Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ulisevat huonosta seksistä, mutteivät itse tee seksistä hyvää?

Vierailija
22.08.2025 |

Niin itse ainakin teen miehenä. En ruikuta naisen taidoista, vaan syön Kellogg's Frostieseja ja PELIIN TIIKERIN TUON! 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 12v nuorempi poikaystävä ja ai että meillä oli lystiä.

Mulla 12 v nuorempi avovaimo ja pakko sanoa samaa!

Pelottaako ikinä, että mitä tapahtuu kun olet kuusikymppinen ja vaino vielä täysissä voimissaan?

Ei pelota, koska olen jo 56v ja ilottelu jatkuu vaan. Lisäksi naisilla on ne vaihdevuodet, joten ilottelu tulee kyllä loppumaan molemmilta, kun sen aika koittaa.

Tämmöstä vastausta tuo kysyjä ei osannut odottaa. Kuvittelee, että kaikilla miehillä loppuu seisokin 45 v iässä.

En kuvittele. Puhuin kuusikymppisistä. Eikä modernit naisetkaan lopeta seksiä vaihdevuosiin. En uskaltaisi naisena ottaa riskiä noin isosta ikäerosta. 

Vierailija
42/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Sä teet miten itse parhaaksesi näet. EI oikeasti minua kiinnosta. Toivotaan, että sillä ikäiselläsi miehellä vehkeet pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, koska olen jo 56v ja ilottelu jatkuu vaan. Lisäksi naisilla on ne vaihdevuodet, joten ilottelu tulee kyllä loppumaan molemmilta, kun sen aika koittaa.

Liukuvoide on keksitty? Sekä hormonihoidot ym jne. 

Taidat olla mies? Liukuvoide ei tuo haluja. Hormonihoitokaan ei ole mikään halujen tae, jos suhteessa on muuta häikkää. 

Vierailija
44/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide on aarre! Käyttäkää sitä, se lisää naisen nautintoa potenssiin 100!

Vierailija
45/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nyt joku mies todella kertoa. miten nainen itse tekee seksistä hyvää? Tyydyttää itsensäkö?

Vierailija
46/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sepä se. Saitille on vain pesiytynyt miehiä jotka kuvittelee, että liukkarin käyttö = kuiva pillu.  Heillä ei kokemus riiitä tietämään, ettei kuivaa halutonta pillua pelasta liukkari eikä mikään muu ja jää naimatta. 

Vierailija
47/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko nyt joku mies todella kertoa. miten nainen itse tekee seksistä hyvää? Tyydyttää itsensäkö?

On läsnä innokkaasti.  Tätä on vaan naisilta aivan täysin turha toivoa!

Toivotan kaikki alimpaan helvettiin!

Vierailija
48/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ai että sitä ulinaa ja huokailua kun alat neuvomaan miestä. Munasta tulee velliä ja yritetään hoitaa asiat nopeasti pois. Suututaan jos sanot ettei tunnu hyvältä ja sanot että vähän hellemmin kiitos. Miehet jotka on huonoja sängyssä on sitä syystä, se syy on ettei niitä kiinnosta. Jos huomaa ettei palaute mene perille aktin aikana, pankaa akti seis ja lähtekää, turha sitä on huonoon seksiin tyytyä. Valitusta tuostakin saa mutta muistakaa ei ne miehetkään jaksais ite nyhvätä jos ei siitä mitään saisi.

Tämä. Seksi loppuisi kuin seinään jos hyväiltäis pelkkiä palleja eikä mitään muuta. Miehet ei harrastaisi orkutonta seksiä. 

Vierailija
49/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä se. Saitille on vain pesiytynyt miehiä jotka kuvittelee, että liukkarin käyttö = kuiva pillu.  Heillä ei kokemus riiitä tietämään, ettei kuivaa halutonta pillua pelasta liukkari eikä mikään muu ja jää naimatta. 

Sun vaimolla on se kuiva pillu. Siitähän ei tarvitse enää edes keskustella.

Vierailija
50/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 12v nuorempi poikaystävä ja ai että meillä oli lystiä.

Mulla 12 v nuorempi avovaimo ja pakko sanoa samaa!

Pelottaako ikinä, että mitä tapahtuu kun olet kuusikymppinen ja vaino vielä täysissä voimissaan?

Ei taida olla

Vierailija
51/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ai että sitä ulinaa ja huokailua kun alat neuvomaan miestä. Munasta tulee velliä ja yritetään hoitaa asiat nopeasti pois. Suututaan jos sanot ettei tunnu hyvältä ja sanot että vähän hellemmin kiitos. Miehet jotka on huonoja sängyssä on sitä syystä, se syy on ettei niitä kiinnosta. Jos huomaa ettei palaute mene perille aktin aikana, pankaa akti seis ja lähtekää, turha sitä on huonoon seksiin tyytyä. Valitusta tuostakin saa mutta muistakaa ei ne miehetkään jaksais ite nyhvätä jos ei siitä mitään saisi.

Tämä. Seksi loppuisi kuin seinään jos hyväiltäis pelkkiä palleja eikä mitään muuta. Miehet ei harrastaisi orkutonta seksiä. 

Tää pallien hiplaaja nainen on kyllä omituinen höpöttäjä.

Vierailija
52/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittaa halunsa, jos vaikka tekisi joskus aloitteen? Suhtautuu seksiin positiivisesti. On läsnä ja on vuorovaikutteinen.

Vierailija
53/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoittaa halunsa, jos vaikka tekisi joskus aloitteen? Suhtautuu seksiin positiivisesti. On läsnä ja on vuorovaikutteinen.

Tämä on ymmärrettävää...mutta, kun yleensä mies ei osoita mitään kiinnostusta naiseen muutakuin siihen pilluun panemisesta, niin ole siinä sitten innostunut ja halukas.

Vierailija
54/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen lähes aina aloitteen, eli jokapäivä. Otan suihin ja olen innokas ja haluava,  Silti kaikki jää aina minun tehtäväksi. Tosin mies antaa sitten aina minulle orgasmeja.

Vierailija
55/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Olen kaikkea tätä ja lisäksi kinky, pervo, mitä näitä nyt on. Tykkään kyllä enemmän että mies vie pääsääntöisesti, olen enemmän alistuva. Aloitteen teen mieluiten siis niin että herätän suihinotolla sitten kun on selvää että se on miehelle mieluisaa ja tiedän mistä hän pitää. Ja tietenkin arjessa olen leikkisä ja kehun ja hyväilen lihaksia, etumusta.. 

Mutta ei tämä^ ole koskaan vaikuttanut miehen seksitaitoihin. Olen saanut kahdelta pojalta tai mieheltä tosi hyvää seksiä. Eka poikkis ja toka poikaystävä tai myöhemmin avomies. Sitten olen yhdeltä tapailumieheltä saanut ihan surkeaa seksiä noiden suhteiden välissä ja nyt olen suhteessa jossa seksi vain yksinkertaisesti on ihan paskaa. Jos mies on estynyt, valehtelee mieltymykset tai seksihalut tai on vain jollain tasolla tosi itsekäs niin minkäs teet. Paitsi siis vaihdat miestä. Ja vaihtaisinkin mutta suhde on lopulta muutakin kuin seksi. Eikä miehillä sen enempää kuin naisilla ole otsassa mitään lappua että esitän jonkun kk ja sitten lässähtää. Tai paljastuu paljon lahnailua pahempia yllätyksiä. 

Jos mies ei halua eikä jaksa koskea minuun mutta odottaa täyttä palvelua munaansa kohden niin jossain kohtaa jopa minun seksi-into lopahtaa. Tai pikemminkin, se ei enää kohdistu siihen mieheen. Kysymys ei oikeastaan ole edes mistään että yhhyh, sinä et anna minulle mitään niin en minäkään sitten sinulle. Vaan että en tunne itseäni halutuksi ja tuntuu että mies on jokin ameeba kun ei osaa eikä jaksa tehdä mitään eikä ymmärrä puhetta. Ei tule olo että on täysivaltaisen aikuisen kanssa sängyssä kun toinen vaan mankuu täyshoitoa ja suunnilleen kihertelee tee sinä kun osaat paremmin kun olisi hänen vuoro koskea minuun. 😑

Voin kuvitella että estynyt ja/tai pahantuulinen ja seksivihamielinen lahnailijanainen herättää samoja tuntemuksia. Tosin harvemmin kuullut että se lahna vielä vaatisi hoitoa mieheltä samalla kun leikkii kuollutta. Ehkä niitäkin on. 

En siis omissa suhteissa ole koskaan edes törmännyt mihinkään että mies on muuten ihan rasittava eli ei osaa peseytyä, siivota tai puhua mistään. Sekin voisi vaikuttaa omiin haluihin vaikka olisi mikä velho sängyssä tai en ainakaan varmaan yhteisasumiseen ottaisi. En usko että epäsiisti ja avuton naisvauvakaan herättää suurimmalla osalla miehistä haluja. Että ymmärrän osin omasta kokemuksesta ja osin kuvittelemalla missä tilanteissa yksikin ihminen voi hienosti lässäyttää koko seksielämän vaikka toinen tekisi mitä. 

Vierailija
56/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se. Ihme, että jonkun naisen pitää tätä vielä erikseen kysellä.

Vierailija
57/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tietenkään saisi sanoa, kun ei sille mitään voi. Mutta koollakin on väliä. Ja etenkin peniksen kovuudella. Se nyt vaan tuntuu erilaiselta, vaikka orgasmin saa itselleen hinkattua ilman koko penistä. 

Vierailija
58/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se. Ihme, että jonkun naisen pitää tätä vielä erikseen kysellä.

Ei nainen tuolla vielä saa. Vaikka tärkeää muuten.

Vierailija
59/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenko tehtävä on tehdä seksistä hyvää, ja kenelle? MIehelle tietty vai?

Vierailija
60/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ulisevat, vaikka saisivatkin. Mutta mikään ei riitä.