Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, kun tekis mieli seksiäkin kaivatun kanssa.
Jätä ensin se blondi kenen kanssa et muka seurustele
Ei ole blondia, ei ole koskaan ollutkaan blondia. Aloin pohtimaan tuntuukohan nää seksiajatukset kaivatusta ikävälle.
Ei se voi tietää sun ajatuksia
Kaivattu todellakin tietää, et mä oon miettinyt häntä silleen useita ja useita kertoja. En ole sitä koskaan salannut, mut jos oisin ollut enemmän itseni, en ois sellaista mennyt tunnustamaan lainkaan. Moni muukin voi kuvitella olevansa mun ajatusten kohteena, mut pieleen menee muilla.
Miksi moni muukin niin luulisi? Söpöä kun olet tu
No muutama saattoi ymmärtää mun jutut väärin. Mut siitä paljastuksesta oli kyllä söpöys kaukana. Mut myöhästä nyt on katua. Toivottavasti joku muukin on hänelle sanonut vastaavaa, niin ei tarvis niin paljon nolostua tekemisistäni.
Kerro joku kiva muisto meistä. 20 min aikaa.
Ärsyttää sana nuorekas. Miksi pitää vakuutella nuorekkuutta. Monet yli 50 näyttää hyviltä, eivät ole vanhuksia. Muistutuksena taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä terkkuja kaivatulle. Oot ihana ja söpö. Voisin suudella sua ihan vahingossa.
Voitaisiin törmätä jossakin käytävällä tai kaupassa ja vahingossa huulet osuis yhteen
Täytyisi ilmoittautua törmäyskurssille. Muuten jää väistelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku kiva muisto meistä. 20 min aikaa.
Pistä ite. Menen nyt suihkuun, niin tulen sitten lukemaan ja hymyilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä nainen tuntuu olla fantasioissani ? Miltä tuntuu kun runkkaan ja ajattelen työntyväni sinuun ? Miltä se tun tuntuu.
Miksi luulet sen tuntuvan miltään? :D kaikki naiset on olleet jonkun miehen runkkumatskuna joskus, ei se kenellekään mitään ihmeellistä ole
Jos hän ajattelee, että se nimenomaan TUNTUU :D
Mä pääsen kyllä joskus tällaiseen fiilikseen ihan kirjoitetun tekstinkin kanssa. Jos tyyppi on oikea. En nyt.
Joo no mä tarkoitin sellaista, että jos hän ajattelee jotenkin ajatuksen voimalla panevansa tai jotain. Ja sitten se toinen ikään kuin tuntee sen :D
Ajattelitpa tyhmästi.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sana nuorekas. Miksi pitää vakuutella nuorekkuutta. Monet yli 50 näyttää hyviltä, eivät ole vanhuksia. Muistutuksena taas.
Tämä. Todellakin haluan näyttää ikäisiltäni. Miksi ja ketä pitäisi yrittää fuulata?
Hyvää yötä pienelle perheellein, nukkukaa hyvin 🌻🌱🐦🐥.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulleni: kutsu, johon jo vastasit myönteisesti, on edelleen voimassa. Ilmoitathan, milloin sinulle sopii. Odotan kovasti jälleentapaamistamme. Yritän pysyä rauhallisena. En nyt piinaa sinua suorilla viesteillä, koska taidat kokea ne vaivaannuttavina.
t. JSopii ihan milloin vaan.
unohdit lisätä sivusta/eri
Miltä se sinusta tuntuu -on kuuluisaa psykologi paskaa. Yks ainoa osas vastata oikein. Muut kierteli kuin kissa kuumaa puuroo.
Muistan meidän salaisen viestinvaihto välineen. Tykkäsin kun kävin kylässä ja näin sen sun hyllyllä kunnia paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, kun tekis mieli seksiäkin kaivatun kanssa.
Jätä ensin se blondi kenen kanssa et muka seurustele
Ei ole blondia, ei ole koskaan ollutkaan blondia. Aloin pohtimaan tuntuukohan nää seksiajatukset kaivatusta ikävälle.
Ei se voi tietää sun ajatuksia
Kaivattu todellakin tietää, et mä oon miettinyt häntä silleen useita ja useita kertoja. En ole sitä koskaan salannut, mut jos oisin ollut enemmän itseni, en ois sellaista mennyt tunnustamaan lainkaan. Moni muukin voi kuvitella olevansa mun ajatusten kohteena, mut pieleen menee muilla.
No muutama saattoi ymmärtää mun jutut väärin. Mut siitä paljastuksesta oli kyllä söpöys kaukana. Mut myöhästä nyt on katua. Toivottavasti joku muukin on hänelle sanonut vastaavaa, niin ei tarvis niin paljon nolostua tekemisistäni.
No mitä se sanoi siihen sun paljastukseen? :D turhaan ruomit itseäs. Noita sattuu.
Kaivattuni näyttää hyvältä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä nainen tuntuu olla fantasioissani ? Miltä tuntuu kun runkkaan ja ajattelen työntyväni sinuun ? Miltä se tun tuntuu.
Miksi luulet sen tuntuvan miltään? :D kaikki naiset on olleet jonkun miehen runkkumatskuna joskus, ei se kenellekään mitään ihmeellistä ole
Jos hän ajattelee, että se nimenomaan TUNTUU :D
Mä pääsen kyllä joskus tällaiseen fiilikseen ihan kirjoitetun tekstinkin kanssa. Jos tyyppi on oikea. En nyt.
Joo no mä tarkoitin sellaista, että jos hän ajattelee jotenkin ajatuksen voimalla panevansa tai jotain. Ja sitten se toinen ikään kuin tuntee sen :D
Just tätä mäkin tarkoitin. Kun haluaa tarpeeksi, on helppo päästä tunnelmaan. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli😘
Samoin sinulle 🤗
Koivun alla istuttin ja syötiin mansikoita ja muuta..eväät oli välissä erottamassa.Mutta kun noustiin ylös sain maailman ihanimman suudelman,sellaisen mansikan makuisen.
Miestä tässä muistelen.