Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20611)
Lukematta vielä viestit ja nukuttaa.
Hyvää yötä ja huomiseen. :)
Rakkaalle hyvää yötä sinne kauas. Tule pian kotiin.
M<3E. Olet kuuminta, mitä ihminen voi silmissään havaita. Yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoa sulle että olen vapaa
Ja haluaisin suudella sinua
Miksi et kerro? Kenelle viestisi on?
En uskalla
Olitko vielä äsken varattu?
Kyllä ja virallisesti olen vielä kuukausia
Onnea avioerosta! Toivottavasti teillä lähtee sen miehen kanssa juttu etenemään.
Kiitos! Sinulle myös kaikkea hyvää
Vierailija kirjoitti:
Levoton olo. En malttaisi odottaa vaikka en edes tiedä onko mitään tapahtumassa. Kunpa saisi jonkun varmuuden sinusta
Sama täällä minun kaivattuni kanssa. Tiedän että me molemmat tiedetään, että meidän välillämme on jotain. Silti jännittää että juttu ei etene, koska tuntuu että mikään hyvä ei koskaan tapahdu minulle.
Haluaisin laittaa iltaviestin sinulle enkä tänne. Kertoisin päivästäni, kysyisin omastasi. Kun vielä paremmin olisi, soittaisin ja kuulisin ääntäsi. Jos asiat olisivat iloisimmin, kiertyisin solmuun kanssasi juuri nyt. Kauniita unia, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja huomiseen. :)
Piste ja hymiö. Tuttua. Hyvää yötä ja huomenta :)
Tiedätkö, joskus päälle päin iloisuus voi kätkeä sisäänsä myös surua. Voi, kun meillä olisi muu yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Levoton olo. En malttaisi odottaa vaikka en edes tiedä onko mitään tapahtumassa. Kunpa saisi jonkun varmuuden sinusta
Kysy! Sitten on varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa iltaviestin sinulle enkä tänne. Kertoisin päivästäni, kysyisin omastasi. Kun vielä paremmin olisi, soittaisin ja kuulisin ääntäsi. Jos asiat olisivat iloisimmin, kiertyisin solmuun kanssasi juuri nyt. Kauniita unia, kultaseni.
💙
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Hymyileminen tuntuu musta aina jotenki väärältä, mutta en pysty oleen sun lähellä hymyilemättäkään.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, miten päivä meni. Päiväin oli jännä, kävin t-kskssa, yhteispalvelupisteellä, sitten kaupan ovella, oli sulettu. Symppis eläkeläis pariskunta kysyi lähenkö mukaansa pohjoisemman kun megamarkettiin , lähin, sitten takasin näköalareittiä järvinäkymiä ihaillen, toivat kotkavulle, tosin kammosvat mamumenoa. Söin ja kävin kulmillais kävelemässä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
M<3E. Olet kuuminta, mitä ihminen voi silmissään havaita. Yöt.
Entä kuuma paistoöljy..?
Oot ajatuksissani ja lämmittää kovin... Palasin hetkeen, kun ekan kerran juteltiin ja katsoin sua silmiin. Otit allaskaapista savisen lautasen ja nostit tiskipöydälle. Hyvää yötä, yhä sua.
Hyvää yötä s💕