Mikä siinä pillussa miehiä niin valtavasti kiehtoo?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se, että parempaa tunnetta ei maan päältä löydy, kun kalu on pimpissä!
Löytyy, se kun teidät että se pimpinkantaja välittää sinusta.
Parasta! Vielä kun se on piukka, karvaton ja kivassa, fiksussa ja kiimaisessa naisessa kiinni! <3
Kysypä isältäsi. Jos se ei olisi tuntunut hänestä hyvältä, sinuakaan ei olisi olemassa.
Se on kauneinta ja kiihottavinta, mitä mies voi koko elämässään nähdä.
Eikä vain mies, vaan nainen tuntee, kuinka ihanaa on, kun saa miehen paljaan kyrvän syvälle yhtä paljaaseen vittuunsa, eikä mitään ole välissä. Kynis.mi
Olen naisena naisten kanssa suhteissa törmännyt muutamia kertoja samaan. Itselleni se ei ole se juttu (vaan kokonaisuus) mutta näköjään joillekin naisillekin on.
Vierailija kirjoitti:
Se on kauneinta ja kiihottavinta, mitä mies voi koko elämässään nähdä.
Eikä vain mies, vaan nainen tuntee, kuinka ihanaa on, kun saa miehen paljaan kyrvän syvälle yhtä paljaaseen vittuunsa, eikä mitään ole välissä. Kynis.mi
Yritin etsiä sanoja, jotka jotenkin kertoisivat, minkä h a l t i o i t u m i s e n sisar voi tuottaa vitullaan molemmille, vaan en löytänyt. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sitä miettii, että sehän on oileasti vain limakalvojen peittämä onkalo, joka erittää kaikenlaista märkää. Että onko todella kaiken sen vaivan wörtti. Ilmeisesti miesten mielestä on
Isäsi voi todistaa että on. Hän on kokemusasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se, että parempaa tunnetta ei maan päältä löydy, kun kalu on pimpissä!
Odotapa kun pääset koettamaan pyllyä,
Mikäs siin pilpis kiehtoo ?
En tiedä mikäs siin oikeen Kiehtooo.
Mut se mikä kiehtoo on se et jotkut tekee Pilden saamattomuudesta elämäntavan tai jopa miltei Ideologian ?..
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena naisten kanssa suhteissa törmännyt muutamia kertoja samaan. Itselleni se ei ole se juttu (vaan kokonaisuus) mutta näköjään joillekin naisillekin on.
Oletko koettanut pippeliä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siin pilpis kiehtoo ?
En tiedä mikäs siin oikeen Kiehtooo.
Mut se mikä kiehtoo on se et jotkut tekee Pilden saamattomuudesta elämäntavan tai jopa miltei Ideologian ?..
Kukaan ei ole koskaan maailmanhistoriassa tehnyt siitä ideologiaa vaikka muuta palstalla väitetään.
Jo pelkkä sana on maailman kiehtovampia. Melkein orgasmin saa jo siitä, kun sanoo pillu.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä isältäsi. Jos se ei olisi tuntunut hänestä hyvältä, sinuakaan ei olisi olemassa.
Tuntuikohan se isästä hyvältä? Jospa vain roiskaisi rojut putkeen pakon edessä ja täytti aviollisen velvotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät naisen ihanat sukupuolielimet ja kokonaisuus ole lainkaan toisensa poissulkevia, vaan sisaren elimet ovat kauneuden ja herttaisuuden keskus, pars pro toto, kokonaisuutta EDUSTAVA osa, joka säteilee ihanuutta kaikkialle. Kun sisar on erityisen kaunis ja fiksu, ajatuksiini pakottuu kuva, kuinka hän on vain YHTÄ PELKKÄÄ VITTUA KOKO SISKO, osa koko maailman naiskauneudesta, joka taas on osa kaikesta kauneudesta. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä sana on maailman kiehtovampia. Melkein orgasmin saa jo siitä, kun sanoo pillu.
Minulle se sana on v i t t u . Muut sanat kuulostavat liian arkisilta kuvaamaan kohteensa kauneutta ja ihanuutta. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se sana on v i t t u . Muut sanat kuulostavat liian arkisilta kuvaamaan kohteensa kauneutta ja ihanuutta. Kynis.mi
Tuleeko nimimerkkisi siitä että munasi on kynänpaksuinen?
Mikäkö? Kun sinne laittaa vehkeensä ja työntelee sitä eteen ja taakse niin siitä tulee tavaraa ulos joka tuottaa uusia ihmisiä maailmaan kun ne menevät sinne kohteeseensa. Onhan se aikamoinen taikatemppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nimimerkkisi siitä että munasi on kynänpaksuinen?
Mikä saa homomiehen vittuilemaan kaikille? Jokin aivoperäinen sairaus kenties?
No itse olen parisuhteessa ollut jo 26 vuotta saman naisen kanssa. Voin olla epäonnistunut, mutta en kyllä kehuskele saamisillani. Silti tekee pillua mieli, että kyllä siinä nyt jotain hienoa täytyy olla. Ja voihan pillu jollekin olla se elämän sisältö. Mielestäni elämässä on sisältöä silloin kun saa tehdä sitä mistä tykkää. Jollekin se on oopperajuhlat, jollekin liikunta, jollekin runous. Ei nuo ole sen parempia sisältöjä, kuin naiminen. Vain erilaisia. Ennemmin säälisin ihmistä, joka väkisin yrittää soittaa viulua, vaikka haluaisi pelata jääkiekkoa.
M46