Mielenterveysongelmaisena on vaikea saada apua muihin vaivoihin
Sua ei oteta enää vakavasti. Kaikki laitetaan psyykkiseksi oireiluksi.
Kommentit (7)
Pyydä päästä kipulääkärille. Juurikin mainitsemasi on syy tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu myös psykiatrian osastolla. Kaikki ongelmat ovat vain kuvitelmaasi, olethan mielisairas. Esim. sydänoireet ylilääkitsemisestä.
Niin se yks entinen BB-julkkishan kuoli sydäriin kun ei sen oireita otettu vakavasti
Koitapa olla lihava ja hakea apua. Kaikki vaivasi ja ongelmasi johtuu kuulemma ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu myös psykiatrian osastolla. Kaikki ongelmat ovat vain kuvitelmaasi, olethan mielisairas. Esim. sydänoireet ylilääkitsemisestä.
Niin se yks entinen BB-julkkishan kuoli sydäriin kun ei sen oireita otettu vakavasti
Näin itsekin, kun joku joutui tehohoitoon tai jotenkin elvtettäväksi psykiatriselta osastolta. Hoitajat toki olivat hys hyss! Ymmärrän toki että yksityisyydensuoja mutta potilaita kohdeltiin alentavasti.
Tän Takia ei kannata sano mitään. Onko muka kukaan koskaan apua psykkalta enpä usko. Itse paransin itse itseni vaikean masennuksen ja ocd muilla keinoilla jotka toimi ja olen nyt täysin terve. Mt ongelmat on itse syntyisiä ja ajatus virheitä ja virheitä maailman tulkinnassa.
Niitä hoidetaan kemiallisesti usein varsinkin masennusta, vaikka ei ole olemassa mitään tutkittua näyttöä siitä, että ssri lääke parantaa masennuksen niitä itsekin syöneenä ihmettelen asiaa kun vain paheni oireet. Onko kukaan muka oikeasti Koskaan parantunut niillä .