Onko sinut joskus tunnistettu tällä palstalla tai oletko tunnistanut jonkun?
Kommentit (21)
Joku väitti tunnistaneensa minut teksistäni, vaikka vaan trollasin.
Vakkarit nyt tunnistaa samoista kirjoitustyyleistä. Joskus jossain kaupassa tai muualla tulee mieleen että tuon on pakko olla se yksi kirjoittaja.
Olen. Itseni. Joku marisi ja valitti. Ihan selkeä tunnistettavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vakkarit nyt tunnistaa samoista kirjoitustyyleistä. Joskus jossain kaupassa tai muualla tulee mieleen että tuon on pakko olla se yksi kirjoittaja.
No tunnistaa ehkä kirjoitustyylin ja yhdistää sen johonkin, mutta onko kukaan tunnistanut jostain tarinasta tuttua ihmistä?
Oon tunnistanut yhden sukulaisen, mutta mikäs siinä kirjoittelenhan itsekin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Oon tunnistanut yhden sukulaisen, mutta mikäs siinä kirjoittelenhan itsekin tänne.
Mistä sinä hänet tunnistit? On minuakin luultu jonkun siskoksi, oli ihan varma tieto, mutta mulla ei ole siskoa :)
Veljeni Leijonamielen.
Veli on tunnettu palstalainen tatuoitu jätkä, hän asiasta mainitsi kerran kännissä.
Tuttua en ole tunnistanut, mutta palstan vakkari Ammattivalittaja kertoi itsestään niin paljon tietoa, että henkilöllisyys oli helppo selvittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tunnistaa ehkä kirjoitustyylin ja yhdistää sen johonkin, mutta onko kukaan tunnistanut jostain tarinasta tuttua ihmistä?
Olen. Täysin samat asiat tapahtui tyylillä maanantaina oikeassa elämässä ja tiistaina tuli vastaan täysin sama teksti täällä
Vierailija kirjoitti:
Tuttua en ole tunnistanut, mutta palstan vakkari Ammattivalittaja kertoi itsestään niin paljon tietoa, että henkilöllisyys oli helppo selvittää
Epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Täysin samat asiat tapahtui tyylillä maanantaina oikeassa elämässä ja tiistaina tuli vastaan täysin sama teksti täällä
Voiko olla että 6 miljoonasta ihmisestä kahdella ero ihmisellä tapahtuu samat asiat samana päivänä?
Yksi työtoveri on joskus puhunut samaa täällä ja töissä. Kertoo asuvansa täällä. on fiksu ja kiva ihminen vastoin oletuksia. Työtkin sujuu, en tiedä miksi se täällä roikkuu.
Sisko tunnisti kun tietää eläimeni. Samapa tuo, en trollaa vaan kirjoitan totta ja kivasti.
Minut on "tunnistettu" kolmesti. Ja kuten voit kirjoitusasusta päätellä niin eipä osunut mikään oikeaan. Hyvin harvan elämä on niin uniikkia etteikö jollain muulla olisi sama tai edes samanlainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo todella harhaista kuvitelmaa.
Mikähän on se todennäköisyys että joku tunnistaa?
Kerran olen tunnistanut kaverin. Postasi samana päivänä tänne ja someensa yhdestä sinä päivänä sattuneesta kommelluksestaan ja satuin molemmista sen bongaamaan.
Tänne silloin kirjoitinkin että Moikka XXX! Hän vastasi että Ai joku siellä tunnisti :)
Että kyllä se mahdollista on, jos kirjoittaa selkeästi tunnistettavista jutuista.
Joskus täällä oli ketju jossa haukuttiin tuttavien myynnissä olevaa taloa.
Ei kyllä tunnista, vaikka muuta väittäisi paitsi joltain pikkupaikkakunnalta kirjoittelevan.
Ei. Tunnistelijat ovat harhaisia ihmisiä.