Uskotko, etta jotkut yksinhuoltajanaiset rajoittavat lapsen ja isan tapaamisia ilman patevaa syyta? Mika heidan motiivinsa silloin on, kun lapsen parhaasta ei voi olla kyse?
Kommentit (7)
juuri silloin kun me alettiin seurustelemaan. Akka on mielisairas ja mustasukkainen miehestäni vaikka itse lähti lapsen kanssa..Nyt kun lapsi on jo 14 v, niin akka sen kuin syöttää kaikkea paskaa lapselle mm. että, mieheni ei rakasta lastaan, minä olen joku pikkuhuora ym. shittaa.
Meillä on kaksi lasta ja kumpikaan lapsistamme ei ole vielä tavannut isosiskoaan sen takia, että tytärpuoleni äiti on mielisairas hullu..
Eikä tässä vielä kaikki.. En edes viitsi kaikkea tänne kirjoittaa! Terveisiä vaan sinulle ämmä, jos tunnistat itsesi, että vedä ittes hirteen!
ja sä vaikutat yhtä " mielisairaalta" että...
eli ei voi kyllä yksiselitteisesti sanoa mitään. En siis usko, että naiset käyttävät tässä asiassa mielivaltaa - toki jokunen voikin käyttää, vaikka kostaakseen kaiken sen paskan minkä sai osakseen yhteiselämän aikana.
Pitää muistaa, että on paljon isejä, jotka eivät ole olleet omien lastensa kanssa eivätkä ehkä tiedä kaikkia niitä lastenhoidon kiemuroita, jotka ovat itsestäänselvyyksiä äideille. Ja ne kuuluisat äidinvaistot puuttuvat. Äidit ehkä ajattelevat pääsevänsä helpommalla kun hoitavat lapset 100% itse, koska kukapa ottaa eron jälkeen mitään " hoito-ohjeita" vastaankaan... ei minun lasten isä ainakaan. Vaikka ihan perusasioista ja lasten hyvinvoinnista on kyse. Kyllä se mielessä käy aika tiuhaan, että miksipä antaa sen paskan edes lapsia nähdä...
Tuntuu, että halusi lapsen, ei miestä!!! Miehen mielipidettä ei kysytä missään asiassa, edes nimiäisissä ei ollut lapsen isän sukua lainkaan... Motiivista ei todella tietoakaan!!!
Äiti käyttää lastaan koston pelinappulana ja runnoo kaikenlaisia lisävaateita läpi vain kylmästi ilmoittamalla, että lapsia ex-mies ei näe jos ei suostu vaateisiin. Nainen ei edes halua allekirjoittaa mitään sopimusta lasten huoltajuudesta ja mies ei halua riidellä asiasta oikeudessa.
Kyllä ihmiset osaavat olla tosi julmia halutessaan ja valitettavasti Suomessa on mahdollista käyttää valtaa lasten kustannuksella.
Vaikka aikuinen mies vaatimalla vaati saada tietää. Sanoi kyllä, että myöskään isälle ei ole isyydestä kertonut. Mitään hyvää syytä tähän käytökseen ei ollut. Eli todellakin.
ap