjaa joka ketjussa.
Lopeta itse miesvihan levittäminen niin emme kohtaa missään.
Tiedän, ei onnistu vaan täällä sä vietät taas 7-23 haukkuen miehiä
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella ap on narsisti?
Voi ap, unohda tuo tyyppi nyt vaan keinolla millä hyvänsä jos haluat pysyä edes jotenkin järjissäsi. Tiedän että ei ole helppoa mutta keskity uusiin harrastuksiin, uusiin ystäviin, ihan mihin vain muuhun, mikä tuo sinulle hyvää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Me tultiin vaan niin hyvin toimeen, siksi se ihastuskin varmaan tuli mun puolelta kuvioihin. Sen kanssa pystyin pärjään että ihastus ei saanut vastakaikua. Mutta miksi hän ystävänä alkaa mun toisen ystävän kanssa mun silmien edessä suutelemaan ym. Ja sitten haukkuu mut, kun en sitä enää halua katsoa. Mutta tiedän että ehkä liikaa takerruin häneen, kun en vaan pystynyt heti ottamaan etäisyyttä, mutta kun harvoin löytää ihmisen jonka kanssa synkkaa kunnolla.
Ehkä ylitulkitset sitä miten hyvin tulette toimeen? Mies voi olla ihmissuhdekemisti joka tulee kaikkien kanssa toimeen ja sinä taas et oikein kenenkään, kun kerrot sen olevan harvinaista. Nyt sitten ajattelet että se tuntuisi kenties miehenkin puolelta harvinaiselta, vaikka se on hänelle arkista olla rento ja puhelias kaikkien seurassa.
Näin miehenä arvioin, että tuo jannu on joko itse narsisti tai sitten itsestään epävarma ja tahtoo pitää sinua "varalla", jotta ei jää yksin, jos muiden kanssa ei onnistukaan.
Joka tapauksessa sanoisin, että sinä olet todennäköisesti se onnekkaampi, kuin naispuolinen kaverisi, jonka tuo mies valitsi.
Todella törkeä mies. Kaverisuhdetta pystyitte aluksi jatkamaan, mikä on ihan ok. Ei se kuitenkaan tarkoita, että toisen nenän edessä mennään nuolemaan tämän kaveria. Unohda tuommonen juippi.
Miestä harmittaa selkeästi sun tunteet häntä kohtaan ja on siitä syystä ilkeä eikä täten pysty aitoon kaveruuteen ainakaan nyt. Anna tyypin olla pidä etäisyyttä ja hoitaa omat romanttiset suhteensa. Jos teidän on tarkoitus on vielä joskus kaveria se aika tulee. Mutta anna tyypin olla. Älä vaan ota yhteyttä ja jos se ottaa niin älä ainakaan odota mitäänliikoja. Mä pitäisin vähän etäisyyttä.
#miesvihanäkyväksi