Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tylsin (ei siis huonoin) auto jota olet koskaan ajanut.

Vierailija
19.08.2025 |

Minulla Toyota corolla hybrid.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 116 oli yllättävän huono. Tylsin Skoda Octavia, epämukavin Fiat 600.

Vierailija
22/52 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volkswagenin kaikki nykymallit. Hyvät ajo-ominaisuudet ja auto menee minne haluaa. Mutta tuntuvat ajossa hengettömältä nopeudesta riippumatta. Mieluummin ajan vanhemmalla ranskalaisella, josta tulee tunne, että auto nauttii mutkista ja vauhdista, vaikkei tehoa paljon olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut kaksikin Toyota Corolla hybridiä uutena peräkkäisinä vuosina (vuosien 2022 ja 2023 mallit, tai en tiedä olivatko kyseisten vuosien malleja mutta noina vuosina ne tulivat minulle uutena) ja olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa siitä että ovat tylsiä autoja. Ei huonolla tavalla tylsiä, vaan sellaisella pomminvarmalla ja turvallisella tavalla tylsiä.

Hauskin auto mikä minulla on ollut oli uutena ostettu vuoden 2005 Volvo V50 T5 ja sen 300 hevosvoimaa. Sitä autoa tuli ajettua huolella, kerran lähti korttikin kuivumaan ajelun seurauksena.

Nyt alla on vuoden 2024 Toyota Rav4 parilla sadalla hepalla ja lisävarusteilla, se on sitten jotakin noiden väliltä. Ihan kiva Keski-ikäisen auto. 

Vierailija
24/52 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazdat on juurikin hauskimmista päästä.

Vierailija
25/52 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo. En muista mallia tai edes vuosimallia mutta ei kovin vanha. Ymmärrän kyllä että monelle se on ihanteellinen.

Vierailija
26/52 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mazdat on juurikin hauskimmista päästä.

Mx-5 on kyllä top3 hauskimpia ja iloa tuottavimpia autoja joita olen ajanut.

Vierailija
27/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutosehdotuksia autopolitiikkaan

Autoilu pitäisi kieltää, jos taloudessa on vähemmän kuin 4 henkilöä.

Autottomille pitää järjestää tarvittavat ryhmäkuljetukset. (Esim. samaan työpaikkaan menijöille yksi kyyti tai samalta kadulta kaupoille.)

Suosioon kävely, pyöräily, julkinen liikenne jne.

Vierailija
28/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota Avensis. Tylsä ja lisäksi aivan paska ajaa.

Jännitystä Avensikseen saa setvimällä renkaita. On aika tarkka renkaistaan ja rengaspaineista. Väärällä rengastuksella kestää huonommin kaistalla.

Vierailija
29/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siehä sälli oot. Meitä vanhoja yksineläviä on paljon, joilla ei ole ketään tukena. Elkäkeemme ovat pieniä, joten Taksin käyttö ei tule kysymykseen. Minä liikun rollaattorilla, koska en kykene, pysymään muuten pystyssä. Itselläni on vanha auto jolla kykenen käymään kaupassa. Mietipä vähän mitä suustasi lasket.

Vierailija
30/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Toyotat vanhasta uuteen.

Vierailija
31/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten Saab99, en ylettänyt polkimille, säätövaraa ei ollut tarpeeksi. Lyhyt matka meni ok, mutta ei ollut kivaa.

Vierailija
32/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan qashqai.

Vierailija
33/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luuleen että joku supra vanha tai uusi tai gr yaris voisi olla aika siisti lelu, nämä perus hybridi tojot varmasti ovatkin tylsiä ihmisen liikuttimia.

Vierailija
34/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Yaris 2001. 1.0 litrasella koneella. Painat tallan pohjaan ja mitään ei tapahdu, ei yhtään alavääntöä ja auto on muutenkin ruma kuin fan. Toisaalta, ei vikoja ja toimii aina peruahuolloilla..

Vastakohta on Tesla 3 performace Awd. Se alle 4s satasen on ihanaa🥰

-Kylmät kädet Ry 

Vierailija
35/52 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luuleen että joku supra vanha tai uusi tai gr yaris voisi olla aika siisti lelu, nämä perus hybridi tojot varmasti ovatkin tylsiä ihmisen liikuttimia.

Veljellä oli ahdettu starlet, eli sitä 80-luvun mallia. Oli veikeä peli ilman mitään ajoavustimia.😃

-Kylmät kädet 

Vierailija
36/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla, se oli surkea.

Vierailija
37/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa kirkosta.

Vierailija
38/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuokra-autona parikymmentä vuotta sitten oli Fiat Uno 900 kuution koneella. Sen tylsempi ei auto voi olla.

Vierailija
39/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Mersu oli. Helvetti mikä traktori.

Vierailija
40/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Meinasin sanoa että Nissan Sunny. Mutta voi pojat sillä oli jännä ajaa kun mittari hipoi 200kmh. / Ok. No ei se oikea nopeus ollut varmaan kuin noin 180km/h mutta silti. Tuntui melko hurjalta kyydiltä siinä peltikipossa. Tää siis paikassa jossa niin sai tehdä laillisesti.

Ehkä siis valintani on... Toyta Avensis. Farkku. Tylsä kapistus jossa farkun tilatkin oli jotenkin hukattu. Pienimpi olemustaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän