Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaisitko yritykseesi viihdekäyttäjän?

Vierailija
21.08.2025 |

Eli palkkaisitko jonkun, jonka tiedät vetävän essoja tai peukkua perjantaisin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony palkkasi 

Vierailija
2/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony palkkasi 

Montana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta yhtään, mitä ihmiset tekevät vapaa-ajallaan.

Vierailija
4/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaisi, se näkyisi kuitenkin ylimääräisinä poissaoloina. Muutenkin aika luuserijengiä. 

Vierailija
5/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sulla ei ole yritystäkään

Vierailija
6/21 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palkkaisi, se näkyisi kuitenkin ylimääräisinä poissaoloina. Muutenkin aika luuserijengiä. 

Tämä. Oli lähipiirissä yksi viihdekäyttäjä, useamman kerran vuodessa viikonloppu venähtää ja sellasia 1-4pv saikkuja. Eipä muutenkaan pysynyt lopulta lapasessa. Säälittävää. 

Vierailija
7/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sulla ei ole yritystäkään

No tottakai on. Miksi vastaisin kysymykseen, palkkaisinko, jos en voisi ketään palkata.

Vierailija
8/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuusi työntekijää eli tilastollisesti yksi viihdekäyttää. Ei työntekijöiden alkoholinkäyttö vapaa-ajallaan kuulu mulle, niin miksi mikään muukaan kuuluisi.

Vierailija
9/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka olisi entinen pääministeri.

Vierailija
10/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Oli lähipiirissä yksi viihdekäyttäjä, useamman kerran vuodessa viikonloppu venähtää ja sellasia 1-4pv saikkuja. Eipä muutenkaan pysynyt lopulta lapasessa. Säälittävää. 

Onneksi laillisuuden vuoksi alkoholin viihdekäyttäjällä ei voi viikonloppu venähtää. Ihmettelen tätä aina, miten huumeidenkäyttö muka automaattisesti johtaa lopulta siihen että narkataan työt, talot ja koirat. Alkoholin kanssa kukaan ei varoittele että ensihörppy voi johtaa ojan pohjalle.

Vierailija
11/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuusi työntekijää eli tilastollisesti yksi viihdekäyttää. Ei työntekijöiden alkoholinkäyttö vapaa-ajallaan kuulu mulle, niin miksi mikään muukaan kuuluisi.

Alkoholin? Onko peukku alkoholi?

Jokaisessa järkevässä yrityksessä joutuu nykyään huumetestiin työsuhteen alkaessa.

Vierailija
12/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin? Onko peukku alkoholi?

Jokaisessa järkevässä yrityksessä joutuu nykyään huumetestiin työsuhteen alkaessa.

Ikävää ettet osaa lukea. 

Vierailija
13/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa palkata viihdekäyttäjän joka saattaa alkaa narkkaamaan milloin tahansa ja työt jäävät tekemättä. Parempi pysyä erossa narkoelukoista ja antaa mokoman saastan kärventyä helvtin tulessa.

Vierailija
14/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta en myöskään menisi yritykseen töihin jossa vainotaan ja syynätään sekä epäillään uusia työntekijöitä.

Vierailija
15/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi laillisuuden vuoksi alkoholin viihdekäyttäjällä ei voi viikonloppu venähtää. Ihmettelen tätä aina, miten huumeidenkäyttö muka automaattisesti johtaa lopulta siihen että narkataan työt, talot ja koirat. Alkoholin kanssa kukaan ei varoittele että ensihörppy voi johtaa ojan pohjalle.

Ja sä palkkasit huumeiden käyttäjän sen takia, kun alkoholin käyttöön ei suhtauduta samalla tavalla kuin huumeiden käyttöön? Entä jos alkoholin käyttöä testattaissin samalla tapaa kuin huumeita, valitsisitko silti henkilön, joka käyttää huumeita? Vähän omituista ottaa riski toisessa sen takia, kun toinen on sallittu. Taidat siis itse olla viihdekäyttäjä.

Vierailija
16/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä päälle päin näe. Vähemmän saikkuja viihdekäytöstä tulee alkoholin käyttöön verrattuna.

Vierailija
17/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, tarvitaan todistus piissaolosta ja jos on alkoholin käyttään viittaava diagnoosi, niin igan palkatta lojuu himassa tai vaikka katuojassa.

Vierailija
18/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksessäni työskentelee yksi viihdekäyttäjä.

Vierailija
19/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan on maanantaina kasilta toimistolla ja tekee työnsä, niin ihan sama vaikka olisi millanen sekakäyttäjä viikonloppuna.

Vierailija
20/21 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä ei ole haittaa työnteolle, niin silloinhan ei ole väliä, paitsi terveyttähän syö vähäinenkin alkoholin käytttö.