Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa lestadiolaisen kumppanin mut sanoisin et meille ei sit tule lapsia ja marssippas sterilisaatioon. Ei pahalla, tiedän vaan monesta syystä ettei oo mun juttu lisääntyä, lapset sinänsä on ihania.
Eli et voisi ottaa.
Tietysti voisin ottaa.
Kertoisit nyt tädille/ trollukalle mikä oli syy. Ripulille mahtaa vielä jotakin, sulle ei. Kyllä tää iloks tästä sit muuttuu kun kerrot nyt vaan rohkeesti. Hällä oli väljä eli onko sulla nakki pili ? Sikskö jätti. Katkis.
Paljon pieruja, paljon kakan hajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa lestadiolaisen kumppanin mut sanoisin et meille ei sit tule lapsia ja marssippas sterilisaatioon. Ei pahalla, tiedän vaan monesta syystä ettei oo mun juttu lisääntyä, lapset sinänsä on ihania.
Eli et voisi ottaa.
Tietysti voisin ottaa.
Et voisi. Velana eläisit sinkkuna, jos lestadiolainen olisit. Tai etsisit kumppanin vasta kun hedelmälliset vuodet ohi, tai kumppanin jolla hedelmälliset vuodet ohi.
Nope. Siksi kirjoitin siihen "monesta syystä en aio lisääntyä". Ei tarvitse jäädä ilman rakkautta sen takia ettei halua lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tässäpä tämä viimeisten sivujen taso.
Lisänä sitten vähän lestadiolaisten haukkumista, niin tietää taas minkä tason ihmisiltä se haukkuminen tulee.. eli ei millään tapaa kiinnostavaa tai vakavasti otettavaa.
Olet kadonnut. Se tietää sitä, että huomenna olet havaittavissa.
Kaipaan sinua lujasti mutta lempeästi.
Vierailija kirjoitti:
💯
Luku sata yhdistää meitä. Nyt saisit myös 100
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tässäpä tämä viimeisten sivujen taso.
Lisänä sitten vähän lestadiolaisten haukkumista, niin tietää taas minkä tason ihmisiltä se haukkuminen tulee.. eli ei millään tapaa kiinnostavaa tai vakavasti otettavaa.
Menee kyllä ennemmin niin, että tällä sivustolla pahimmat ääriuskovaiset on vakio. Kaikki muut kävijät, kirjoittelijat jne ovat osa pienempää vähemmistöä. Ei ei millään tapaa kiinnostavaa tai vakavasti otettavaa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Plus väljä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus väljä ?
Hyvä mammanpoika että avaudut tästä sun trauma kokemuksesta vihdoin. Ei se maailma siihen kaadu jos vähän ripuloi ja väljä nainen jättää pikkupilin takia.
Haluaisin nuolla sun tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nuolla sun tissiä.
Taikinakulho maistuu paremmalle.
Totta tämä. Sivusta