Voiko kaularypyille tehdä mitään?
Olen nelikymppisenä siitä onnekas, että minulla ei ole oikeastaan mitään ryppyjä ja juonteita (vielä).
Mutta kaulassa on aina ollut ne kaksi vaakatason ryppyä, jotka kai melkein kaikilla ovat. Ne häiritsivät minua jo nuorena, vaikka tajusin kyllä, että ne on ihan normaalit.
Mutta voiko niille tehdä mitään? Eroon niistä ei varmaan pääse, mutta voiko niitä esimerkiksi saada vähän huomaamattomammiksi?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kaulaliina tai huivi. Voide, seerumi, paitsi imusolmukkeiden kohdalle ei myrkkyjä tai kilpirauhaseen. Jos hormonitasot muuttuvat alkaa rypistyä lisää ja kuivua.
Siis ei minun kaulani ole mitenkään kuiva ja ryppyinen, ainakaan vielä, joten en tiedä onko kosteuttamisesta ollut mitään erityistä hyötyä. Mutta tarkoitan noita kahta "viivaa" kaulassa.
Turkissa myydään edullisesti Turkey-lift hoitoja kalkkunakauloille,
Nauti vielä kun voit, sitten se vasta alkaakin vaivata, kun löystyy kunnolla, tulee heltta ja ryppyjä. Järkyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Turkissa myydään edullisesti Turkey-lift hoitoja kalkkunakauloille,
No ei ole kalkkunakaulaakaan - siis vielä ainakaan.
Olisi kait pitänyt laittaa otsikoksi "voiko kaulan vaakarypyille tehdä mitään", niin olisi ollut ehkä ymmärrettävämpää. No, myöhäistä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulaliina tai huivi. Voide, seerumi, paitsi imusolmukkeiden kohdalle ei myrkkyjä tai kilpirauhaseen. Jos hormonitasot muuttuvat alkaa rypistyä lisää ja kuivua.
Siis ei minun kaulani ole mitenkään kuiva ja ryppyinen, ainakaan vielä, joten en tiedä onko kosteuttamisesta ollut mitään erityistä hyötyä. Mutta tarkoitan noita kahta "viivaa" kaulassa.
Ei. Mutta ne pitää hyväksyä varmaan jotenkin, kun muillakin on niitä. Eikä ole järkeä alkaa leikkauttaa niitä pois, koska leikkaus on riski kaulassa ja arvat, ehkei tarvitse luoda pakkomiellettä siitä - vai onko ne syvät. Osa voiteista voi silottaa hivenen, jos on tietyt ainesosat jotka on tarkoitettu rypyille. Hoikentuminen voi hieman vaikuttaa kaulaan osalla, mutta sama kaula se on. Voi tietysti kysyä muualta asiaa, mutta en näe pistoksissakaan järkeä, ellei aine ole turvallinen myrkytön. Ei ainakaan rauhasten kohdalle. On varmaan kosmetologeja ja plastiikkakirurgeja arvioineen, myös voiteista tietäviä myyjiä. Kaula on herkkä alue kaikelle ylimääräiselle.
Ne oikenee kun olet koko ajan pää ylöspäin käännettynä.