Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10824)
Vierailija kirjoitti:
En viitsisi enää ottaa sinuun yhteyttä.
Ei ole mitään välii enää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Minullakaan ei ole mahdollisuutta sitä tehdä. Eiköhän tämä tästä vähitellen unohdu, vaikka kovaa kosketit. Tai syvältä. Ja oothan sinä pikku koviskin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinussa.
Olenko Barry White? Olenko sokea sateessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välil oon susta kyl niin huolissani
Joskus tälläiset viestit tulkitsee vittuiluksi. Jos ymmärrät mitä minä tarkoitan.
Älä sitten tulkitse. Vika on tulkinnassa. Sivu
Odotan että tulet pian käymään, vaikka en tiedä edes luetko näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko minulle oven, sulkisitko illalla kaihtimet ja aamulla kehittäisit minullekin kahvia?
Varmasti ja paljon muutakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa sinusta minkäänlaista otetta, en sinuun minkäänlaista yhteyttä enkä tiedä, mitä sinun kanssasi pitäisi tehdä. Olen yrittänyt kauan, ehkä jo liian kauan.
Mulla on ihan samanlainen tunne. Viestittely vaan yksi iso kommunikaatio-ongelma. Pitäisi korjata se face-to-face.
Tee se. En syö sinua.
Pitäisi viestitellä että vois tavata. Ja se viestittely ei vaan tunnu onnistuvan.
Oletko ajatellut, miksi se ei onnistu?
Meillä on perustavalla tavalla erilainen kommunikaatiotyyli. Kumpikaan ei ymmärrä toista kovin hyvin. Viestit on huono keino kommunikoida. Tarvitsee ilmeet, äänenpain
millä tavalla? Toinen on autisti?
Tulipa vaan tuossa sumuisella kuunpimennyskävelyllä mieleen, kun lyhyemmän ystävän kanssa sitä kuuta ihailtiin ja mentiin, että mitä jos niillä täällä joskus jankatuilla "menee kaupassa eri tahtiin"-pareilla on vaan pituuseroa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tälläiset viestit tulkitsee vittuiluksi. Jos ymmärrät mitä minä tarkoitan.
Sellainen tyyppi joka haluaa kontrolloida toista lyömällä toista alas.
kaikille rkp kannatajille olitte ihan kivoja kun saitte olla niskan päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa sinusta minkäänlaista otetta, en sinuun minkäänlaista yhteyttä enkä tiedä, mitä sinun kanssasi pitäisi tehdä. Olen yrittänyt kauan, ehkä jo liian kauan.
Mulla on ihan samanlainen tunne. Viestittely vaan yksi iso kommunikaatio-ongelma. Pitäisi korjata se face-to-face.
Tee se. En syö sinua.
Pitäisi viestitellä että vois tavata. Ja se viestittely ei vaan tunnu onnistuvan.
Oletko ajatellut, miksi se ei onnistu?
Meillä on perustavalla tavalla erilainen kommunikaatiotyyli. Kumpikaan ei ymmärrä toista kovin hyvin. Viestit on huono keino kommunikoida. Tarvitsee ilmeet, äänenpain
Tää resonoi. T. Sivusta tai keskiöstä mistä sen tietää mutta eri vastaaja kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himo kuuluu rakkauteen. Jos ei tule himoa, ei se edes ole rakkautta. Pelkkä ystävä.
Joo en halua miestä joka ei himoitse mua
Mulla on liuta broita jo omasta takaa
Aika näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinussa.
Olenko Barry White? Olenko sokea sateessa?
Voit valita siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta vttuilua
Naisen luominen. Siinäpä ajateltavaa.
Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Minullakaan ei ole mahdollisuutta sitä tehdä. Eiköhän tämä tästä vähitellen unohdu, vaikka kovaa kosketit. Tai syvältä. Ja oothan sinä pikku koviskin. ;)
Kovis?
Ei viitsitä yhdessä. mahdollisesti sivusta