Miksi naiset ulisevat huonosta seksistä, mutteivät itse tee seksistä hyvää?
Niin itse ainakin teen miehenä. En ruikuta naisen taidoista, vaan syön Kellogg's Frostieseja ja PELIIN TIIKERIN TUON!
Kommentit (63)
Hyvää seksiä saa yksin, jos on jonkun kanssa, siinä on se toinenkin ihminen paikalla joka muodostaa puolet asiasta.
Moni mies on itsekäs ja on tyytyväinen jos itse saa, hällä väliä se miltä naisesta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Seksissä mies on subjekti ja nainen on objekti.
Ja näin naiset tuntuvat haluavan asian ollakin. Ei enää koskaan seksiä yhdenkään miellyttämistä vaativan lahnan kanssa, runkkaaminen on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko AP nyt kertoa, mitä naisen pitäisi tehdä, ja mitä mies tekee?
Olisi ollut niin kovin kivaa jos nainen olisi edes jotain lihasta yrittänyt liikuttaa mutta sekin liikaa pyydetty. Uikutti vaan tavoitteenaan nopeuttaa laukeamistani. Näytteli kaiken!
Ei enää koskaan seksiä naisten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä saa yksin, jos on jonkun kanssa, siinä on se toinenkin ihminen paikalla joka muodostaa puolet asiasta.
Moni mies on itsekäs ja on tyytyväinen jos itse saa, hällä väliä se miltä naisesta tuntuu.
Mä uskoisin että merkittävä osa niin miehistä kuin naisistakin on kyvytön ja/tai haluton päästämään toista niin lähelle, että todellisen nautinnon antaminen ja vastaanottaminen olisi mahdollista. Sitten kun ei ole virittynyt toisen taajuudelle, niin ei saa kiinni siitä miltä toisesta tuntuu, eikö myöskään pysty välittämään omia fiiliksiään toiselle. Tämä tilanne saattaa antaa itsekkään vaikutelman, koska eihän siinä sitten ole enää jäljellä kuin ne omat tuntemukset, joiden kanssa on parhaansa mukaan pärjättävä. Ja seuraavana päivänä avattava noin viidestuhannes ketju huonosta seksistä palstalle.
Tähän ei sitten muuten kannata tulla sanomaan, että kyllä naiset osaavat kullia vatkata ilman mitään taajuuksiakin. Se asenne vain oikein alleviivaa sitä mitä tuossa edellä sanoin.
Jaa, monenkohan miehen "päästäminen lähelle" meinaa tuon taivaallista. Mihet lähtee kapakasta naisen kanssa nai ja saa taatusti, mutta nainen jos saa..
Ei siinä mitäään läheisyydestä ole kyse. Siis jos koskettaa oikeasta paikasta ja oikein, silloin saa.
Oma kokemukseni on naisena se, että aikuista miestä et saa tekemään mitään, mitä hän ei halua tehdä.
Ja 9/10 miehistä on tyytyväisiä kun itse laukeaa. Heille on yhdentekevää, saako nainen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 12v nuorempi poikaystävä ja ai että meillä oli lystiä.
Mulla 12 v nuorempi avovaimo ja pakko sanoa samaa!
Pelottaako ikinä, että mitä tapahtuu kun olet kuusikymppinen ja vaino vielä täysissä voimissaan?
Ei pelota, koska olen jo 56v ja ilottelu jatkuu vaan. Lisäksi naisilla on ne vaihdevuodet, joten ilottelu tulee kyllä loppumaan molemmilta, kun sen aika koittaa.
Liukuvoide on keksitty? Sekä hormonihoidot ym jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko AP nyt kertoa, mitä naisen pitäisi tehdä, ja mitä mies tekee?
Olisi ollut niin kovin kivaa jos nainen olisi edes jotain lihasta yrittänyt liikuttaa mutta sekin liikaa pyydetty. Uikutti vaan tavoitteenaan nopeuttaa laukeamistani. Näytteli kaiken!
Ei enää koskaan seksiä naisten kanssa!
Hanki miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on itsekäs ja on tyytyväinen jos itse saa, hällä väliä se miltä naisesta tuntuu.Mä uskoisin että merkittävä osa niin miehistä kuin naisistakin on kyvytön ja/tai haluton päästämään toista niin lähelle, että todellisen nautinnon antaminen ja vastaanottaminen olisi mahdollista. Sitten kun ei ole virittynyt toisen taajuudelle, niin ei saa kiinni siitä miltä toisesta tuntuu, eikö myöskään pysty välittämään omia fiiliksiään toiselle. Tämä tilanne saattaa antaa itsekkään vaikutelman, koska eihän siinä sitten ole enää jäljellä kuin ne omat tuntemukset, joiden kanssa on parhaansa mukaan pärjättävä. Ja seuraavana päivänä avattava noin viidestuhannes ketju huonosta seksistä palstalle.
Tähän ei sitten muuten ka
Suurinta osaa miehistä ei saa edes tekemään kunnon esaria naiselle, ja monikaan ei tiedä eikä kiinnosta, miten nainen laukeaisi. Pääasia tuollaisille, että itse saavat.
Kyse ei ole siitä etteikö tekisi sitä mutta kun ei edes halua tehdä.
Seksiä voi olla myös ilman henkistä tai tuneneyhteyttä, mutta se on päätös ettei suostu esim. tekemään kunnon esareita naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, monenkohan miehen "päästäminen lähelle" meinaa tuon taivaallista. Mihet lähtee kapakasta naisen kanssa nai ja saa taatusti, mutta nainen jos saa..
Ei siinä mitäään läheisyydestä ole kyse. Siis jos koskettaa oikeasta paikasta ja oikein, silloin saa.
Kannattaa valita ne mihet tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä oikeastaan juuri tarkoitin. Jos miestä ei kiinnosta yhtään naisen nautinto, niin hän ei silloin osaa eikä halua mennä lähelle, että pystyisi tekemään hyvää.
Ja myös sitä tarkoitin, että jos hyvän seksin mittarina todella pitää tuota, että laukesiko vai ei, niin silloinkaan ei ole hajuakaan siitä mitä aiemmin sanoin. Joo, mies saattaa olla tyytyväinen jos laukeaa, mutta se ei silti tarkoita sitä että olisi saanut hyvää seksiä muulla kuin omalla, kovin rajoittuneella mittapuullaan.
Uskon saman koskevan myös naisia. Orgasmi ei vielä yksistään tarkoita sitä, että seksi oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä oikeastaan juuri tarkoitin. Jos miestä ei kiinnosta yhtään naisen nautinto, niin hän ei silloin osaa eikä halua mennä lähelle, että pystyisi tekemään hyvää.
Ja myös sitä tarkoitin, että jos hyvän seksin mittarina todella pitää tuota, että laukesiko vai ei, niin silloinkaan ei ole hajuakaan siitä mitä aiemmin sanoin. Joo, mies saattaa olla tyytyväinen jos laukeaa, mutta se ei silti tarkoita sitä että olisi saanut hyvää seksiä muulla kuin omalla, kovin rajoittuneella mittapuullaan.
Uskon saman koskevan myös naisia. Orgasmi ei vielä yksistään tarkoita sitä, että seksi oli hyv
Totta. mutta miehen helppo puhua...kun niset jäävät usein kokonaan ilman.
Siis naisten pitää, nuolla, imeä, syväkurkutaa, katsoa silmiin kun ottaa suihin, ja vielä omistaa sellaiset lsisuslihakset, että voivat antaa miehelle panossa järisyttävviä lypsyjä kalulle.
Ja samaan aikaan mies ei voi edes sormeaan heiluttaa naisen alapäässä! Fair play, eikö.
Menkää munakkaat muualle valittamaan!
Ei kannata olla kateellinen miehille, jotka laukeavat kiinnostumatta lainkaan siitä, miltä naisesta tuntuu. Täsmälleen yhtä hyvä nautinto on ihan jokaisen ulottuvilla, jolla ei ole molemmat kädet halvaantuneet. Pienellä harjoittelulla pääsee paljon suurempaankin nautintoon, väitän. Ei kannata tavoitella sitä, että saisi itsensä runkattua miestä vasten samalla tavalla kuin hän tekee.
Sitä en silti tarkoita, etteikö sellaisia miehiä kannattaisi välttää, jos heitä ei onnistu saamaan kiinnostuneiksi seksistä joka olisi molemmille niin paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi ei vielä yksistään tarkoita sitä, että seksi oli hyvää.
Voisin sanoa saman asian myös niin, että orgasmi on hyvän seksin tunnusmerkki vähän samalla tavalla kuin että hyvän makaronilaatikon tunnusmerkki on se, että siitä löytyy makaroni.
Miten paljon miehet ulisivat, jos pääsisivät kyllä joskus naisen päälle,mutta jäisivät ihan aina ilman orgasmia. Siitä tulisi kova ulina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon saman koskevan myös naisia. Orgasmi ei vi
Korkki kiinni, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tottuneet liian hyvään. Osaavat kyllä vaatia kaikkea itselleen, vaikka sen antaisi, niin ei tule ikinä riittämään.
Pikemminkin suurinta osaa miehistä ei edes kiinnosta, miltä naisesta tuntuu.
Siinä tapauksessa en ole suurinta osaa miehistä. Naiset saavat minulta aina mitä haluavat, tai vaativat. Kun kysyn haluaisivatko tehdä vähän vastapalvelusta, niin jo tulee rajat ja seinä vastaan. Olen kymmeniä kertoja törmännyt samaan ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi ei vielä yksistään tarkoita sitä, että seksi oli hyvää.
Voisin sanoa saman asian myös niin, että orgasmi on hyvän seksin tunnusmerkki vähän samalla tavalla kuin että hyvän makaronilaatikon tunnusmerkki on se, että siitä löytyy makaroni.
Se nyt on kyllä nähty ettei nainen saa orgasmia, jos mies ei ensin ole tehnyt oikeaita asiota tarpeeksi kauan eli hyvä seksi on edellytys että nainen saa ylipäätään orgasmin. Onko joku muka tavannut joskus naisen joka saa helposti tekemättä mitään?
Pikemminkin suurinta osaa miehistä ei edes kiinnosta, miltä naisesta tuntuu.