Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36981)
Onko kaipaus joillekin hupia, jolla tylsyys pysyy loitolla?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, miltä tuntuisi laskeutua reisiesi muodostamaan kehtoon, kun makaisit selälläsi ja vetäisit jalkasi koukkuun ja avaisit sylisi kutsuen minua sanattomasti päällesi. Se olisi luonnollista ja pehmeää kuin lehtien leijailu alas puusta.
Tuntuisi tältä 💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aioit käskeä kylään mutta eipä taida kutsua kuulua. Et uskalla kuitenkaan. Oon turhautunut!
Lue se mun viimeisin viestini ja kiinnitä huomio siihen, miten tulit reagoineeksi viestiini.
Ohi edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaipaus joillekin hupia, jolla tylsyys pysyy loitolla?
Juu, huomaathan miten täälläkin nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aioit käskeä kylään mutta eipä taida kutsua kuulua. Et uskalla kuitenkaan. Oon turhautunut!
Lue se mun viimeisin viestini ja kiinnitä huomio siihen, miten tulit reagoineeksi viestiini.
Ohi edelleen.
Pitäiskö sun opetella laittamaan joku tunniste?
Vierailija kirjoitti:
Keinutaan.
Tuntuu, että se on lähempänä kuin arvaammekaan.
Vierailija kirjoitti:
Suattaapi ollannii
Saattaa olla paskanen loppu. Lopullinen loppu.
Gallup: Onko hän runollinen?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko hän runollinen?
Ei, eikä muutenkaan kultivoitunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suattaapi ollannii
Saattaa olla paskanen loppu. Lopullinen loppu.
Kyllä kyllä.
Oon niin turhautunut ja vihainen että vuodesta toiseen roikun täällä. Enpä olis ikinä löytänyt tätä palstaa. Pitäis jo uskoa että hän ei mua halunnut. Miten ihmisestä voi tulla näin säälittävä olento kun rakastuu
Nuku hyvin mun rakas. Oot ollut vähän hiljainen, toivottavasti kaikki on hyvin. Unelmoin läheisyydestä, koskettamisesta, kiireettömästä juttelemisesta ja vain olemisesta. Silityksiä.
Sinä minussa, minä sinussa keinumme samassa virrassa. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, miltä tuntuisi laskeutua reisiesi muodostamaan kehtoon, kun makaisit selälläsi ja vetäisit jalkasi koukkuun ja avaisit sylisi kutsuen minua sanattomasti päällesi. Se olisi luonnollista ja pehmeää kuin lehtien leijailu alas puusta.
Siellähän ollaan runollisena.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin turhautunut ja vihainen että vuodesta toiseen roikun täällä. Enpä olis ikinä löytänyt tätä palstaa. Pitäis jo uskoa että hän ei mua halunnut. Miten ihmisestä voi tulla näin säälittävä olento kun rakastuu
Rakkaus on merkillinen asia