Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tylsin (ei siis huonoin) auto jota olet koskaan ajanut.

Vierailija
19.08.2025 |

Minulla Toyota corolla hybrid.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 116 oli yllättävän huono. Tylsin Skoda Octavia, epämukavin Fiat 600.

Vierailija
22/25 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volkswagenin kaikki nykymallit. Hyvät ajo-ominaisuudet ja auto menee minne haluaa. Mutta tuntuvat ajossa hengettömältä nopeudesta riippumatta. Mieluummin ajan vanhemmalla ranskalaisella, josta tulee tunne, että auto nauttii mutkista ja vauhdista, vaikkei tehoa paljon olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut kaksikin Toyota Corolla hybridiä uutena peräkkäisinä vuosina (vuosien 2022 ja 2023 mallit, tai en tiedä olivatko kyseisten vuosien malleja mutta noina vuosina ne tulivat minulle uutena) ja olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa siitä että ovat tylsiä autoja. Ei huonolla tavalla tylsiä, vaan sellaisella pomminvarmalla ja turvallisella tavalla tylsiä.

Hauskin auto mikä minulla on ollut oli uutena ostettu vuoden 2005 Volvo V50 T5 ja sen 300 hevosvoimaa. Sitä autoa tuli ajettua huolella, kerran lähti korttikin kuivumaan ajelun seurauksena.

Nyt alla on vuoden 2024 Toyota Rav4 parilla sadalla hepalla ja lisävarusteilla, se on sitten jotakin noiden väliltä. Ihan kiva Keski-ikäisen auto. 

Vierailija
24/25 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazdat on juurikin hauskimmista päästä.

Vierailija
25/25 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo. En muista mallia tai edes vuosimallia mutta ei kovin vanha. Ymmärrän kyllä että monelle se on ihanteellinen.