Ahdistaa kesän loppuminen :(
Suomen kesä kesti tällä kertaa kuukauden. Edessä 9 kk paskaa. MIten pärjäätte tän ajatuksen kanssa?
Kommentit (29)
No tykkään kaikista vuodenajoista, joten ei se minua niin haittaa että tulee syksy ja talvi. Toki kesä oli vähän lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
AP:ta ahdistaa ja silti se lähettelee hymiöitä palstalle...
Miten ne sulkevat toisensa pois?
Vierailija kirjoitti:
Kesät ahdistaa ja masentaa. Syksyisin alan taas elää.
Kesät on perseestä. Koko ajan hiki, ja nukkuu noin 1 tuntia yössä.
Perseestä koko kesä, ensin liian kylmää, sitten liian kuumaa.
Nautin jokaisesta vuodenajasta täysillä paitsi en kovista helteistä. Harrastan retkeily ja luonnossa tulee liikuttua ympäri vuoden. Talvellakin nukutaan laavulla ja tehdään hiihtovaelluksia ja käydään pilkillä ym. Syksyn raikkaat ilmat ja ruskan värit, ensimmäiset pakkasaamut, rakastan. Parhaillaan metsät täynnä isoja mustikoita, kohta kypsyy puolukat. Saisi sataa niin sieniäkin ehkä vielä nousisi. Näin tätä elämää kestää kun osaa etsiä sen ilon pienistä asioista. Ulkomaille en kaipaa.
Kesä oli ihan liian lyhyt. Mietin, jos syyslomalla lähtisi johonkin lämpimään.
Juoksin juuri 10 kierrosta putkeen juoksuradalla. Ihanan viilee ilma oli. Kesän helteissä rääkkäsin itteeni polkemalla pyörällä päivisin kymmeniä kilometrejä. Olen muuten hieman myös ylipainoinen, mutta kunto ei ihan oo huonoimmasta päästä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta loppukesä ja alkusyksy on upeaa aikaa. Kuulasta ja raikasta. Minulla alkaa loma viikon päästä.
Niin on! Hyvää lomaa!
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA