Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse olen 40+ mies joka pariutu netin kautta kun olin 20 jotain. Nyt jos menen tinderiin niin 0 mätsiä.

Vierailija
21.08.2025 |

Itse olen 40+ mies joka pariutu netin kautta kun olin 20 jotain. Nyt jos menen tinderiin niin 0 mätsiä.

Se että ne prisman tollukat on pariutunu aikoja sitten ei tarkota etteikö olis ollu deittiäppejä, niitä kun on ollu niin kauan ko on ollu netti olemassa, vaan että ne pariutuneet ei ENÄÄ ole niitä komeita ja kauniita.

Väheneekö mätsit kun ihminen ikääntyy?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität, että kaikki ihmiset on nuorina kauniita ja komeita. Mielipide se on tuokin...

Vierailija
2/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ihmisellä on sellainen harha, että vain muut ikääntyy, itse pysyy ikuisesti nuorena. Peilistä kurkistaa edelleen se kuuma kissa tai kolli, mikä ehkä oli olemassa 25 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli oudot vaihtoehdot. Mietipä rakas yksinkertainen Allu tuota sun asettelua. 

Vierailija
4/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten pariutunut parikymppisenä?

Ajattelit vaan hurvitella mätsejä läpi koko elämäsi. No toivottavasti sait edes vähän muisteltavaa.

Vierailija
5/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, 99 tykkäystä mulla näytti ja mätsejä tuli. 

Vierailija
6/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mitä tekisin 40v ukolla jolla on jo lapsia tai sitten haluaa että rupean hänen kohtutehtaakseen välittömästi edes sitoutumatta minuun?

Vai mitä oikein edes haluat naisista? Pilluako? Eikö sinulla ole varaa h uoriin? Eivät 40v ukot ole hauskaa seuraa, joten vähässä ovat asiat, miksi pitäisi "pariutua" heidän kanssaan.

Vierailija
7/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 43 vuotias joka myöskin sai kymmenisen vuotta sitten lukuisia tykkäyksiä joista yksi sitten johti pitkään parisuhteeseen.

Se kun päättyi ja pitkän harkinnan jälkeen testasin uudelleen Tinderiä niin ei mitään, ei tykkäyksiä, ei matcheja.

Hämmentävintä on että baarissa jopa kymmenen vuotta nuoremmat naiset kyllä lähestyvät - taidan pysytellä todellisuudessa noiden rahastukoneiden sijaan. Ne on luotu takomaan rahaa luomalla ihmisille valheellista toivoa sen sijaan että yrittäisivät oikeasti saattaa ihmisiä yhteen.

Vierailija
8/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 43 vuotias joka myöskin sai kymmenisen vuotta sitten lukuisia tykkäyksiä joista yksi sitten johti pitkään parisuhteeseen.

Se kun päättyi ja pitkän harkinnan jälkeen testasin uudelleen Tinderiä niin ei mitään, ei tykkäyksiä, ei matcheja.

Hämmentävintä on että baarissa jopa kymmenen vuotta nuoremmat naiset kyllä lähestyvät - taidan pysytellä todellisuudessa noiden rahastukoneiden sijaan. Ne on luotu takomaan rahaa luomalla ihmisille valheellista toivoa sen sijaan että yrittäisivät oikeasti saattaa ihmisiä yhteen.

Sinulla oli jo parisuhde, miksi lopetit sen ja etsit uutta?

Ajattelitko, että joku toinen nainen on parempi kuin toinen vai? Nainenhan on ihan miten häntä kohtelet, ja jos yksi suhde oli jo hedelmätön seks.hyväksikäyttösuhde niin miksi sinulle annettaisiin toinen nainen uuteen samanlaiseen?

Joo, huumattu nainen kaulailee vaikka taksitolppaa. Jos ajattelet että sillä on mitään tekoa sinun kanssasi niin metsään menee. 

Vierailija
9/9 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille.. Sanoinko jossain että minä lopetin suhteen? Ei, kyllä se tehtiin ihan yhteisymmärryksessä ja sovussa.

Sitten saapuu joku elämäänsä pettynyt henkilö harhoineen ja sepittää tarinan ilman faktan faktaa, vain purkaakseen omaa pahaa oloaan. Onneksi en ainakaan sinuun törmännyt, en Tinderissä - saatikka todellisessa maailmassa..haistan tuollaiset energiaimurit jo kaukaa ja kierrän mahdoliisimman kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi