Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (11293)
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-karjalaisilla on osalla saksalaisia sukujuuria.
Tiedättekö tätä?
Mitenköhän germaanit tulee toimeen mongolien kanssa 🤔?
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot ja pitäiskö mun tulla sinne?
Tää pitäisi nyt väittää että olen Espoossa, sinnekin voi mennä. Rannat on hienot. Ja Nuuksio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää ajatellut sinua juurikaan. Tänään otin tietoisen riskin ja stalkkasin sua ig:ssä. Olet vain kaunistunut niiltä ajoilta kun nähtiin vielä. Toivottavasti elät melko onnellista ja hyvää elämää nykyisin! Sydänsydän, ww
Olet huonoin ja tylsistyttävin hahmo palstalla. Olet toitottanut näitä samoja lineja jo useamman vuoden ajan. Samat tekstit pyörii. Muoto vain muuttuu.
Sarkastinen kiitos, pidän itsekin tätä palstahahmoani säälittävänä tapauksena. Minun ei koskaan olisi pitänyt ajautua tänne kaipaamaan ylipäätään. Valitettavasti en ole trolli, vaan kaipauksen suhteen todellakin surkuhupaisa tapaus. Irlinä olen jotakin ihan muuta, fiksu ihminen. ww
Pitäiskö sun lopettaa täällä käyminen?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yks kaks, että voin stalkata kalenterista, milloin liikut missäkin päin ja voisimme sattuman sijaan kontrolloida todennäköisyyksiä kohdata. Sitten tein niin ja se tuntui kauhean laittomalta ja nololta, kuin lapselta varastamassa karkkia kaupasta. Lopetin äkkiä. Olen ehkä sekoamassa.
Miten? Ei me olla samassa työpaikassa?
En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat, etteivät vaihtaisi elämästään päivääkään pois.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat, etteivät vaihtaisi elämästään päivääkään pois.
Jaa miksi et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää ajatellut sinua juurikaan. Tänään otin tietoisen riskin ja stalkkasin sua ig:ssä. Olet vain kaunistunut niiltä ajoilta kun nähtiin vielä. Toivottavasti elät melko onnellista ja hyvää elämää nykyisin! Sydänsydän, ww
Olet huonoin ja tylsistyttävin hahmo palstalla. Olet toitottanut näitä samoja lineja jo useamman vuoden ajan. Samat tekstit pyörii. Muoto vain muuttuu.
Sarkastinen kiitos, pidän itsekin tätä palstahahmoani säälittävänä tapauksena. Minun ei koskaan olisi pitänyt ajautua tänne kaipaamaan ylipäätään. Valitettavasti en ole trolli, vaan kaipauksen suhteen todellakin surkuhupaisa tapaus. Irlinä olen jotakin ihan muuta, fiksu ihminen. ww
Pitäiskö sun lopettaa täällä käyminen?
Kyllä pitäisi. Sitä olen tehnyt tässä vähitellen. Olen vähentänyt minimiin. Milloin olisin kirjoittanutkaan viimeksi? En edes muista. Ww
Vierailija kirjoitti:
Huomenna rytkäytetään.
kisakatsomo on suunniteltu jo
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot ja pitäiskö mun tulla sinne?
Kotona nukkumassa. Malta nyt odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi et ymmärrä?
Luulis, että kaikkien elämässä on päiviä, joita ei olisi halunnut elää.
Grillaamisen sijaan paistoin makkaran tänään pannulla. Oli hyvää. Keitetyt perunat ja aromisuolaa päälle. Vähän tsipitsipiä ja sinappia kyytipojaksi.
Hyvää huomista päivää, ja alkavaa viikonloppua.. olet ihana. Hyvää yötä..
Kaikki ovat kadonneet jonnekin. Ovatko alienit saapuneet ja kaapanneet koko väen?
Tajusin yks kaks, että voin stalkata kalenterista, milloin liikut missäkin päin ja voisimme sattuman sijaan kontrolloida todennäköisyyksiä kohdata. Sitten tein niin ja se tuntui kauhean laittomalta ja nololta, kuin lapselta varastamassa karkkia kaupasta. Lopetin äkkiä. Olen ehkä sekoamassa.