Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38999)
Vierailija kirjoitti:
En luota osaanko havaita enää mitään aitoa. Kaikki on usein kusetusta tai yritetään hyötyä jotenkin. Aito hyväntahtoisuus voi olla ansa.
Vedä henkeä rauhassa 4 krt havainnointi helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
En luota osaanko havaita enää mitään aitoa. Kaikki on usein kusetusta tai yritetään hyötyä jotenkin. Aito hyväntahtoisuus voi olla ansa.
Olet saapunut tilanteeseen jossa sinun täytyy lisätä panoksia. Nyt kannattaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaaroja on lääkäriin rakastumisessa?
Lääkärit ovat rationaalisia ja yleensä tunnustavat luonnontieteellistä maailmankuvaa. Kestääkseen verta, mätävisvaa, oksennusta ym. pitää olla tietyllä tavalla kova. Jos siis itse on herkkä, taiteellinen, romanttinen tunneihminen, niin lääkäri voi olla liian "kylmän järkevä" kumppani, joka ei ymmärrä esim. henkisiä asioita. Eli ainakin on vaarana se, että maailmankuvat ovat liian erilaiset. Lääkärit suhtautuvat kylmän rationaalisesti usein myös muihinkin kuin vain työasioihin. Raha tietysti helpottaa elämää, mutta auttaako se, jos välissä on henkinen kuilu, ja seksikin on vain kuin jokin biologinen tarve, joka hoidetaan välttämättömyytenä pois kuten muutkin tarpeet ilman aitoa herkkyyttä? En siis väitä, että _kaikki_ lääkärit olisivat tuollaisia. Olen vaan sattunut törmäämään pariin tuollaiseen tapaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhä naimisissa sen naisen kanssa?
En ole vielä muutakaan todellista keksinyt.
Kannattais puhua, ei jää sit mitään kytemään.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin fyysisesti pahoin, ahdistaa tämä tilanne. Ja naurattaa. Miksi kaikki on aina niin hankalaa?
Tarkoittaako se, että näin ei kuuluisi olla? Että pitäisi luovuttaa? Ei parisuhteiden kuuluis olla hankalia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina töissä/menossa. Pettäminen kollegojen/hoitajien kanssa. Mahdollinen kylmyys, autistisuus tmv... Ei näistä mikään tietysti ole yksinään lääkäreihin sidottua, mutta tällaista olen kuullut ja lukenut.
Tunnen aika liudan lääkäreitä ja tämä ei oikein resonoi itse tuntemiini.
Sivusta myös juuri ketjuun avauduin. Olen ollut yhden kanssa kimpassa ikuisuuden. Ja tunnen piirejään, useita lääkäreitä. Tavallisia ihmisiä. Ja en tiedä, miksi lääkäriydellä on mitään tekemistä sen kanssa kehen ihastuu. Ihastuin aikoinaan tasan muihin tekijöiden (karisma, nauru, hymy, syvällisyys, herkkyys) hänessä. Kymmenes sivusta
Kummasti sillä työnimikkeellä kuitenkin tuntuu olevan merkitystä etenkin nettideittailussa. Jos profiilissa ei suoraan lue työnimikettä, on naisen ensimmäinen kysymys työ, ja vähemmän yllättäen, jos vastaus on jotain, joka ei ole kovinkaan rahakasta tai muuten raflaavaa, se orastava kiinnostus tyssää alkuunsa.
Jos profiilissa ei suoraan lue työnimikettä, on naisen ensimmäinen kysymys työ, ja vähemmän yllättäen, jos vastaus on jotain, joka ei ole kovinkaan rahakasta tai muuten raflaavaa, se orastava kiinnostus tyssää alkuunsa.
Jos sun naismaku on tuollainen, niin oletko koskaan miettinyt, että vaan ownaisit sen ja hankkisit sen statuksen?
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys ja käskyttäminen
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun alkukirjaimet satunnaisessa järjestyksessä?
Löytyvät väliltä A-Ö.
Kalamies, gn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina töissä/menossa. Pettäminen kollegojen/hoitajien kanssa. Mahdollinen kylmyys, autistisuus tmv... Ei näistä mikään tietysti ole yksinään lääkäreihin sidottua, mutta tällaista olen kuullut ja lukenut.
Tunnen aika liudan lääkäreitä ja tämä ei oikein resonoi itse tuntemiini.
Sivusta myös juuri ketjuun avauduin. Olen ollut yhden kanssa kimpassa ikuisuuden. Ja tunnen piirejään, useita lääkäreitä. Tavallisia ihmisiä. Ja en tiedä, miksi lääkäriydellä on mitään tekemistä sen kanssa kehen ihastuu. Ihastuin aikoinaan tasan muihin tekijöiden (karisma, nauru, hymy, syvällisyys, herkkyys) hänessä. Kymmenes sivusta
En tiedä tällaisesta mitään. Elän ja hengitän oman (hyvän) työni kautta. Itsetuntoni tai rahatilanteen ei ole koskaan ollut riippuvainen toisen statuksesta. Tämä kokemukseni. Toki muitakin voi olla, yhä monia kuin on ihmisiäkin. Sama 10.sivusta
Kauniita unia *******x 💞
***x
Vierailija kirjoitti:
Huomenna taas töihin ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja.
Olet muuten kaunis, suosikkini 😚
Mistä kohdasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys ja käskyttäminen
Uuh, sais mua vähän käskyttää. Tylsyys, jos se tarkottaa draaman puutetta niin sopii erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun alkukirjaimet satunnaisessa järjestyksessä?
Löytyvät väliltä A-Ö.
Kalamies, gn
Veikkaan, että toinen nimikirjain on S
Mut onhan noi pennut nyt aivan ihania pikku palleroita
Vierailija kirjoitti:
Jos profiilissa ei suoraan lue työnimikettä, on naisen ensimmäinen kysymys työ, ja vähemmän yllättäen, jos vastaus on jotain, joka ei ole kovinkaan rahakasta tai muuten raflaavaa, se orastava kiinnostus tyssää alkuunsa.
Jos sun naismaku on tuollainen, niin oletko koskaan miettinyt, että vaan ownaisit sen ja hankkisit sen statuksen?
Niin no, suunnilleen kaikki naiset toimivat noin joten tuskin on naismausta kiinni. Ei maksa vaivaa, olen ihan tyytyväinen siinä missä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin fyysisesti pahoin, ahdistaa tämä tilanne. Ja naurattaa. Miksi kaikki on aina niin hankalaa?
Tarkoittaako se, että näin ei kuuluisi olla? Että pitäisi luovuttaa? Ei parisuhteiden kuuluis olla hankalia..
Ei vaan tilanne vain on mutkikas. Ihminen tuntuu täysin oikealta.