Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26152)
Vierailija kirjoitti:
Ja pyhintäsi.
Voin laittaa kurkun sun rypyreikään.
Gallup
Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pyhintäsi.
Voin laittaa kurkun sun rypyreikään.
Minulla on anaalitappi.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon esim. veloja ja ihmisiä jotka eivät arvosta perheitä. Uskovaisilla harvinaisempaa. Uskovaisilla on myös usein sen verran runsas sosiaalinen elämä ja iso lähipiiri, ettei ole tarvetta sosialisoida netissä. Sill
Olen 100 prosentisesti vela ja arvostan "perhearvoja" olen myös ei uskovainen ja arvostan perhearvoja. Tunnen useita samankaltaisiani ,ei se ole sen harvinaisempaa. Uskovaisilla on omat runkkupiirinsä ja sekopäisimmät uskovat netin (saatanan työkalun) avulla haluavat sekoittaa ihmisiä saatanallisiin kulttirientoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei jätetä ilman seurauksia
Minun kanssani ei perseillä ilman seuraamuksia😁
No mitä perseili?
Mitä se sulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Anteeksi että ripulia lensi päällesi. En mahtanut mitään sille 😭 voitko antaa anteeksi. T. Pikku vili
Saint Agur sinihomejuusto on helvetin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei jätetä ilman seurauksia
Minun kanssani ei perseillä ilman seuraamuksia😁
No mitä perseili?
Mitä se sulle kuuluu.
Onko nämä p*rseilyt tapahtuneet irl?
Sivu
Tämä joutuu nyt tänne ripuloinnin sekaan, pahoittelen, mutta jouduin ajattelemaan argumentointia vielä omalla hitaalla tavallani ja vastaan nyt vielä eiliselle keskustelijalle, että edelleen olen sitä mieltä ettemme olla tuttuja kaivatun kanssa.
Määrittelen tutuksi sellainen, joka tervehtii (myös jotta ei tarvitse pitkään jäädä katsomaan/ ihmettelemään) ja joka kysyy - mitä kuuluu? (vaikka ei tietenkään voisi vähemmän kiinnostaa).
Kaivattu lopetti tervehtimisen n. vuosi sitten eikä ole vielä missään yhteydessä kysynyt mitä minulle kuuluu.Tältä pohjalta en näe tällaista todennäköisesti esiintyvän tulevaisuudessakaan - joten, ei ole määritelmäni mukaan tuttu.
Sanoilla on aina enemmän tai vähemmän subjektiivisia määritelmiä, mutta näillä menen nyt😁.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko sitä silti?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Löytyykö sun kotoa ylimääräinen täysinäinen viinipullo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko sitä silti?
En, heitin roskiin.
Ei ole kivaa olla yksin hädän hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olet ihan täydellinen just noin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa olla yksin hädän hetkellä.
Ei niin. Haluaisin olla tukenasi varsinkin, jos olet kaipaamani.
Löytyy viinipulloja, otan yhden mukaan kohta kun lähden.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Palstalla on paljon esim. veloja ja ihmisiä jotka eivät arvosta perheitä. Uskovaisilla harvinaisempaa. Uskovaisilla on myös usein sen verran runsas sosiaalinen elämä ja iso lähipiiri, ettei ole tarvetta sosialisoida netissä. Sille on syynsä, miksi ne sekopäiset uskovaiset mesoaa netissä (eli miksi ne ei ole missään yhteisössä eikä piireissä).