jos voittaisit lotossa vaikka miljoona euroa mitä tekisit?
itse lopettaisin työnteon,antaisin puolet lapsilleni jakoon. nauttisin elämästä ja hoitaisin itseäni ja terveyttäni...
Kommentit (7)
Mun pää ei kestäisi joutenoloa. Maksaisin talo- ja autolainan pois ja loput säästöön.
Sijoittaisin suuren osuuden rahoista pienellä riskillä verottomaan maahan, ja antaisin korkotuotot hyväntekeväisyyteen. Muuten entisenläistä elämä.
Opiskelisin siinä oheessa vähän.
Ja sitten perustaisin säätiön joka auttaa esim. yh-äitejä jotka eivät voi opiskella ja päästä parempaan työhön koska yksinkertaisesti rahat eivät riitä, vaikka miten säästäisivät. Tämä säätiö auttaisi ahkeria opsikeljoita valmistumaan määräajassa ilman että he joutuisivat ottaa turhaa lainaa. Siis sellaisia ihmisiä jotka ovat köyhyyden oravan pyörässä ja joilla on tahtoa ja intoa tehdä asialle jotain, mutta joille se on taloudellinen mahdottomuus.
ja olisin onnellinen, että rahaa on.. Syksyllä alkaa opiskelu, eipä tarvitsisi nostaa opintolainaa.. :) Matkustelisin lapsen kanssa jonkin verran, nyt ei matkustella ollenkaan, köyhä yh kun olen..
Tai no, kävisin kyl heti ekaks vähän shoppailemassa jossain päin maailmaa :))
lahjoittaisin eläinsuojelun hyväksi, pitäisin töistä vapaata, en raskisi kokonaan työntekoa lopettaa,koska se on niin ihanaa.
laittasin elämän siistiks :)