Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan viesteihin 2-3 päivän viiveellä ja joillekin se on ongelma

Vierailija
18.08.2025 |

Kyseessä ei kuitenkaan ole hätätapaus niin mitä väliä sillä on? Soittoihin en vastaa (paitsi ydinperheen jäsenien) vaan olen ohjeistanut kaikkia kavereita ja tuttuja laittamaan viestin jos haluaa ottaa yhteyden.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin.

Vierailija
2/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ihan kuin pitäisi päivystää kokoajan. Vastaan kun vastaan. Jos ei käy, voi olla viestittelemättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei nyt ongelma ole, vaan kertoo sinun prioriteeteistä.  ihmiset tykkäävät, että heidät huomataan ja heitä pidetään tärkeinä, ja nopea viesteihin vastaaminen tuo sen konkreettiseksi.  He pettyvät sinuun, etteivät ole sinulle tärkeitä.

Vierailija
4/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ihmettele jos sulle vastataan viikon kuluttua

Vierailija
5/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus saman vuorokauden puolella riittää, mulle ei todellakaan ole luuri juurtunut käteen 24/7, on muutakin elämää ja tekemistä.

Vierailija
6/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, minäkin tunnen naisia joita ahdistaa puhua puhelimessa. Ahdistaa myös viestit. Onneksi niitä voi ylianalysoida pari päivää ja ahdistua monta kertaa millä sanoilla niihin sitten vastata. 

Kyllä me kavereiden kanssa nauretaan näille naisille. 

Vierailija
7/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus saman vuorokauden puolella riittää, mulle ei todellakaan ole luuri juurtunut käteen 24/7, on muutakin elämää ja tekemistä.

No toi nyt on ihan ok, 2-3 päivää on jo vttuilua. En ainakaan itse jaksaisi pitää yhteyttä tuollaisen kaverin kanssa jolta menee päiviä vastata yhteen viestiin, eikä myöskään vastaa puheluihin.

Vierailija
8/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ei nyt ongelma ole, vaan kertoo sinun prioriteeteistä.  ihmiset tykkäävät, että heidät huomataan ja heitä pidetään tärkeinä, ja nopea viesteihin vastaaminen tuo sen konkreettiseksi.  He pettyvät sinuun, etteivät ole sinulle tärkeitä.

Minä vastaan heidän viesteihinsä! Ja vieläpä ajatuksella kirjoitetuilla viesteillä. Parempi tämä on kuin se että vain velvollisuudentunteesta "kuittaa" heti viestit jollain lyhyellä sutaisulla. Tai jos ei heti pysty vastaamaan, unohtaa vastaamisen kokonaan.

ap

Vierailija
9/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sentään vastaat. Jotkut eivät vastaa lainkaan. Paitsi korkeintaan sitten kun heillä itsellään on asiaa.

Vierailija
10/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan heidän viesteihinsä! Ja vieläpä ajatuksella kirjoitetuilla viesteillä. Parempi tämä on kuin se että vain velvollisuudentunteesta "kuittaa" heti viestit jollain lyhyellä sutaisulla. Tai jos ei heti pysty vastaamaan, unohtaa vastaamisen kokonaan.

ap

Ehkä sinun pitää sanoa tämä näkökantasi ääneen joskus. Ihmiset kun arvostavat eri asioita.

Vierailija
11/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nopealla ystävällisellä vastaamisella viestii positiivista. Samoin, että vastaa puhelimeen, jos pystyy. 

Vierailija
12/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä aikuisista on tullut lapsia.

Vierailija
13/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että kahdessa arkipäivässä olisi hyvä vastata, jos menee sitä kauemmin niin sit vastaus pahoitteluiden kanssa.

En itse oleta että jos laitan viestiä jollekin, että tyyppi vastaa heti. En myöskään ota vastausviivettä henkilökohtaisesta tai analysoi sitä sen kummemmin.

Vierailija
14/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan vuosien päästä. Joku baarituttavuus pyysi treffeille, vastaan 5 vuoden päästä:

Vierailija
15/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 2 päivää muka jotenkin epätavallista? En ole kyllä koskaan kytännyt kuinka nopeasti joku vastaa. Jos kysyn että mitä teet huomenna ja vastaa ylihuomenna niin koen vastauksen jo turhaksi enkä ole pahoillani jos vaan palataan asiaan kun on taas jotain ajankohtaista.

Vierailija
16/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vainoajia niin en vastaile nimettömille.

🖤

Vierailija
17/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ärsyttävää. Jos laitan jollekkin viestin niin en sitä huvikseni laita. Jos kysyn että lähdetkö kahville ja vastaus siihen tulee 3 päivän päästä, saa kyllä aikaan sen että en enää kyllä toiste kysele. Parempi varmaan tulla yllätyksenä oven taakse asiaa kyselemään mutta tuskin sittenkään edes ovea avaavat.

Vierailija
18/18 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onkin varmaan paljon kavereita jos ne joutuu vastausta odottamaan 3 päivää.