Miehen antama synttärilahja harmittaa
Tuntuu taas, että meni helpointa mahdollista tietä eikä viitsinyt miettiä, mistä tykkään. Lahjakortti kauneushoitolaan eikä mitään henkilökohtaista. Ollaan oltu yhdessä jo pari vuotta ja ajattelin, että mies olisi ehtinyt oppia jo tuntemaan mut, mutta ei. Eiköhän tämä harmitus taas tosin parissa päivässä laimene.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä itse olet antanut miehelle lahjaksi?
Mukavan pipon ja hanskat viimeksi. ap
Anna seuraavalla kerralla kristallipallo...
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap olisi ollut sulle mieleinen lahja?
Minuakin kiinnostaa mitä ap olisi halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Polttomoottorikäyttöinen hiekkapinnoitettu monsterdildo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka romanttinen illallinen jossain hienossa ravintolassa ja hotelliyö sen jälkeen. Jonkinlainen miniloma, ap
Ensi vuonna saat lahjaksi silarit ja botoxia lärviin.
Mekin ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta ja mun mielestä oli maailman suloisinta, kun miesystävä osti mulle lahjaksi ruusuja. Näytti niin herttaiselta, kun ojensi ne ja kertoi, että yritti valkata sellaisia, mitkä on vielä vähän nupullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka romanttinen illallinen jossain hienossa ravintolassa ja hotelliyö sen jälkeen. Jonkinlainen miniloma, ap
Sinä ostat pipon ja hanskat, mutta itse haluat miniloman. Voi mikä pikkuprinsessojen pikkuprinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ostat pipon ja hanskat, mutta itse haluat miniloman. Voi mikä pikkuprinsessojen pikkuprinsessa.
Ei sentään rukkasia antanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit olisit uikuttanut kun se söi ja lomaili itsekkin samalla. Ei ollut mitään henkilökohtaista
Hyvän lahjan sait, ole tyytyväinen. Monet miehet ei muista synttäreitä tai jos muistaa niin eivät anna lahjoja. Kerran sain rannekorun mun exältä ja koko sen suku ihmetteli että ihanko oikeasti oli ostanut lahjan;)
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna saat lahjaksi silarit ja botoxia lärviin.
Vaginan nuorennusleikkauskin voisi olla AP:lle tarpeen.
Kukkakimppu naiselle ei petä koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tätä ehdottaa miehelle kivana treffi-iltana? Silloin ei tarvitsisi odotella lahjana
Tuohan on paras lahja! Ap on kiittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset tarvitse lahjoja.
Ei tarvitse, mutta mukava niitä on saada ja antaa.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset tarvitse lahjoja.
Typerästi sanottu. Idioottimaista.
Perustele.
Mikä ap oli ollut sulle lahja?
pipo
ja
hanskat tiskiin
Tässäkin asiassa avoin pyyntö toimisi: kerro, mitä haluaisit ja mainitse vielä että se on kestotoive, ellet nimenomaan halua toivoa vuosittain jotain uutta. Miehesi ei voi lukea ajatuksiasi ja joskus on vaikea muistaa mitä toinen kaupassa kerran ihailikaan. Lahjat varmasti osuu paremmin tulevaisuudessa kohdilleen kun kerrot mistä pidät.
Vaikka puoliso oppisi, että toinen pitää esimerkiksi leipomisesta, golfista tai viherkasveista, ei kaikki välttämättä halua saada niihin liittyviä asioita lahjaksi. Siksikin suoran lahjatoiveen esittäminen on hyvä tapa aloittaa.
Ja tuo lahjakortti kauneushoitolaan on mun mielestä oikein ajattelevaista koska moni ei raaski omasta pussista hoitoja itselleen maksaa.