Uskallanko tavata miehen kun mulle on kertynyt ylipainoa
Ei ihan huomattavaan sentään ja tiedän ettei mies ole pinnallinen mutta mua itseäni haittaa ja nää treffit olis parin viikon päästä eli ihmeitä en ehdi tehdä. Haluan tavata just tän miehen kun yleensä kukaan ei kiinnosta mutta tämä kiinnostaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Oletko lähettänyt hänelle kuvia, joissa et ole ylipainoinen tai väittänyt olevasi normaalipainoinen? Jos olet, niin sitten mies voi kyllä pettyä, muussa tapauksessa en näe ongelmaa.
+1. Muutaman kerran olen tavannut naisen, joka on ollut ylipainoinen. 1. kerta: todella kovaa ylipainoinen. En kuitenkaan poistunut kuviosta heti, sai suuhoidon, mutta ilmeisesti tuli selväksi, että ei mitään jakoa. 2. kerta, ihan kiva, mutta joka ikinen kuva mikä Tinderissä oli, verhosi täysin sen, että oli 10kg enemmän kuin kuvanottoehtkellä. Kuvissa ehkä OK, luonnossa ei ja lisäksi se sieppoi koko treffien ajan, että oli tavallaan onnistuttu kusettamaan. Ei jatkoa. 3. kerta: Kuvat Tinderissä ehkä 5v ja min. 15kg aikaisempia. Enkä ihmettele, hyvä kuvat, näytti ihan hyvältä mutta luonnossa se kaksoisleuka jne.. taas meni huijaus läpi. No, hänen kanssaan tapailtiin se syksy.
Painolleen voi paljon, mutta vielä enemmän voi sille, että antaa itsestään totuudenmukaisen kuvan. Jos on läskiä, niin se vyöryy esiin viimeistään tapaamisella. On vain kohteliasta arvostaa kaikkien aikaa niin, että jos ei läski kiihota, niin ei sitten kuseta miestä. Miehiä on Tinder täynnä, varmasti löytyy sellaisia joille ylipaino ei ole ongelma. Mutta jos sitten ei halua tällaisia, jostain mistä tahansa syystä, niin tämähän on sitten naisen oma ongelma.
Jos miestä häiritsee pieni painonvaihtelu, niin sellaisen kanssa ei välttämättä kannata harkita pidempää parisuhdetta (jojoilu on kumminkin Suomessa yleistä niin miehillä kuin naisilla). Mutta se selvinnee vasta tavatessa. Luota vaistoosi, jos mies ei vaikuta pinnalliselta, niin ehkäpä hän ei ole sitä.
Älä stressaa liikaa ulkonäköä, ettei tule treffeillä outoa ja vaivautunutta tunnelmaa, on parempi antaa itsestään mahdollisimman hyvä vaikutelma, älä ole painon takia anteeksipyytävä, takakireä tai hermostunut. Voit tsempata itseäsi ja valmistautua laittautumalla kivasti ja pukeutumalla mukavasti ja vartaloa imartelevasti, niin kyllä se siitä. Pysy positiivisena.
Jos mies onkin törppö ja pinnallinen, niin sellaisen perään ei kannata sitten itkeä ja haikailla.
Onko kyseessä sokkotreffit tai oletko käyttänyt itsestäsi vanhoja kuvia, vai miksi paino tulisi miehelle yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lähettänyt hänelle kuvia, joissa et ole ylipainoinen tai väittänyt olevasi normaalipainoinen? Jos olet, niin sitten mies voi kyllä pettyä, muussa tapauksessa en näe ongelmaa.
+1. Muutaman kerran olen tavannut naisen, joka on ollut ylipainoinen. 1. kerta: todella kovaa ylipainoinen. En kuitenkaan poistunut kuviosta heti, sai suuhoidon, mutta ilmeisesti tuli selväksi, että ei mitään jakoa. 2. kerta, ihan kiva, mutta joka ikinen kuva mikä Tinderissä oli, verhosi täysin sen, että oli 10kg enemmän kuin kuvanottoehtkellä. Kuvissa ehkä OK, luonnossa ei ja lisäksi se sieppoi koko treffien ajan, että oli tavallaan onnistuttu kusettamaan. Ei jatkoa. 3. kerta: Kuvat Tinderissä ehkä 5v ja min. 15kg aikaisempia. Enkä ihmettele, hyvä kuvat, näytti ihan hyvältä mutta luonnossa se kaksoisleuka jne.. taas meni huijaus läpi. No, hänen kanssaan tapailtiin se syksy.
Olen samalla kannalla eli ei pidä valehdella eikä antaa väärää kuvaa itsestään. Se on turhaa ajanhukkaa ja valehtelu (jos väittää olevansa normaalipainoinen) antaa aina huonon kuvan. En ikinä tapailisi miestä toista kertaa, jos on valehdellut pituutensa tai ikänsä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi olla läskifetissi. Semmoisiakin kuulemma on.
Haluatko itse olla fetissi? Mihin kategoriaan kuulut?
Ei pidä murehtia kun ei tule mitään treffejä lihavana miehenä.