Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidli on kyllä halpa kauppa, ostin kaksi pussillista ruokaa ja maksoi vain 50€

Vierailija
22.08.2025 |

Prismassa olisi varmasti mennyt vähintään 80€, ja sekin on halpa K kauppoihin verrattuna.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne kaupat on mitenkään lähekkäin esim itis tmv. Suomess tosin duopoli joka ei kilpaile hinnoilla. 

Muuten ei riittäisi omaan taskuun (k) tai tappiobisneksiin balttiaan (s)

Itiksessä kaupat eivät ole mitenkään hirmu lähekkäin. S-market ja Lidl suht, mutta, Citymarket ja Prisma hädintuskin kävelymatkan päässä toisistaan, ainakin jos ostaa isot määrät ruokaa. 

Parasta olisi jos kaikki kaupat olisivat saman katon alla. En nyt lähtisi hakemaan Lidlistä jotain, Prismasta jotain ja Citymarketista jotain. Menisi aivan hirveästi aikaa. 

Vierailija
22/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovelluksen kuitteja voi kopioida näin. Laittakaa muutkin ostoskuitteja. Mielenkiintoinen juttu olisi. Itse olin tuo yllä kuitin postannut, Lidlissä tunnustelukäynnillä. Tarkoitus ei ollut säästää mahdollisimman paljon. Siihen olisi ollut monta mahdollisuutta 

Kiitos vaivannäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että aiemmin en pitänyt Lidlin tuotteista. Pidin niitä vähän epäilyttävinä. Snobia menoa joo. Ehkä.

Mutta sitten Prisma toi Rainbown tilalle Coopin ja siihen verrattuna Lidlistä löytyy todella paljon parempia tuotteita. Lidlin hevi hylly on hyvä ja hyvän kokoinen. Parempi kuin S-marketin. Mukavampi käyttää siis ja riittävästi valikoimaa. Muutenkin mukavampaa kun voi kerätä tuotteet koriin, eikä stoppailla niiden takia vaa'alla monet kerrat. 

Vierailija
24/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että aiemmin en pitänyt Lidlin tuotteista. Pidin niitä vähän epäilyttävinä. Snobia menoa joo. Ehkä.

Mutta sitten Prisma toi Rainbown tilalle Coopin ja siihen verrattuna Lidlistä löytyy todella paljon parempia tuotteita. Lidlin hevi hylly on hyvä ja hyvän kokoinen. Parempi kuin S-marketin. Mukavampi käyttää siis ja riittävästi valikoimaa. Muutenkin mukavampaa kun voi kerätä tuotteet koriin, eikä stoppailla niiden takia vaa'alla monet kerrat. 

K-kaupan Pirkka parhaat on ylivoimaisesti paras noista kaupan merkeistä.

Vierailija
25/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pussillista perunaa maksoi 50 euroa?

Vierailija
26/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. oon sen huomannut kauna sitten . Silloin kun se tuli.. Perustarpet saa sieltä edukkaasti. Ihan kaikkea ei aina löydy mutta sitten poiketaan vaikka s-markettiin.

Vierailija
27/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä paras hevi-osasto ja paistopiste. Lisäks tulee sellainen ulkomailla olo -fiilis

Vierailija
28/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole enää halpa. on nostanut hintoja viimeaikoina ihan törkeästi. 

Vierailija
29/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin hinta on järjettömissä hinnoissa yleisesti sen kaikki tietää. Minulle kävikin niin, että se on ollut halvempaa kuin koskaa aikaisemmin kun olen ostanut kahvini Lidlistä hintaan alle 3€/500g pkt.

Vierailija
30/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan Pirkka parhaat on ylivoimaisesti paras noista kaupan merkeistä.

Pirkka on hyvä! Ne pakkaukset on kivoja ja tuotteet tosi hyviä. Muuten ne kaupat tuntuu tosi kalliilta

Vierailija
31/58 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sulle! Itse käyn yleensä Prismassa tai Citymarketissa (tai K-Marketissa), riippuen siitä mitä tarvitsen. Molemmat on lähellä kotia/työmatkalla. 

Käyn kyllä joskus Lidlissäkin. Pakastevihannekset ja säilykkeet on edullisia ja tykkään niistä sourcream & cheese sipseistä. Yllätyin, kun siellä oli hälyttimiä suklaissa, juustoissa ja pähkinöissä! Käykö siellä paljon varastelevia ihmisiä?

Kyllä varmaan käy, ainakin täällä keskustan Lidlissä. Kerran näin siellä KitKat-joulusuklaakalenterin luukkujen olevan avattuja! Pennut olivat avanneet luukut ja vieneet suklaat siellä kaupassa. Vartija päivystää siellä kyllä eikä ihme, tulee varmaan tarpeeseen.

Vierailija
32/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tuotteista joita itse useimmiten marketeista ostan Kyllä useat tuotteet ovat merkittävästi kalliimpia (mun lähin)LIDL kuin S-Market tai ainakin Prisma. Useimmat ovat lähes saman hintaisia ja pienehkö osa halvempia.

Paljon vaikuttaa se mitä sinne ostokoriinsa hyllystä ottaa.

Vierailija
33/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lidl vaan on halpa. Pari kertaa viikossa matkustan bussilla Tampereen keskustaan ja Lidliin ja ostan repullisen ruokaa ja juomaa ja sitte vaihdolla takasin. Sen bussirahan säästää jo parissa ekassa ostoksessa ja loput on vaan plussaa. Todellakaan en mee lähikauppaan eli K-markettiin ellei ole aivan pakko.

Vierailija
34/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EUR Cien roll-on deo invisib 0,95 A Lidl Plus -säästösi 0,95 Bellarom Cappuccino make 4,78 B 2 x 2,39 EUR Lidl Plus -säästösi 0,48 GelatelliLakt.j.tuuttiki 1,59 B Lidl Plus -säästösi 0,32 Porkkana 1kg 0,89 B Lidl Plus -säästösi 0,10 Fanta Zero Orange 24x0,3 8,59 B Pantti 2,40e PET 24-pack 2,40 A PohjolanMeijeri voi 3,89 B ----------- YHTEENSÄ 21,24

Vierailija
35/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se ole enää halpa. on nostanut hintoja viimeaikoina ihan törkeästi. 

Niin kuin kaikki muutkin. On se edelleen halvin ainakin minun käyttämissäni tuotteissa, kuten jauheliha, pastat, perunat,  juustot...

Vierailija
36/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmissä Lidleissä, joka omaltakin paikkakunnalta löytyy, on vain tosi surkea valikoima. Tulee haettua sieltä välillä joitain tiettyjä tuotteita, mutta ei sieltä viikko-ostoksia viitsi tehdä. Jos olisi aikaa, voisi poukkoilla kaupasta toiseen, mutta on pakko keskittää. Lidlistä hyödyntäisin heviosaston, joka on edullisempi kuin S-marketilla. 

Vierailija
37/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pesuaineet on tosi hyviä. Pesevät puhtaaksi. Formil 1,5l mustalle pyykille oli 5€. Olin yllättynyt pesutuloksesta, eikä hajuste ollu "liikaa". On hajustetta, mutta annostelen sopivasti.

Vierailija
38/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on Prisman hinnat ja käynnistä selviää todella paljon nopeammin. Nyt oli taas alennuskuponkeja. 3€/vähintään 35€ ostokset, näköjään oli myös 1€ kuponki ja tulossa myös 4€ kuponki. 

Vierailija
39/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin hinta on järjettömissä hinnoissa yleisesti sen kaikki tietää. Minulle kävikin niin, että se on ollut halvempaa kuin koskaa aikaisemmin kun olen ostanut kahvini Lidlistä hintaan alle 3€/500g pkt.

Mikä kahvi on siedettävää siellä? Esim Xtraa en pysty juomaan, mutta entisen Rainbown tumma meni

Vierailija
40/58 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä summia ne kuponki tarjoukset mutta jos keskittää ostamaan niitä niin varmaa riippuen säästää 10€-20€ kuussa