Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta viime yönä. Makasimme sängyllä lähekkäin, tunsin lämpösi kun painauduin sinua vasten. Mietin unessa, voisinko valita sinut elämääni, tässä ja nyt. Emme kuitenkaan päässeet sen pidemmälle, emmekä keskustelleet asiasta. Ihan kuin todellisuudessakin.
Puhuhelin käteen ja ota yhteyttä!
Miehen tehtävä on ottaa yhteyttä.
Joskus monella tapaa erinomainen ja harvinainen mies jää saamatta , jos ei jousta periaatteistaan!
Joo mun hyvän miespuolisen ystävän ex-vaimo teki noin ja kyllä kannatti, mutta sitten se itse kyllästyi siihen ja jätti :/
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, sulosilmä. Ilman sinua on pitänyt olla jo aika kauan, mutta sinun kanssasi olisi ilo.
Jälleen näkeminen on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Yksillä onnellisilla yhteinen aika tulee puolittumaan. 🥹
Kunpa tietäisin mitä ajattelet viimekertaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin kirjaa, jossa kertoja pohti, että onkohan hän saanut jo onnesta osansa. Jäin miettimään. On lapset, oli perhe.
Voihan sitä tulla uudestaankin eri muodoissa. Onnea on monenlaista. Minä koen kiitollisuutta suuresta perheestä ja läheisistä, hyvistä ystävyyssuhteista, ja sit joissain muissa asioissa olen jäänyt vähemmälle onnelle - ja varmasti saamassa siitäkin vielä osani, vaikka en saanutkaan sitä silloin kun olisin tarvinnut. :)
Sille lienee jokin syy. Yleensä seurausta edeltää jokin yhteys.
Varmaan ihan vaan oma tyhmyys ja ettei oo tajunnut joitain asioita. Viettänyt aikaa väärien ihmisten kanssa, ihastunut vääriin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee.
Ai miten?
Että minulle kerrotaan asioista suoraan, jos on esimerkiksi varattu, tai jos on jotain muita syitä. Minä tunnen vahvasti ja se että jätetään asiat puoliväliin sen enempää selittelemättä. Syö sisältä.
Olkoonkin vaikka niin, että ajattelisin itse, että emme ehkä sovikaan yhteen. Sekin on hyvä kertoa siinä samalla.
Harmi, jäät monesta elämää mullistavasta kokemuksesta ilman minua.
Oli ihana palata töihin, kun moikkasit erikseen mua. Ne on ne pienet jutut. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Yksillä onnellisilla yhteinen aika tulee puolittumaan. 🥹
Voiei. Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta viime yönä. Makasimme sängyllä lähekkäin, tunsin lämpösi kun painauduin sinua vasten. Mietin unessa, voisinko valita sinut elämääni, tässä ja nyt. Emme kuitenkaan päässeet sen pidemmälle, emmekä keskustelleet asiasta. Ihan kuin todellisuudessakin.
Joskus monella tapaa erinomainen ja harvinainen mies jää saamatta , jos ei jousta periaatteistaan!
Joo mun hyvän miespuolisen ystävän ex-vaimo teki noin ja kyllä kannatti, mutta sitten se itse kyllästyi siihen ja jätti :/
Ei osannut olla naiselle tarpeeksi yllätyksellinen, kuin alkuun.
Silti sinua aina
Onnellisille rakkain
Sinut kätken uniin kauniisiin
Nuo toistuvat joka päivä tietyissä tilanteissa. Varmaan ovat samalta tyypiltä ja on jokin salaviesti. En jaksa miettiä tuollaisia. Liikaa tulkintavaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tietäisin mitä ajattelet viimekertaisesta.
Olet hurjan söpö kun olet innoissasi ja täysin keskittynyt tekemiseesi. 😊
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Silti sinua aina
Onnellisille rakkain
Sinut kätken uniin kauniisiin
Nuo toistuvat joka päivä tietyissä tilanteissa. Varmaan ovat samalta tyypiltä ja on jokin salaviesti. En jaksa miettiä tuollaisia. Liikaa tulkintavaihtoehtoja.
No aivan varmasti :D:D
Pitäisikö sinun välillä käydä ulkona?
Tekisi mieli soittaa kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli soittaa kaivatulle.
Tiiät että vastaan vaikka kesken lumitöiden.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut ol
No ei se ole ikinä mikään yllätysten mies ollut, mutta komea ja lempeä, hyväntahtoinen, ahkera ja perhekeskeinen kunnon mies, joka on aina valmiina kaikkeen ja messissä elämäsi käänteissä.
Nämä viestit ovat toistuneet ainakin vuodesta 2018:
Rakas
Kaipaan
Ikävä
Ovat yhdeltä ja samalta tyypiltä, mut ilmeisesti eri muijille 🤣🤣🤣🤣🤣
Onnellisille rakkain.