Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö Fazerin uudesta vanilja-kaakaofudge levystä?

Vierailija
21.08.2025 |

Mun mielestä oli todella hyvä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerilla ahneus kostautui. Ihmisten silmät ovat avautuneet ja yritys joutuu kohtaamaan oikeaa kilpailua. Kuluttajien kipuraja ylittyi, ja veroparatiisiin rahojen kuskaus ei vastaa käsitystä suomalaisuuden tukemisesta. Onneksi erinomaista suklaata saa monelta muultakin valmistajalta, paljon halvemmalla.

Vierailija
22/41 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Tehnyt jo jonkin aikaa mieli ostaa, mutta taidanpa jättää välistä keskustelun luettuani :( Säästyypä taas vähän rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuraa. Ei edes maistu suklaalle enää. Pelkkää sokeria.

Vierailija
24/41 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ainoa joka tykkäs :D

Vierailija
25/41 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata jatketaan halvemmilla raaka-aineilla. Valmistajat ovat kokeilleet eri yhdistelmiä, mutta ne  häviävät usein nopeasti markkinoilta.

Tässäkin oli reipas osuus suklaasta korvattu jollain teollisella halparakeella, kaiketi sitä kohuttua Fudgea sitten. Miksi ei suklaata? Melkein viisi euroa 180g levy!!!!

Vierailija
26/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ainoa, mä tykkään tästä paljon. Ja vein mökille kun käytiin sukulaisten kanssa vähän palaveeraamassa ja sielläkin kaikki piti. Ajattelin, ettei ehkä kannata edes jatkossa ostaa, ettei tule syötyä liian nopeaan :D :D.

Vierailija
27/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä en sano vielä mitään, koska en ole maistanut. Minulle suklaa on suklaata eikä mitään ideologiaa. 

Vierailija
28/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Sinistä ostin juuri, menee noin levy viikossa. Siitä tykkään. En ole kiinnittänyt hintaan huomiota.

Vierailija
29/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa "Fazer", kun haluatte palmuöljyä.

Vierailija
30/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki? Mistä? Oikeasta suklaasta vai? Oikeasti ?

Olen eri, mutta joo, anna esimerkki oikeasta suklaasta? En harrasta suklaita joten en tiedä yhtään mitä tarkoitat. Mikä on hyvää oikeaa suklaata? Haluan maistaa.

Vierailija
31/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerilla ahneus kostautui. Ihmisten silmät ovat avautuneet ja yritys joutuu kohtaamaan oikeaa kilpailua. Kuluttajien kipuraja ylittyi, ja veroparatiisiin rahojen kuskaus ei vastaa käsitystä suomalaisuuden tukemisesta. Onneksi erinomaista suklaata saa monelta muultakin valmistajalta, paljon halvemmalla.

Fazer pitää kiinni brändistään, mikä on varmasti pitkällä tähtäimellä paras mahdollinen ratkaisu - brändi ei jousta. 

Vierailija
32/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa "Fazer", kun haluatte palmuöljyä.

MAITO, sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, glukoosisiirappi, auringonkukkaöljy, kaakaojauhe, emulgointiaine (lesitiini mm. SOIJA), VOI, rasvaton MAITOjauhe, karamellisoitu sokeri, suola, aromit, pintakäsittelyaine (karnaubavaha).

^Mikä näistä se on?

Vierailija
33/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on edullista lisätä Suklaaseen vaikkapa Popcorneja. Saadaan poppareista suklaan kilohinta.

Vierailija
34/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin paras levy on punainen eli maitosuklaa. Siihen on tehty myös maukas pähkinörouhe,eikä niissä ole palmuöljyä.

Avec on myös ok.

Muut eivät ole niin hyviä.

Vierailija
35/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lidlin hasselpähkinä- ja mantelisuklaista. Onneksi, Fasuun ei enää ole varaa.

Vierailija
36/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on edullista lisätä Suklaaseen vaikkapa Popcorneja. Saadaan poppareista suklaan kilohinta.

Mä en oikein ymmärrä ajattelua, että kaikessa herkussakin pitäisi kuluttajan maksimoida rahallinen hyöty. Jos joku tykkää syödä popcornsuklaata, niin sitten on hyvä, että sellaista on tarjolla, vaikkei popcorn ole kullan hinnoissa.

Vierailija
37/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden levyn ostin kun oli uutuus, mutta en tykännyt. En osta enää. Fazerin suklaa ei ole enää hyvää. Marabou ja Panda on hyviä.

Marabou tekee bisnestä edelleen venäjällä ja orkla/panda on norjalainen eikä suomalainen.

Joten ei kiitos.

Vierailija
38/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta oli niin reipas eli vitonen levystä että meni yli ehdottoman rajan. 

Vierailija
39/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä ajattelua, että kaikessa herkussakin pitäisi kuluttajan maksimoida rahallinen hyöty. Jos joku tykkää syödä popcornsuklaata, niin sitten on hyvä, että sellaista on tarjolla, vaikkei popcorn ole kullan hinnoissa.

Eikös sellaisen levyn pitäisi olla vähän edullisempi. 

Vierailija
40/41 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sellaisen levyn pitäisi olla vähän edullisempi. 

Kuten sanottu, en ymmärrä tuota ajattelua. Miksi pitäisi olla? Eihän vähittäismyyntihinta tule mitenkään suoraan raaka-aineista. Ja lisäksi suklaalevyt on tyypillinen tarjoustuote, itse juuri ostin tätä otsikon suklaata 2,50 euroa/levy tarjouksesta vaikka normihinta on ehkä tuplat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi