Onko sinua koskaan blokattu täältä?
Kommentit (19)
Ei, ei ole. Eikä ole ollut varmasti mitään syytäkään. Osaan keskustella asiallisesti, muutenkin käyttäytyä, enkä trollaa.
Ei minua ole blokattu missään muuallakaan. Mutta joskus vuosituhannen vaiheen tienoilla minä blokkasin pari trollaa silloiselta keskustelu foorumilta, kun mikään muu ei tuntunut estävän näitä höyrypäitä. Blokkaaminen on aina merkki siitä, että olisi sellaista kohtaavan miettivän syitä ja joko muuttavan käyttäytymistä tai poistuvan sieltä mistä blokattiin. Suuttuminen ja käden puinti taskussa ei johda mihinkään parempaan.
Luulin eilen, että blokattiin. Mutta vauvapalsta olikin kaatunut.
Ei ole vaikka olen suoltanut paskaa
Vierailija kirjoitti:
Terveisin The j.elena kipperskä
Vauva.fin super poistattaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä 😂
Jos se on blokkaamista, ettei jotain kommenttiani ole julkistettu, niin sitten on blokattu. Joissakin ei ole ollut edes mitään moitetta. Osaan kommenteistani on joskus tullut joku k*sana mukaan. Mutta onhan niitä kyllä muillakin, jotka on julkaistu siitä huolimatta. Joten syy, miksi kommenttiani ei ole julkaistu, on yleensä jäänyt epäselväksi.
Joskus kommenttiani ei ole laitettu näkyviin vain siitä syystä, koska ylläpito on blokannut kaikkien kommentit, koska ketjua ollaan poistamassa. Tämä on selvinnyt pian, kun ketjua ei seuraavassa hetkessä enää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä 😂
Valehtelua Helena k. Nimeä käyttävä epähenkilö
Onko noin tyhmää ihmistä olemassakaan, miettii moni.
Joo, on. Vielä paaaaaljon sometyhmempi.
Omalla nimellään ja varsinkin NAAMALLA tirrrsk
J.elena, THE mother
Oli vauva.fissä poisTATTAMASSA ihan täysipäiväisesti. Poisti x kertaa samoja kommentteja. Lopulta sitten on onnistunut taas poisTATTAMAAN kokonaisen ketjun.
Ressukka. 🤣😭
Ylikseltä kopsattu:
Fakta on, että molemmat osapuolet haki eroa. Fakta on, että Helenalle on tarjottu, jopa 5 miljoonaa sopuerosta Suomessa. Fakta on, että Helena halusi jäädä elämään lasten kanssa Mikon yksin omistamaan taloon Mikon kustannuksella avioliiton aikasta elintasoa ja ett hän on tästä taistellut oikeudessa sekä Suomessa että Usassa. Mikko halusi lasten kanssa Suomeen. Kannattaa huomata, että Mikon uranjälkeisillä tuloilla tuota elintasoa olisi ollut mahdoton ylläpitää Usassa ja jo eroprosrssin aikana joutui käyttämään pääomaa perheen elin- ja oikeuskuluihin. Eikä perheen aikuisilla ollut pysyvää oleskelulupaa Usaan. Lasten kansalaisuuden perusteella ei vanhemmat srllaista saakaan.
Pariskunnalla oli avioehto, jonka Helena yritti kaataa, mutta Minnesotassa kaikki oikeusasteet oli sitä mieltä ,että se on lainmukainen ja sitova ja sen mukaan toimittiin.
Eroprosessi kesti niin kauan ,että Helena ennätti suureksi osaksi käyttää hänen turvakseen sovitun miljoonan. Kannattaa huomata, että tuon prosessin aikana hänelle koituneet lasten asumis- ja muut kulut hyvitettiin hänelle loppulaskelmalla. Mikko joutui myös maksamaan erikseen Helenan lähes miljoonaan nousseet lakimieskulut.
Ainoa yhteisesti omistettu omaisuus oli Kakskerran kiinteistö, johon kohdistui n. 450 000 enemmän velkaa kuin arvo oli 2020 erohakemusten jättöhetkellä. Helenalla oli puolet tontista ja puolet tonttilainasta. Entiset rakennukset purettiin ja uudet rakennettiin yksin Mikon nimissä olevalla lainalla. Mikon mukaan oli sovittu, että hän ottaa vastatakseen Helenan lainaosuuden ja Helena tätä vastaan luopuu omistuksestaan 2xaan. Pankin antamien todistusten mukaan näin tapahtuikin, Helena vapautui velasta, mutta tässä vaiheessa hän huomasikin, ettei olekaan mitään rahaa tulossa hänelle lisää ja kieltäytyi allekirjoittamasta omistuksen Mikolle vahvistavia papereita, jotka oikeus oli määrännyt hänet alkekirjoittamaan. Tästä syystä Helenalle määrättiin 14 vrk vankeustuomio ja bench warrant oikeuden halventamisesta. Hän on edelleen US Govermentin watch listalla.
Helena alkoi julkisesti mustata exänsä ja tämän uuden kumppanin mainetta somessaan heti kun sai tietää seurustelun vakavuudesta 2022. Kunnianloukkauksesta alkoi tutkinta joskus vuoden -23-24 vuoden vaihteessa siihen asti tapahtuneista, mutta se ilmeisesti on rauennut. Sen jälkeisestä somesisällöstä saisi kyllä aika monta uutta tutkintapyyntöä tehtyä, mikäli asianomaiset haluaisi. Nythän Helena vastaa lokakuussa oikeudessa vain varkaudesta, salakatselusta ja kotirauhan häirinnästä.
Jokainen voi tosiaan miettiä , kuka tässä on oikeasti tullut kiusatuksi. Toki turha on keksiä mielikuvitukseen perustuvia juttuja kuten esim. Autokolarikeissi, jota nyt on jauhettu. Kyllä ihan faktoissakin on ihan riittävästi aineksia keskusteluun.
+++++++++++++++++++++++++ VIELÄ:
Kysy lapsilta mikä se semmoinen uusinainen on. Ei näkynyt j.elenaa VUOTEEN perheessä, syynä itsekkäästi taas kerran viisumiasia.
H itse varmaan on kuin UUSInainen kuuhullu olisi ilmestynyt paikalle riehumaan VÄKISIN perheeseen. Toi olisi jo vankilassa, jos olisi munat karvalompsan tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle vauvapalsta oli kaatunut eilen ja vielä tänäänkin, ennen kuin poistin vanhat selaustiedot. Tämä "kaaatuminen" tapahtui heti kun kritisoin Halla-ahoa ja luulin blokkaukseksi.
Täältä ei koskaan, mutta Hevostalli.netissä heilahti vuoden banni, kun siellä käytiin keskustelua kotipihan vesistöön hukkuneesta alle kouluikäisestä lapsesta ja satuin kommentoimaan, että minusta sellainen vanhempi ei ole soveltuva vanhemmaksi, joka päästää pienen lapsen maleksimaan yksinänsä ja vieläpä alueella, jossa vanhempi TIETÄÄ olevan vaaranpaikkoja, kuten vesistöjä, moottoritie, laiduntavia karjaeläimiä, susihavaintoja jne.
Edelleenkään en tajua miksi moderaattori otti noin paljon kuumaa tuosta. Minusta se on ihan päivänselvyys, että pientä lasta vahditaan koko ajan, varsinkin hänen ulkoillessaan!
Olen ollut "trollblocked" syystä, jota en vieläkään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt sitten ole? Edelleenkään en pääse etusivulle täällä.
Olen saanut kerran kun kerroin jollekin sairaalle eläinrääkkäysvideoita jakelevalle että hänen pitäisi saada samaa kohtelua kuin ne eläinparat.
Tuon jälkeen en vain ole enää ottanut kantaa mihinkään eläinasiaan täällä kun tiedän, että jossain vaiheessa joku tulee jakelemaan rääkkäysvideoita.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ilmoitus sulle tuli? Kerrottiinko kuinka kauan se blokki kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt sitten ole? Edelleenkään en pääse etusivulle täällä.
Tyhjennä sivuhistoria niin pääset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ilmoitus sulle tuli? Kerrottiinko kuinka kauan se blokki kestää?
Osoiteriville, kun tulee se pitkä rimpsu, niin siinä lopussa oli jotain 503tms. trollblocked. Taisin taas seuraavana päivänä päästä normaalisti. Tapahtumasta on jo vuosia. Olin melkein unohtanut sen.
On kerran vuorokaudeksi. Intouduin spekuloimaan asiaa, josta ei ollut mitään varmuutta, ja myönnän erheeni.