Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 50-vuotiaat naiset, saatteko miehiltä ihailevia katseita?

Vierailija
20.08.2025 |

Edellinen ketju poistettiin hyvin nopeasti jostain käsittämättömästä syystä. Laitoin nyt uuden lyselyn.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä katseita, mutta mistäpä sen tietää, ovatko ihailevia.

Vierailija
22/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua katsotaan usein silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Olen jo vanhus.

Vierailija
24/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, en oo vielä 50, vaan 44, mutta ainakin vielä saan laittauduttuani paljonkin ihailevia katseita ja kehuja.

Olen urheilullinen, normaalipainoinen, naisellisesti pukeutuva pitkähiuksinen iloinen nainen, joka itsekin katselee ihmisiä ja hymyilee. 

Vierailija
25/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina toljotettu sen vuoksi, että olen puoliksi ulkomaalainen. En osaa arvioida, ovatko katseet ihailevia, kummastelevia vai inhoavia. Tiivistä tuijotusta 😂

Vierailija
26/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, olen täysin ilmaa miehille. Oma mieskin vaihtoi minut 10 v. nuorempaan vuosi sitten. Nyt vaan täytyy opetella elämään itsekseen loppuelämän, onneksi on vielä työpaikka ja terveys tallella. 

Vierailija
27/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, en oo vielä 50, vaan 44, mutta ainakin vielä saan laittauduttuani paljonkin ihailevia katseita ja kehuja.

Olen urheilullinen, normaalipainoinen, naisellisesti pukeutuva pitkähiuksinen iloinen nainen, joka itsekin katselee ihmisiä ja hymyilee. 

Sama, ja olen 49. Mulle tulee nykyään miehet juttelemaan paljon enemmän kuin nuorempana. En sitten tiedä mistä johtuu. Mieheni on tästä äkäinen ja sanoo ettei hän voi ravintolassa tai tapahtumissa edes selkäänsä kääntää kun heti on joku mies mun ympärillä. Ja kyllä se niin onkin, itse en tosin ajattele että ovat välttämättä aina iskemässä, mä vaan katson ihmisiä ystävällisesti ja olen kai helposti lähestyttävän näköinen.