Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21429)
"Ainoa uskollinen
oma varjosi vain."
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti lokakuusi alkoi hyvin, aioin laittaa siulle sähköpostia ja jopa soittaakin, vaan heräsin liian myöhään ja aika meni ensin byrokratisoidessa erittäin epäedullisen päätöksen vuoksi, ja sitten oli saatava ravintoa, lyhyehkö lenkki, nälkäsenä paljon muonaa rismasta ja nyt ähky, oisitpa ollut seurana atrialla. Tarjoan toivottavasti pian kahvin, teen tai kaakaon. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen hylkää silloin, kun eniten tarvitsisi?
Oletko ottanut vastuun omasta elämästä? Kohdannut omat pelkosi, häpeäsi, tuskasi? Vai heittänyt ne toisen kannettavaksi.
Oo mun aurinko, jooko. Rakastan. Nuku hyvin.
Kunpa Henna sulta saisi jotain viestiä siitä että muistat minut ja kaipaat. Se auttaisi jaksamaan.
Mä menen taas nukkumaan toivoen että vieressäni olisi vielä hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Miks kysyt, osaathan lukea ajatukseni..
Siellä on niin paljon kaikenlaista luettavaa, joskus on mukava kuulla selkeitä sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut vastuun omasta elämästä? Kohdannut omat pelkosi, häpeäsi, tuskasi? Vai heittänyt ne toisen kannettavaksi.
Ihan itse tässä kuskaan kaikkea ja toisia kannattelen. Siksi olisin kaivannut olkapäätä edes hetkeksi.
Viestit vielä lukematta, k2? tai S24?
God natt fru speciallärare, min favorit 💞
😚
Vierailija kirjoitti:
Viestit vielä lukematta, k2? tai S24?
Mieluummin kasvokkain tai vaikka whatsapp.
-m>n. Ja sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse tässä kuskaan kaikkea ja toisia kannattelen. Siksi olisin kaivannut olkapäätä edes hetkeksi.
Ymmärrän. Hän ei ollut sinun arvoinen. Heikko hylkää sillon, kun häntä eniten tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Miehen mieli on tympeä.
Miehellä on taito rakastaa aidosti, toisinkuin mammoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä menen taas nukkumaan toivoen että vieressäni olisi vielä hän.
Se kertoo mun mielestä että aika ei kultaa muistoja vaan että hän oli oikeasti mulle erityinen.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
En hylkää mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Sinua.
Hukkaan menee huutelut Hennalle täällä. Ikävöin sinua ja suren menetettyä ystävyyttämme.