Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin varmasti. Tällä kertaa. Kokeile.
Tunniste?
Anteeksi tämä
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat yhteydenottoa, ilmaise asiasi niin, että uskallan ottaa yhteyttä. Siihen ei tarvita taikatemppuja.
Sinun täytyy haluta ottaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Lähetin meseviestin. Ei näy tulleen luetuksi. Jostain syystä puhelimella viestistä on katkennut loppuosa pois mutta pc:llä lukiessa se näkyy kokonaan.
Ei kannata luottaa, että ne menee 100% perille. Joskus on käynyt niin, ettei ole mennyt ollenkaan, joskus on mennyt vuosien viiveellä ja joskus viestejä katoaa. Viime aikoina taas ongelmia. Ongelmat alkoi kun tuli se koodi niihin, eli voi olla joku päivitysbugi, joita metalla tapaa olla aina.
Klo 23:30 alkaa irl viestittely yleensä, koetan pysytellä hereillä.
Harkitsen instasta kaikkien niiden poistamista, jotka eivät seuraa takaisin. Kyllä somesuhteidenkin pitäisi olla resiprookkisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat yhteydenottoa, ilmaise asiasi niin, että uskallan ottaa yhteyttä. Siihen ei tarvita taikatemppuja.
Oot sen verran rohkea,että kyllä uskallat yhteyttä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä saanut mitään takaisin vaikka näytin merkkiä sulle. Varmaan tajusit että halusin viestittää edes pienesti että oot ajatuksissani. En jaksais yhtään enää tätä jumitusta. Taas niin toivoton olo. Mun pää ei enää kestä!! Kun tietäis edes vähän aikeistasi
Laita viestiä.
En laita jos kerta olen hänelle ilmaa
Mistä noin päättelet?
Koska ei halua antaa itsestään mitään mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että tässä taitekohdassa olisit halukas alkaa säätämään ihmissuhteissakin.
Sun kanssa kyllä.
Aletaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että tässä taitekohdassa olisit halukas alkaa säätämään ihmissuhteissakin.
Sun kanssa kyllä.
Aletaan sitten.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
*säästämään
🤪
Vierailija kirjoitti:
Totta. En halua säätää enkä mitään raskaita kuvioita muutenkaan. Mutta yhteydessä haluaisin olla ja ystävyydestä saisin voimaa. Ihan silleen yksinkertaisesti ja mutkattomasti.
Mä ajattelin, että mä oisin jo oppinut erottamaan rakkauden ystävyydestä, mutta enhän mä ollut. Noo, kaipa sitä vielä kerran voi hakea oppia kantapään kautta, mutta jotenkin vaan oli tosi vaikee uskoa, että kaikki tää kemia ja ajatusten yhteensopiminen oli hullua unelmaa. Osa meistä on vaan niin vtun tyhmiä, että on pakko käydä sama kujanjuoksu ja itsensä kovettaminen yhä uudelleen ja uudelleen läpi.
Mitään juoppolallejahan en riesoikseni ota.
Vierailija kirjoitti:
Jep
Vierailija kirjoitti:
Mieli muuttunut
Mene trollaamaan muualle
Kai me silti välillä voidaan vähän...
Emilialle hyvät yöt. Rakastan sua aidosti, mutta ihan omanlaisella tavalla.
*säästämään