Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (12684)

Vierailija
7241/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin ajatuksiin eksyy runomies vuosien takaa. Mistä voisit tietää, mitä linnun sydän tuntee, kun alla on meren musta hauta, eikä siipi enää kanna.

🧡

Vierailija
7242/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä komea hymyilijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7243/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun tekis mieli seksiäkin kaivatun kanssa.

Jätä ensin se blondi kenen kanssa et muka seurustele 

Ei ole blondia, ei ole koskaan ollutkaan blondia. Aloin pohtimaan tuntuukohan nää seksiajatukset kaivatusta ikävälle.

Ei se voi tietää sun ajatuksia

Kaivattu todellakin tietää, et mä oon miettinyt häntä silleen useita ja useita kertoja. En ole sitä koskaan salannut, mut jos oisin ollut enemmän itseni, en ois sellaista mennyt tunnustamaan lainkaan. Moni muukin voi kuvitella olevansa mun ajatusten kohteena, mut pieleen menee muilla.

Miksi moni muukin niin luulisi? Söpöä kun olet tu

No muutama saattoi ymmärtää mun jutut väärin. Mut siitä paljastuksesta oli kyllä söpöys kaukana. Mut myöhästä nyt on katua. Toivottavasti joku muukin on hänelle sanonut vastaavaa, niin ei tarvis niin paljon nolostua tekemisistäni.

Vierailija
7244/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku kiva muisto meistä. 20 min aikaa.

Vierailija
7245/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sana nuorekas. Miksi pitää vakuutella nuorekkuutta. Monet yli 50 näyttää hyviltä, eivät ole vanhuksia. Muistutuksena taas. 

Vierailija
7246/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä terkkuja kaivatulle. Oot ihana ja söpö. Voisin suudella sua ihan vahingossa.

Voitaisiin törmätä jossakin käytävällä tai kaupassa ja vahingossa huulet osuis yhteen

Täytyisi ilmoittautua törmäyskurssille. Muuten jää väistelyksi.

Vierailija
7247/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro joku kiva muisto meistä. 20 min aikaa.

Pistä ite. Menen nyt suihkuun, niin tulen sitten lukemaan ja hymyilen. 

Vierailija
7248/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou taas. Koska nähdään.

Vierailija
7249/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä nainen tuntuu olla fantasioissani ? Miltä tuntuu kun runkkaan ja ajattelen työntyväni sinuun ? Miltä se tun tuntuu.

Miksi luulet sen tuntuvan miltään? :D kaikki naiset on olleet jonkun miehen runkkumatskuna joskus, ei se kenellekään mitään ihmeellistä ole

Jos hän ajattelee, että se nimenomaan TUNTUU :D 

Mä pääsen kyllä joskus tällaiseen fiilikseen ihan kirjoitetun tekstinkin kanssa. Jos tyyppi on oikea. En nyt.

Joo no mä tarkoitin sellaista, että jos hän ajattelee jotenkin ajatuksen voimalla panevansa tai jotain. Ja sitten se toinen ikään kuin tuntee sen :D

Ajattelitpa tyhmästi. 

Vierailija
7250/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää sana nuorekas. Miksi pitää vakuutella nuorekkuutta. Monet yli 50 näyttää hyviltä, eivät ole vanhuksia. Muistutuksena taas. 

Tämä. Todellakin haluan näyttää ikäisiltäni. Miksi ja ketä pitäisi yrittää fuulata?

Vierailija
7251/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pienelle perheellein, nukkukaa hyvin 🌻🌱🐦🐥.

Vierailija
7252/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulleni: kutsu, johon jo vastasit myönteisesti, on edelleen voimassa. Ilmoitathan, milloin sinulle sopii. Odotan kovasti jälleentapaamistamme. Yritän pysyä rauhallisena. En nyt piinaa sinua suorilla viesteillä, koska taidat kokea ne vaivaannuttavina. 

t. J

Sopii ihan milloin vaan. 

unohdit lisätä sivusta/eri

Vierailija
7253/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se sinusta tuntuu -on kuuluisaa psykologi paskaa. Yks ainoa osas vastata oikein. Muut kierteli kuin kissa kuumaa puuroo.

Vierailija
7254/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H (m)

Vierailija
7255/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan meidän salaisen viestinvaihto välineen. Tykkäsin kun kävin kylässä ja näin sen sun hyllyllä kunnia paikalla.

Vierailija
7256/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun tekis mieli seksiäkin kaivatun kanssa.

Jätä ensin se blondi kenen kanssa et muka seurustele 

Ei ole blondia, ei ole koskaan ollutkaan blondia. Aloin pohtimaan tuntuukohan nää seksiajatukset kaivatusta ikävälle.

Ei se voi tietää sun ajatuksia

Kaivattu todellakin tietää, et mä oon miettinyt häntä silleen useita ja useita kertoja. En ole sitä koskaan salannut, mut jos oisin ollut enemmän itseni, en ois sellaista mennyt tunnustamaan lainkaan. Moni muukin voi kuvitella olevansa mun ajatusten kohteena, mut pieleen menee muilla.

No muutama saattoi ymmärtää mun jutut väärin. Mut siitä paljastuksesta oli kyllä söpöys kaukana. Mut myöhästä nyt on katua. Toivottavasti joku muukin on hänelle sanonut vastaavaa, niin ei tarvis niin paljon nolostua tekemisistäni.

No mitä se sanoi siihen sun paljastukseen? :D turhaan ruomit itseäs. Noita sattuu. 

Vierailija
7257/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni näyttää hyvältä edelleenkin.

Vierailija
7258/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä nainen tuntuu olla fantasioissani ? Miltä tuntuu kun runkkaan ja ajattelen työntyväni sinuun ? Miltä se tun tuntuu.

Miksi luulet sen tuntuvan miltään? :D kaikki naiset on olleet jonkun miehen runkkumatskuna joskus, ei se kenellekään mitään ihmeellistä ole

Jos hän ajattelee, että se nimenomaan TUNTUU :D 

Mä pääsen kyllä joskus tällaiseen fiilikseen ihan kirjoitetun tekstinkin kanssa. Jos tyyppi on oikea. En nyt.

Joo no mä tarkoitin sellaista, että jos hän ajattelee jotenkin ajatuksen voimalla panevansa tai jotain. Ja sitten se toinen ikään kuin tuntee sen :D

Just tätä mäkin tarkoitin. Kun haluaa tarpeeksi, on helppo päästä tunnelmaan. -sivusta

Vierailija
7259/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli😘

Samoin sinulle 🤗

Vierailija
7260/12684 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivun alla istuttin ja syötiin mansikoita ja muuta..eväät oli välissä erottamassa.Mutta kun noustiin ylös sain maailman ihanimman suudelman,sellaisen mansikan makuisen.

Miestä tässä muistelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi