Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Tuletko juttelemaan kun seuraavan kerran törmätään? Tiedetään molemmat, että meidän välillä on jotain outoa sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoit kaksi tai kolme kertaa. Se ei tapahdu vahingossa.
Tiedän, se ei ollut vahinko ;)
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä tunnen sua kohtaan, on jotain ikiaikaista ja ikuista. Se on ehkä ollut aina ja on aina oleva. Olen tullut siitä vain vähitellen tietoisemmaksi. Se kyti jo joskus liki 30 vuotta sitten, vaikka en sitä tiedostanut tai sua tuntenut. Se syttyi palamaan ilmiliekillä vuosia sitten, saman tien, kun ensi kerran varsinaisesti tavattiin ja alettiin tutustua. Liekki on voimistunut roihuksi, joka vähitellen loistaa auringon veroisesti.
Täällä presiis sama fiilis. n>m
Täällä on hyvin hyvin katkeria mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyvin hyvin katkeria mammoja.
En ole kumpaakaan😌
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kattelen vähän useamminkin, kun on mahdollisuus 💚
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vahinko, jos oot S-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon.
Sinulle mieskaivattuni olen avannut sydämeni.Olen nähnyt myös sinun sydämeesi,sielläkin asuu rakkaus.
Tämä meitä yhdistäköön.
Kauniita unia, ihania yösuukkosia.😁😊
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä tunnen sua kohtaan, on jotain ikiaikaista ja ikuista. Se on ehkä ollut aina ja on aina oleva. Olen tullut siitä vain vähitellen tietoisemmaksi. Se kyti jo joskus liki 30 vuotta sitten, vaikka en sitä tiedostanut tai sua tuntenut. Se syttyi palamaan ilmiliekillä vuosia sitten, saman tien, kun ensi kerran varsinaisesti tavattiin ja alettiin tutustua. Liekki on voimistunut roihuksi, joka vähitellen loistaa auringon veroisesti.
Mitä tapahtui sinussa 30 vuotta sitten? Tiedän, mitä minussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko juttelemaan kun seuraavan kerran törmätään? Tiedetään molemmat, että meidän välillä on jotain outoa sähköä.
Mitä haluat mun sanovan aloittaakseni keskustelun? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat mun sanovan aloittaakseni keskustelun? 😊
Imutellaan kunnolla ja vaihdetaan sylkeä. Ei siinä sanoja tarvita.
Iltaa mammoille. Mammat kuriin vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, se ei ollut vahinko ;)
Tervehdi joskus. Sitten voitkin jo seuraavalla kerralla pysähtyä kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon.
Et ole ap. T. Ap
Aiheutat liian suuria tunteita ja tuntemuksia. 😍🔥🌪
Välillä mä mietin, et onko meillä kaivatun kanssa samat haaveet vai joko ne on haihtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat liian suuria tunteita ja tuntemuksia. 😍🔥🌪
Mä oon sellanen. Mahtuisikohan tekohampaamme samaan mukiin.