Kertokaa yksi, edes pieni asia mikä oli tässä päivässä hyvää?
Kommentit (59)
Keskustelu ystävällisen ihmisen kanssa.
Krapula alkaa vihdoin helpottaa ja melkein sain tänään erektion . Tänään en juo 20 annosta vaan korkeintaan 8-10 .
Olin mökillä yötä ja vaihdoin kauniit lakanat. Laitoin puuhellaan illalla tulen. Yöllä vesisade ropisi kattoon. Aamulla heräsin auringonpaisteeseen ja ihailin kaunista maisemaa. Siinähän tulikin jo useampi juttu.
Kävin ostamassa 12 kaljaa ja nyt ei enää ahdista.
Katsoin peilistä ja totesin että mulla on perse levinnyt. Eli olen antanut aikaa itselleni, levännyt ja antaa muiden kuolla burnouttiin 😁
Vatsa oli vain arka tänään, eikä järjettömän kipeä niin kuin edellisinä päivinä. Se oli iso asia. Kokonaisvaltainen. Ja sen lisäksi aurinko armas loisti. Ihana raikas sää.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin peilistä ja totesin että mulla on perse levinnyt. Eli olen antanut aikaa itselleni, levännyt ja antaa muiden kuolla burnouttiin 😁
Iso persehän on nykyään tavoiteltava ominaisuus. Ainakin naisilla.
Kävin jumpassa ja nyt on hyvä ja rento olo. Luultavasti ensi yönä sikeät ja palauttavat unet.
Keräsimme loput punaherukat pensaasta ja keitin sekamehua: punaherukkaa, mansikkaa, vattua, mustikkaa ja saskatoonia.
Vierailija kirjoitti:
Näin lenkillä sorsan, joka oli metsikössä syömässä mustikoita mustikanvarvusta
Tää oli ihana!🥰🥹
Jaksoin tehdä kävelylenkin ja lukea vähän tenttiin
Tosi ison tortun jälkeen oli kevyt olo.
Aamupäivällä oli töissä töitä lounaaseen asti. Sen jälkeen olikin kuoleman hiljaista, mutta aamu oli oikein mukava kun sai viilettää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ison tortun jälkeen oli kevyt olo.
Mulla jäi eilisestä pökäleisestä aamutortusta ikävä kikkare peräsuoleen pistämään ja se vaivasi koko päivän enemmän tai vähemmän. A
Tänä aamuna sitten tuli pois. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Laskuja on maksamatta mutta on ruokaa ja sähköt ja puhelin toimii.
Niin. Onko lasi puoliksi täynnä ja puoliksi tyhjä? Kyllä minä ainakin stressaisin vähä perkeleesti, jos olisi laskuja maksamatta. Siinä ei kyllä iloitsi ruoasta, sähköstä ja toimivasta puhelimesta, kun päälle painaisi rästissä olevat laskut. Ei olisi päivässä mitään hyvää siinä kohtaa. Sitten kun se tilanne jatkuu, että laskut on maksamatta, niin ei sitä ruokaa, sähköjä ja puhelinta kauaa olisi. Taivasalle päätyisi vielä. Ykköseksi arvotan sen että on laskut hoidettu, ettei ulosotto ja asunnottomuus uhkaa. Ennemmin syön kotona kuin siltojen alla.
Tässä päivässä hyvää on se, että toistaiseksi siinä ei ole ollut mitään negatiivista. Toki päivää on vielä paljon jäljellä...
Löysin jotain tärkeää, minkä olin kadottanut.
Työkaverien kanssa nauraminen.
Parhaan ystävän halaaminen.
Paha ahdistus helpotti hetkeksi. Vielä lievää, mutta kestettävissä. Yleensä pahenee iltaa kohden, mutta nykyään jo aamusta asti saattaa olla kamala olo mutta yritän pitkittää lääkkeiden ottoaikaa.