Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ulisevat huonosta seksistä, mutteivät itse tee seksistä hyvää?

Vierailija
22.08.2025 |

Niin itse ainakin teen miehenä. En ruikuta naisen taidoista, vaan syön Kellogg's Frostieseja ja PELIIN TIIKERIN TUON! 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palstan naiset ovat tottuneet makaamaan paikallaan ja heidän täydellisessä maailmassaan miehen työ on tyydyttää nainen.

Vierailija
2/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 12v nuorempi poikaystävä ja ai että meillä oli lystiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 12 v nuorempi avovaimo ja pakko sanoa samaa!

Vierailija
4/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako ikinä, että mitä tapahtuu kun olet kuusikymppinen ja vaino vielä täysissä voimissaan?

Vierailija
5/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä mies on subjekti ja nainen on objekti.

Vierailija
6/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako ikinä, että mitä tapahtuu kun olet kuusikymppinen ja vaino vielä täysissä voimissaan?

Ei pelota, koska olen jo 56v ja ilottelu jatkuu vaan. Lisäksi naisilla on ne vaihdevuodet, joten ilottelu tulee kyllä loppumaan molemmilta, kun sen aika koittaa.

Vierailija
7/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota, koska olen jo 56v ja ilottelu jatkuu vaan. Lisäksi naisilla on ne vaihdevuodet, joten ilottelu tulee kyllä loppumaan molemmilta, kun sen aika koittaa.

Tämmöstä vastausta tuo kysyjä ei osannut odottaa. Kuvittelee, että kaikilla miehillä loppuu seisokin 45 v iässä.

Vierailija
8/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla ollaan harhaisia siinäkin, että 50+ naiset olisivat haluttomia(ei todellakaan) ja sen ikäisillä kaikilla miehillä olisi erektiovaikeuksia(ei todellakaan).

Vierailija
9/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainolainen.

Vierailija
10/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tottuneet liian hyvään. Osaavat kyllä vaatia kaikkea itselleen, vaikka sen antaisi, niin ei tule ikinä riittämään.

Vierailija
11/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme yleistys koko otsikko. Jotkut miehet on joo huonoja sängyssä, ja jotkut naiset makaavat lahnana paikoillaan. Mutta ei meillä pitkässä liitossa ole tuollaista ollut. Varmaan monella muullakin on seksi hyvää. Osalla vaan ei.

Vierailija
12/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät osaa puhua ongelmista. Koska parina sitä seksiä tehdään, niin ongelmatkin ovat yhteisiä. Mutta kuten sanottua, puhuminen on vaikeaa ja jotkut osaavat sen sijaan vain nalkuttaa. Eikä se yksin naisten ongelma ole. 

Vierailija
13/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehet haluatte naisten tekevän? Kuvitelkaa tilanne, jossa 100 kiloinen roikale tulee päälle panemaan, mitä siinä pitäs pystyä tekemnään. Ja eikös se mies tee "työtä" itselleen? Ja olettekos ikinä kuulleet, että vain harvva nainen saa sillä pelkällä yhdynnällä, jota useimmat miehet yksistään tarjoilevat.

Vierailija
14/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset ole nykyisin tehneet paljjonkin. Osaamattomat välinpitämättömät miehet ei enää saa seksiä. Naiset ovat alkaneet vaatia myös omaa tyydystään ja tämän takia miesten paineet ja seisokkiongelmat räjähtäneet käsiin. Enää ei naisille riitä pelkkä miehen tyydytys.  Ne miehet nauttii seksistä koko ikänsä, jotka ymmärtäneet opetella tyydyttäämään nainen. 

Vierailija
15/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ai että sitä ulinaa ja huokailua kun alat neuvomaan miestä. Munasta tulee velliä ja yritetään hoitaa asiat nopeasti pois. Suututaan jos sanot ettei tunnu hyvältä ja sanot että vähän hellemmin kiitos. Miehet jotka on huonoja sängyssä on sitä syystä, se syy on ettei niitä kiinnosta. Jos huomaa ettei palaute mene perille aktin aikana, pankaa akti seis ja lähtekää, turha sitä on huonoon seksiin tyytyä. Valitusta tuostakin saa mutta muistakaa ei ne miehetkään jaksais ite nyhvätä jos ei siitä mitään saisi.

Vierailija
16/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useimmille miehille seksi on sama kuin se yhdyntä, ei muuta.

Vierailija
17/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja useimmille miehille seksi on sama kuin se yhdyntä, ei muuta.

Valitettavaa mutta totta. Minulla on ollut  useista työkavereita, joita kysellyt miksi käyvät niin paljon maksullisissa ja miksen kotona saa vaimolta taan tai naiseltaan seksiä. Syy ollut sama, eivät tykkää pillun nuolemisesta eikä varsinkaan siitä, että nainen esittäisi jotain ehtoja tai nainen olisi aktiivinen seksissä jä päättäisi mitä tehdään. Kovasti koittavat sitten vakuuttaa naivansa naisilleen orgasmeja. En ole viitsinyt korjata asiaa, koska en siiihen vähääkään usko. Tiedän kokemuksesta paljonko miehen pitää panostaa etttä nainen saisi. 

Tuollaisia miehiä on ihan turha edes yrittää muuttaa, jos eivät kestä vaativaa  naista.

Vierailija
18/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko AP nyt kertoa, mitä naisen pitäisi tehdä, ja mitä mies tekee?

Vierailija
19/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko AP nyt kertoa, mitä naisen pitäisi tehdä, ja mitä mies tekee?

Tämä olis tosiaankin kiva tietää!

Vierailija
20/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä mies on subjekti ja nainen on objekti.

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi