Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautit vallasta minuun.
Kyllä nautin.
Onko se syy pitää näpeissäsi?
Et tee sellaista.
Olet rakas. Nuoremmalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautit vallasta minuun.
Kyllä nautin.
Onko se syy pitää näpeissäsi?
Et tee sellaista.
Mitähän tarkoitat?
Vihaan tätä ketjua, mutta rakastan sinua.
Mä vaan tuijotan ruutua ja haaveilen kaivatun sylistä. Voi, kun olisit täällä. <3 Ja sitten viisi väärää vastaa mulle, mut ei se yks ja ainoa, jonka toivon vastaavan.
Tykkään siitä, että tapaamme säännöllisesti.
Ajan kaarteessa kaiteesta ulos, kun tietä ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Nautit vallasta minuun.
En. Semmoinen ei kuulu rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioita minua edes sen verran, että lakkaat pörräämästä. Tuntuu kiusanteolta.
Kuka pörrää? Mies vai nainen? Entä jos vain kuvittelet? Aktiivinen ihminen voi vaikuttaa siltä että "pörrää". Oletko mahdollisesti masentunut? Kun itse olin, ärsyynnyin ihmisistä.
En kuvittele. Tykkään siitä, mutta kuvittelin, että kaivattu haluaa lopettaa. Tuntui ristiriitaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä, että tapaamme säännöllisesti.
Rutiineista on hyvä pitää kiinni.
Toi Sisäilmaa on aivan käsittämättömän hyvä sarja!
Elina Knihtilä ja muutkin ovat loistavia. Uskottavaa ja samalla absurdia.
Jos kaivattu ois täällä, niin me rakasteltaisiin tänään, hellästi ja intohimoisesti. Tai niin mä haluaisin, jos saisin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautit vallasta minuun.
En. Semmoinen ei kuulu rakkauteen.
Hyvä niin.
En saa nähdä maskisi taakse, kuka todella olet. Pysyt ammattilaisena loppuun asti. Keneen olen siis ihastunut? Mielikuvitukseni tuotteeseenko? Vai johonkin aitoon sinussa, mikä hetkittäin näkyy kaiken takana. Väläys rakkaudesta? Taidan senkin kuvitella. 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioita minua edes sen verran, että lakkaat pörräämästä. Tuntuu kiusanteolta.
Minä en halua, että kaivattu lakkaa pörräämästä 🥰 pörräis vaan suoraan syliin
Sama täällä, kunpa se hönö pörräisi suoraan syliin eikä pelkäisi minua. 🥰
En minä pelkää. Minä jäädyn
Tiedät että oon täällä, joten miksi kidutat?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ois täällä, niin me rakasteltaisiin tänään, hellästi ja intohimoisesti. Tai niin mä haluaisin, jos saisin päättää.
Aioin kirjoittaa ihan saman.
A-mies.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli ensi rakkaudesta kertova juttu toissaviikolla. Mulla oli nuorena sellainen ajatus, että jos löytää sen oikean ne muut asiat järjestyy kyllä siinä mutta kaikista tärkein on se rakkaus. Tässä hesarinkin jutussa paistoi sellainen fiilis ettei osata heittäytyä ja antaa itsestä kun ei ne suhteet nuorena kuitenkaan kestäisi kun lähes kaikki kuitenkin eroaa ja niin edelleen..
Mä en keksi miten mikään ura voisi olla tärkeämpää kuin se että saa olla ehkä sen ainoan ihmisen kanssa kenestä välittää. Sama pätee lasten kanssa ja kaikessa muussakin. Ei meillä lopulta ole tässä elämässä muuta.
Sen kaiken muun voi silti yleensä saada. Kun ei vaan pelkää.
Joku nykyajan ongelmainen joka ei edes nuorena kykene normaaliin heittäytymiseen. 60-luvun nuorilla ei ollut ongelmia heittäytyä, pariutua, opiskella, perustaa perhettä jne. vaikka olisi ollutkin ahdistuskohtauksia välillä. No toki ympäristö oli eri nykyiseen verrattuna.
Sinä epäkaipaaja, miksi kirjoitat täällä, jos et kaipaa? Nytkin sotkit vain ajatukseni. Lue otsikko.