Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25830)
Tossa puhuivat tuttuuden tunteesta. Se on kummallista. Vuosikymmeniä täällä tallustelleena ja ihan montakin ihmistä tavanneena vain pari-kolme lertaa on tullut se välitön tuttuuden tunne ja täysin kiistaton toisesta kovasti pitämisen olo. Kaivatun kanssa tämä tapahtui lähes siinä kuuluisassa ensi silmäyksessä. Pelkkä ulkonäkö ja tapa olla riitti luomaan väkevän kiinnostuksen ja sen jälkeen jokainen sana ylipäänsä ja varsinkin keskustelu keskenämme alleviivasi tätä. Ilman mitään tietoa toisesta taustoineen täysin tuntematon oli heti kuin vanha tuttu, niin luontevaa ja avointa kaikki. Kaikkea tätä ryyditti nimenomaan molemminpuolisuuden tunne. Torjuvan/epäkiinnostuneen kanssa olisi varmaan nopeasti lopahtanut. Mutta kun ihan heti tuli olo, että toinen kokee samalla lailla kuin itsekin ja kumpikin tykkää toisistaan. Se saa kaikenlaista heräämään.
Siis ihan ekat ajatukseni olivat, että mistä tunnen tuon. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea viikinki 🔥
Minulle yksi tumma viikinki, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kuriin vaikka väkisin.
Millä metodilla ajattelit laittaa mammat kuriin.
Vanhalla toimivalla tavalla. Koivuniemen herraa...
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan laumaa.
Se on onni jos sattuu olemaan oma, tai löytämään omansa :)
Suuri onni ja rikkaus elämässä, paljon enemmän kuin mitkään aineelliset rikkaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
Et ehkä ole tajunnut, että kukaan muu ei pelaa, vain sinä itse.
Ehkä ei kannata amatöörinä elvistellä. Pohdi hetki mistä tuo negatiivisuus kumpuaa.
En syty negatiivisista ihmisistä, yrittävät rajoittaa alentamalla.
Negatiivisuus? Ei kuvaa minua. Elän elämäni isointa kriisiä, ja silti mieli on luottavainen.
En jaksa puhua sinusta. Ohitit koko asian joten ohitit minutkin. Kivaa iltaa.
Aa, olet Jonna.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole täällä, mutta laitan sulle kuitenkin terkkuja, jos vaikka vahingossa lukisit. Mun sydän on ihan sykkyrällä, kun sua mietin. Toivon, että meillä ois joskus yhteinen tulevaisuus ja voitais jutella niin kuin ennen. Mä haluun taas haaveilla ihan hulluja juttuja niin kuin silloin aikoinaan, mieluusti tällä kertaa yhdessä. 😍
Kannattaa tulla puhumaan. En mä pure.
Rakas, tuu tänne, mun sydän huutaa. Pitäisin sua hellästi sylissä ja silittelisin joka puolelta. Tapittaisin sua silmiin ja kertoisin, miten paljon sinua rakastan.
vaikka olen enää vain tällainen ihmisen varjo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
Et ehkä ole tajunnut, että kukaan muu ei pelaa, vain sinä itse.
Ehkä ei kannata amatöörinä elvistellä. Pohdi hetki mistä tuo negatiivisuus kumpuaa.
En syty negatiivisista ihmisistä, yrittävät rajoittaa alentamalla.
Negatiivisuus? Ei kuvaa minua. Elän elämäni isointa kriisiä, ja silti mieli on luottavainen.
En jaksa puhua sinusta. Ohitit koko asian joten ohitit minutkin. Kivaa iltaa.
Aa, olet Jonna.
Positiivisuudestako tunnistit?
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies osaa puhutella naista.
Joo siis Ah se on kiihottavaa kun oikea ihminen kuiskailee korvaan
Vuosi sitten kaikki oli niin erilain. Kiitos että sain viettää hetkiä sängyssä kanssasi. Ajoittain kaipaan sitä vieläkin, mutta ei ole menneisyyteen enää paluuta. Tuskin enää tavataan, joten toivon että muistat mua hyvällä. Jos muistelet.
En koskaan halunnut sulle pahaa, ainostaan että ymmärtäisit minua. Pussaisin sua nyt jos voisin, vaikket suukoistani niin koskaan välittänyt.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinpa sinut tänne jotta voisin makoilla päälläsi ja halitella ja suukotella sinua siinä. 🥰
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole täällä, mutta laitan sulle kuitenkin terkkuja, jos vaikka vahingossa lukisit. Mun sydän on ihan sykkyrällä, kun sua mietin. Toivon, että meillä ois joskus yhteinen tulevaisuus ja voitais jutella niin kuin ennen. Mä haluun taas haaveilla ihan hulluja juttuja niin kuin silloin aikoinaan, mieluusti tällä kertaa yhdessä. 😍
Kannattaa tulla puhumaan. En mä pure.
Kun sinä oot väärä.
I.E. rakastan sinua! Hyvää yötä. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa hän.
K