Vaihdoin kaikki vakuutukset OP- pohjolasta LähiTapiolaan. Tyytyväinen ratkaisuun.
Tyytyväinen kun vakuutukset vaihdoin LähiTapiolaan. Olen tyytyväinen tähän päätökseen. Paljon paremmin asiat sujuneet tämän jälkeen ja kaupungissa jossa asun on LähiTapiolan kivijalka toimisto jossa on aina henkilökuntaa eikä tarvitse erikseen aikaa varata kun kävelet vaan toimistoon. OP- pohjolaan mahdoton saada yhteyttä ja kuuntelit nauhalta samaa tilulilua. Suosittelen muillekin LähiTapiolaa.
terveisin
Tyytyväinen asiakas
Kommentit (21)
Kohtaan työssäni paljon eri yhtiöiden vahinkotarkastajia, Tapiola on hankalin yhteistyökumppani ja korvaaja.
Op-bonuksilla on saanut maksettua Pohjolan vakuutuksia - olen tyytyväinen.
Minäkin tein niin 5 vuotta sitten. Vakuutusten hinnat tuplaantuneet! :(
Taidan vaihtaa takaisin OP Pohjolaan.
Sanoin kaikki vakuutukset irti 2004. Olen säästänyt 14000€.
Noi hoituu hyvin netin kautta. Vanhanaikaista soitella tai käydä toimistossa. Meillä IF.
Eli menit ojasta allikkoon. Molemmat hyviä niin kauan kun jotakin korvausta haet sieltä. Kiistaton kolari, käsittelyn aloitukseen meni 1,5 kk.
Turva ja lähiötapiola on ihan p*rseestä!
Vierailija kirjoitti:
Noi hoituu hyvin netin kautta. Vanhanaikaista soitella tai käydä toimistossa. Meillä IF.
Samoin meillä, mutta vain siksi kun lasku tulee joka kuukausi. Monta autoa joista ajossa vaan 2 - 3 kerralla.
Miksi tosiaan pitäisi mennä paikan päälle? Mulla Pohjolan kotivakuutus ja netissä laitoin hakemuksen ja nopeasti asia ratkaistiin ja rahat tuli tilille.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tein niin 5 vuotta sitten. Vakuutusten hinnat tuplaantuneet! :(
Taidan vaihtaa takaisin OP Pohjolaan.
Kannattaa kilpailuttaa parin vuoden välein. Joka kerta kun olen kilpailuttanut, on hinta laskenut. Toki ehtoja kannattaa myös vertailla, ei ne aivan 1:1 ole. Ifillä on yleensä parhaat ehdot.
Vierailija kirjoitti:
Turva ja lähiötapiola on ihan p*rseestä!
LähiTapiola kävi tekemässä vakuutustarjouksen. Talo ym jäi kauas nykyisestä. Virkailija ehdotti että pienennetään rakennusten neliöitä niin hinta laskee. Joo, tulipalon jälkeen saisi sitten minitalon ja kalustovajan tilalle leikkimökin.
Eikö käy vakuutukset kaupaksi? Kuulostaa jonkun epätoivoisen vakuutusmyyjän sepitykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Op-bonuksilla on saanut maksettua Pohjolan vakuutuksia - olen tyytyväinen.
Sama, tässä tärkein syy itsellä Pohjolan asiakkaan oloon, maksut kuitattu bonuksilla. Mutta ensi vuonna kuulemma muuttuu verotuskäytäntö bonuksille, joten pitää miettiä asia uudelleen.
Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan!
Vierailija kirjoitti:
Oletko todellakin säästänyt sen 14000 euroa vai oletko käyttänyt ne tässä vuosien varrella? Meillä nimittäin kun alakerran asunnossa oli tulipalo niin meidän asunnon sotkun korjaaminen maksoi yli 11000, siihen vielä kuukauden evakossa asuminen, sen hinta en muista, vakuutushan sen korvasi (omavastuu noin 500€). Varmasti rahaa säästyisi vuosien varrella, varsinkin jos mitään ei koskaan satu mutta jos sattuukin niin kenellä on yhtäkki ylimääräiset 11000 tai 100000 euroa tuhojen korjaamisiin? Vakuutuksille on paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Eli menit ojasta allikkoon. Molemmat hyviä niin kauan kun jotakin korvausta haet sieltä. Kiistaton kolari, käsittelyn aloitukseen meni 1,5 kk.
Itse olen saanut Lähitapiolasta korvaukset ilman mitään ongelmia (sairastuminen ulkomailla, oman auton naarmutus, terveysvakuutuksesta hoitokuluja). Lisäksi vuositasolla oleellisesti halvempi kuin Pohjola.
Kannattaa lukea pieni präntti. PoP-vakuutuksen liikennevakuutuksesta ja luottotiedottomilekin myönnettävästä osakaskosta on karsittu kaikki korvattava pois mitä autolle vaan voi sattua.
Lähitapiola lienee halvin, sieltä nyt pääosa vakuutuksista, Fennia myös halpa. IF kauhean kallis, toki korvaukset hoituu siellä parhaiten, muutamassa päivässä rahat tilillä. OP-Pohjolassa on yksi vakuutus, joka ei ole hinnaltaan halvin mutta maksetaan bonuksilla kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko todellakin säästänyt sen 14000 euroa vai oletko käyttänyt ne tässä vuosien varrella? Meillä nimittäin kun alakerran asunnossa oli tulipalo niin meidän asunnon sotkun korjaaminen maksoi yli 11000, siihen vielä kuukauden evakossa asuminen, sen hinta en muista, vakuutushan sen korvasi (omavastuu noin 500€). Varmasti rahaa säästyisi vuosien varrella, varsinkin jos mitään ei koskaan satu mutta jos sattuukin niin kenellä on yhtäkki ylimääräiset 11000 tai 100000 euroa tuhojen korjaamisiin? Vakuutuksille on paikkansa.
Säästöissä on pankissa yli 200 000€ siellä ne on korkoa kasvamassa.
Minulla taas päinvastainen kokemus. Toimipisteessä niin elämäänsä kyllästyneitä työntekijöitä että naurattaa. Puhelimessa tiuskimista ja kettuilua. Hinta ei ole koskaan 35v aikana pitänyt paikkaansa mitä puhelimessa on ilmoitettu ja kun lasku on viimein tullut.
Lisäksi yhteen aikaan, ennen kuin kielsin, tuli heiltä puhelu, pyytämättäni, jossa nauhotteella kehotettiin valitsemaan numero ja vakuutus jonka haluaa ostaa. En ollut mitään ostamassa, he soittivat minulle ja tyrkyttivät lisävakuutuksia. Ei edes ihminen soittanut vaan tekoälytietokone.